Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö ihan kaikki miehet..

Vierailija
23.02.2015 |

Oletteko mammat oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että kaikki miehet eivät petä. Mä olen 39 v. enkä ainakaan tiedä kenenkään pettäneen mua. Nykyisen mieheeni kun törmäsin, niin hänellä oli on/off suhde tyttöystäväänsä ja hän erosi ennen kuin alkoi tutustumaan muhun paremmin. Ja mä haluan luottaa mieheeni, en usko, että pystyisin suhteeseen, jos en luottaisi 100 %. 

Vierailija
22/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet eivät saa tilaisuutta pettää. Ja tilaisuuden saavillakin voi olla esteitä, aivan kuten kaikki naisetkaan eivät seurustele tai edes tapaile miehiä "näkymättömistä syistä" vaikka olisi siihen tilaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:14"]

Jos tarpeeksi hemaiseva neitonen tarjoutuu, niin kaikki miehet on valmiita pettämään ja ne pettää.

[/quote]

hahhaaaa...vitsin murjaisit...muttakun ei ne kaikki silti petä. Ei vaan petä...niitä ohjaa jokin muu kuin mulkku. Niillä on joku sellainen osa aktiivisesa käytössä kuin tunneäly ja arvot ja ne aivot, jotka ohjaa niitä vahvemmin. Eläimillä ohjaa vietit.

Vierailija
24/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotta sitten olisin sanonut että ei todellakaan petä! Nyt tiedän paremmin kun se 100% luotettavakin petti. Miehiä ei pidättele mikään.

Vierailija
25/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän silloin kun naisesta tulee itsestään selvyys.

Vierailija
26/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki, vaikka suuri osa kylläkin. mutta kyllä mä olen huomannut että ihan yhtälailla naiset pettää...

Vierailija
27/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varman" tiedon otoksella tiedän ainakin kolme miestä, jotka eivät ole pettäneet, itse siihen mukaan lukien. Kolmen otokseen liittyy sitten mies, jonka ex-vaimo oli sitten huora eikun tutki tunteitaan ja etsi naiseuttaan. Myös myöhemmin esiteltävän kotihissukoiden osaston oletan kuuluvan ei-pettävien joukkoon, mutta asiaa ei ole varsinaisesti käsitelty.

No, varma tieto eikä mitään liioittelua, että eräs naisten mieleen oleva kaveri on reilun puolen vuoden ajan pahimmillaan pitänyt kolmen naisen rinkiä, enimmäkseen vain kahden. Ei kuulemma ollut loppupelissä ollenkaan mukavaa eikä sitä suositellut. Yleensä ja nyt vanhemmiten yhden naisen mies kerrallaan, mutta ei ole hirttäytynyt yhteen naiseen.

Eräässä saunaporukassa tulee nämä miesten väliset erot näkyviin. Saunomisen jälkeen kun kapakkiin mennään, niin karkea jako pettämisalttiudessa on

- Osa on sinkkuja tai eronneita ja naista isketään enemmän tai vähemmän täysipäiväisesti

- osa on perheellisiä pettäjäkandidaatteja ja naista yritetään iskeä hyvällä, huonolla tai hyvin huonolla menestyksellä 

- sitten on meidän kotihissukoiden osasto, jotka viettävät aikaa ja hörppivät kaljaa keskenään

Eli pystyn ostamaan tämän ajatuksen, että 25-50% miehistä voi joskus elämässään pettää.

Perimmäinen kysymys tässä ketjussa lienee ihmisen perusluonne; paatuneet pettäjät ovat asia erikseeen, mutta uskon vakaasti, ettei normaali mies petä lähtökohtaoletuksena. Normaaliolosuhteissa kukaan ei aseella uhaten vaadi sänkyyn vaan miehellä on vapaa tahto.

Sen verran elämä on opettanut, että epänormaaleissa olosuhteissa lähes kaikki voivat pettää. Esimerkiksi parisuhdekriisi+seksin ja läheisyyden puute+riehakas seura+alkoholi+viettelevä nainen >>> ihan mahdollisuuksien rajoissa, että harkinta voi pettää.

