Kela pääsee kohta suoraan tutkimaan asiakkaan kaikki tilit
Kommentit (172)
Eli tarkoittaa paluuta käteisen käyttöön yhä enemmän
Eihän kellään ollut mitään salattavaa.
Nyt vasta? Mä luulin, että KELA näki kaikki tilit jo 20 vuotta sitten. :D
Kai ne edes ilmoittaa jos ovat käyneet tilejä katsomassa. Muutenhan ne voi muuten vaan kyttäillä toisten tilejä.
Niin suomessa oleviin tileihin pääsee jo nytkin mutta somaliassa oleviin tileihin ei tule pääsemään ikinä.
Kyttärotta on tehnyt tätä jo kauan ilman laillista lupaa.
Eipä taida mitään tulla muuttumaan ja silti kyykyttävät vaatimalla kaiken maailman selontekoja koska byrokraatti tykkää kun paperi pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos menisit töihin helvetin kusipää niin kelaa ei kiinosta sun tilit.
Tuollaisen työkaveriksi ou jee
Tämä oli pakko tehdä koska työttömiin ei voi luottaa
Vierailija kirjoitti:
Niin suomessa oleviin tileihin pääsee jo nytkin mutta somaliassa oleviin tileihin ei tule pääsemään ikinä.
Hahhahhaa. Ja sehän se sinua kaivelee. Siellä kun on ne ihmiskaupalla hankitut rahat. EIKU
Koskee tietenkin vain suomalaisia ja ulkomaisille tileille karkaavat kelarahat pysyy kysymysmerkkeinä
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli pakko tehdä koska työttömiin ei voi luottaa
Epärehellisimmät olen nähnyt ihan tekemässä "töitään" eli varastamassa.
Voisivat tällä intensiteetillä puuttua myös omien äänestäjäryhmiensä väärinkäytöksiin.
HALLITUS TEKEE ESITYKSEN
Lopputulosta ei tiedä kukaan tässä vaiheessa
Vanhatkin tilitapatumat? Miten se toiminta eroaa silloin tiedustelupalveluista?
Nordeassa ei nykyään näe tilinomistajakaan omia tiliotteitaan kun hommaa sakkaa näin vakavasti että tyhjä sivu vaan yhteenveto-näkymässä, joten miten Kela sitten onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos menisit töihin helvetin kusipää niin kelaa ei kiinosta sun tilit.
Tuollaisen työkaveriksi ou jee
Älä mun työkaveriksi tule mene jonnekkin muualle.kyllä aina löytyy selitys tolle loisimiselle.luulis jo et vituttais olla jossain kerrostalo luukussa perseauki vai oletteko tapatyöttömät jo niin pehmeitä päästä.
Ei tarvitsei tiliotteita enää lähettää helpotus sekin.