Vierailija
28/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kahdeksan miehen kaveriporukka, jotka olemme pitäneet enemmän tai vähemmän yhteyksiä yläasteajoista lähtien. Yhden meistä uskoisin olleen uskollinen tai jos on pettänyt, ei ole siitä puhunut. Muut ovat pettäneet. Minä tosin vain yhden kerran, minulla oli suhde työkaveriin, muuten olen ollut uskollinen vaimolleni. 

Olen myös pettäjäsuvusta, isäni kuoltua löytyi peräti kolme avioliiton ulkopuolista lasta perinnönjaolle... Veli on ihan parantumaton pettäjä, aina joku nainen kierroksessa, välillä useampikin. 

Vierailija
29/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:56"]

Minä ihan aidosti uskon, ettei mies pysty olemaan uskollinen, jos vain saa tilaisuuden pettää. Miehen luontoon ei kuulu uskollisuus tai kiintyminen vain yhtään naiseen. Ihmiset lajina eivät olisi olemassa, jos miehet olisivat uskollisia.

En oikeasti ole koskaan tuntenut miestä, joka ei olisi pettänyt. Ja tutkimuksethan sanovat, että 80 prosenttia pettäjistä ei jää koskaan kiinni ja myös, että yleisin syy kiinnijäämiseen on tunnustaminen. Jos siis kaksi kymmenestä pettäjästä jää kiinni, niin laskekaa kaikki, joiden tiedätte pettäneen ja kertokaa summa viidellä. 

Minusta on todella outo ajatus, että on naisia, joiden mielestä on olemassa uskollisia miehiä, jotenkin ihan absurdi... Ymmärrän, että jokainen haluaa uskoa, että oma mies on uskollinen, mutta uskotteko te niin muidenkin miehistä? Miten te sitten reagoitte, kun joku näistä miehistä, joita pidätte uskollisena, jää kiinni pettämisestä? 

[/quote]

En ole koskaan törmännyt mieheen joka pettäisi, mutta tiedän kyllä naisia jotka ovat pettäneet, nekin tosin nuoruuden toilauksia ihan suhteen alussa. On todella paljon miehiä joita ei kiinnosta seksi niin paljoa että seksi vieraan naisen kanssa ajaisi rakkaan vaimon ohi. Myös lapset vaikuttaa asiaan. Itse en voisi missään tilanteessa pettää, ja uskon kyllä että kaltaisiani ihmisiä on paljon sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
30/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:38"]

Minä ihan aidosti uskon, ettei mies pysty olemaan uskollinen, jos vain saa tilaisuuden pettää. Miehen luontoon ei kuulu uskollisuus tai kiintyminen vain yhtään naiseen. Ihmiset lajina eivät olisi olemassa, jos miehet olisivat uskollisia.

En oikeasti ole koskaan tuntenut miestä, joka ei olisi pettänyt. Ja tutkimuksethan sanovat, että 80 prosenttia pettäjistä ei jää koskaan kiinni ja myös, että yleisin syy kiinnijäämiseen on tunnustaminen. Jos siis kaksi kymmenestä pettäjästä jää kiinni, niin laskekaa kaikki, joiden tiedätte pettäneen ja kertokaa summa viidellä. 

Minusta on todella outo ajatus, että on naisia, joiden mielestä on olemassa uskollisia miehiä, jotenkin ihan absurdi... Ymmärrän, että jokainen haluaa uskoa, että oma mies on uskollinen, mutta uskotteko te niin muidenkin miehistä? Miten te sitten reagoitte, kun joku näistä miehistä, joita pidätte uskollisena, jää kiinni pettämisestä? 

[/quote]

En ole koskaan törmännyt mieheen joka pettäisi, mutta tiedän kyllä naisia jotka ovat pettäneet, nekin tosin nuoruuden toilauksia ihan suhteen alussa. On todella paljon miehiä joita ei kiinnosta seksi niin paljoa että seksi vieraan naisen kanssa ajaisi rakkaan vaimon ohi. Myös lapset vaikuttaa asiaan. Itse en voisi missään tilanteessa pettää, ja uskon kyllä että kaltaisiani ihmisiä on paljon sekä miehissä että naisissa.

[/quote]

Et siis ole koskaan lukenut yhtään vähän vähemmän laadukasta lehteä? Bechamienkin pettämiskohu meni sinulta täysin ohi, kuten muidenkin julkkisten? 

Vierailija
31/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:37"]

En usko, että käytännössä ihan kaikki miehet pettää. Mutta suurin osa kylläkin. Luulen, että ihan täysi uskollisuus on todella harvinaista, ehkä muutaman prosentin luokkaa.

Ja uskon myös, että jos mies saisi täysin ihanteellisen tilaisuuden pettää; miehen silmää viehättävä halukas nainen ja kiinnijäämismahdollisuudet olemattomat, yksikään mies ei sanoisi ei. 

Eihän tarvitse kuin mennä hiihtolomalle lappiin ja joka ilta kymmenet miehet sormus nimettömässä vonkaavat seksiä tällaiselta tavikseltakin kuin minä. Voin vain kuvitella, kuinka moni yrittää nätiltä naiselta! 

[/quote]

Juuri tuossa on se juttu missä mennään vikaan, miksi pitää tehdä näitä omia tilastoja aina sen mukaan minkälaisia miehiä on jossain iskupaikoissa, joihin mies on lähtenyt jostain syystä ilman vaimoaan. Ei normaalit miehet edes käy miesporukalla missään lapissa tai muilla reissuilla, eikä edes baareissa, ei kaikki miehet käytä alkoholia joka viikonloppu ja kulje ties missä naisia katselemassa ja vonkaamassa.

Vierailija
32/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

Et siis ole koskaan lukenut yhtään vähän vähemmän laadukasta lehteä? Bechamienkin pettämiskohu meni sinulta täysin ohi, kuten muidenkin julkkisten? 

[/quote]

En minä tunne kaikkia julkkiksia, kai ymmärsit että tarkoitin ihmisiä jotka tunnen edes jollain tasolla henkilökohtaisesti, olen jutellut ym.

Vierailija
33/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:28"]

Meitä on kahdeksan miehen kaveriporukka, jotka olemme pitäneet enemmän tai vähemmän yhteyksiä yläasteajoista lähtien. Yhden meistä uskoisin olleen uskollinen tai jos on pettänyt, ei ole siitä puhunut. Muut ovat pettäneet. Minä tosin vain yhden kerran, minulla oli suhde työkaveriin, muuten olen ollut uskollinen vaimolleni. 

Olen myös pettäjäsuvusta, isäni kuoltua löytyi peräti kolme avioliiton ulkopuolista lasta perinnönjaolle... Veli on ihan parantumaton pettäjä, aina joku nainen kierroksessa, välillä useampikin. 

[/quote]

Tuossa se tuleekin hyvin esiin, te olette kaveriporukka, ja luultavasti juuri tälläisiä jotka kulkee pitkin poikin kapakoissa ym, olette kaikki juuri sitä samaa tyyppiä joka voi pettää. Ja kotoa vielä saanut petturin mallin... todella surullista.

Vierailija
34/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt.

t.mies 44v

Vierailija
35/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:37"]

Onhan sitä asiaa tutkittukin, ja tulokset on tutkimuksesta riippuen 25-50% se vähän riippuu keneltä kysytään ja missä. Mun käsitys asiasta on kyllä se, että ei ne miehetkään petä läheskään niin usein kuin jotkut kuvittelevat, osa miehistä on ns. häntäheikkejä jotka pettävät, eivät osaa rakastaa ja sitoutua, ja sellaisia naisiakin tietysti on. Mutta suuri osa miehistä on sellaisia jotka eivät missään nimessä halua pettää, eivät halua olla pettureita missään asiassa. Pettäjät ovat epärehellisiä ihmisiä kauttaaltaan, ja suomalaiset ovat tunnetusti rehellistä kansaa. Sitten on se, että aika suurta osaa miehiä ei seksi kiinnosta niin paljoa että olisi haluja pettää. Ja vielä se, että osa miehistä ei vaan saa naisia vaikka haluaisivatkin pettää, eivät löydä sitä ensimmäistäkään jota sitten voisi pettää.

[/quote]

Laitapas nyt linkki tutkimukseen, jossa väitetään, että noin pieni osa miehistä pettää? Alin, jonka minä olen nähnyt, on 50 prosenttia!

Vierailija
36/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:37"]

Onhan sitä asiaa tutkittukin, ja tulokset on tutkimuksesta riippuen 25-50% se vähän riippuu keneltä kysytään ja missä. Mun käsitys asiasta on kyllä se, että ei ne miehetkään petä läheskään niin usein kuin jotkut kuvittelevat, osa miehistä on ns. häntäheikkejä jotka pettävät, eivät osaa rakastaa ja sitoutua, ja sellaisia naisiakin tietysti on. Mutta suuri osa miehistä on sellaisia jotka eivät missään nimessä halua pettää, eivät halua olla pettureita missään asiassa. Pettäjät ovat epärehellisiä ihmisiä kauttaaltaan, ja suomalaiset ovat tunnetusti rehellistä kansaa. Sitten on se, että aika suurta osaa miehiä ei seksi kiinnosta niin paljoa että olisi haluja pettää. Ja vielä se, että osa miehistä ei vaan saa naisia vaikka haluaisivatkin pettää, eivät löydä sitä ensimmäistäkään jota sitten voisi pettää.

[/quote]

Suomalaiset rehellistä kansaa? Juuri oli joku tutkimus, jossa sanottiin, että Suomessa on yhdeksänneksi eniten pettäjiä maailmassa!

Vierailija
37/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:18"]

Ei varmaan ihan 100 prosenttia miehistä, mutta kyllä se lukema korkea on, valitettavasti. Sanoisin, että yhdeksän kymmenestä pettää ainakin silloin tällöin ja aika suuri osa ihan toistuvastikin.

Jos katson kaveripiiriä ja työkavereita, niin en montaa miestä tunne, joiden en tietäisi pettäneen. Ja niistäkin, joiden en tiedä pettäneen, en tosiaan tiedä, voivat olla vaikka millaisia sikoja, mutta osaavat salata sen hyvin. 

Jos kysytään, että montako miestä maailmassa on, jotka elävät vaikka 70-vuotiaaksi ja jotka ovat olleet parisuhteissa, eivätkä ole koskaan kertaakaan pettäneet ketään, niin mahtaako löytyä yhtään... Olettaen, ettei ole vaikka impotentti tai muuten vakavasti sairas tai vastaavaa. 

Minä pidän miehen uskollisuutta niin epätodennäköisenä, että olen päättänyt elää yksin. Olisin halunnut suhteen, mutta en vain yksinkertaisesti pysty uskomaan, että juuri minä kaikista maailman naisista olisin niin käsittämättömän onnekas, että löytäisin uskollisen miehen. 

[/quote]

Muuta pois sieltä haisevasta lähiöstäsi ja hanki uusia kavereita! Olet kuvottava.

[/quote]

Totuus sattuu. 

Vierailija
38/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:14"]

Jos tarpeeksi hemaiseva neitonen tarjoutuu, niin kaikki miehet on valmiita pettämään ja ne pettää.

[/quote] Ei taatusti ole! Tiedän ainakin muutaman aidosti uskossa olevan miehen jotka ei pettäisi vaikka tulis millainen "misu" eteen. Heille merkitsee paljon enemmän muut asiat kuin joku vamppi, usko pois.

Vierailija
40/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole petetty koskaan ja pidän sitä pienenä ihmeenä sillä seurustella olen kerennyt useasti. Nykyään olen naimisissa ja en usko, että mieheni pettäisi minua koskaan. Hän ansaitsee täyden luottamukseni. Mies rakastaa minua niin paljon, että mikään vanha suhteeni ei ole näille sfääreille yltänyt, ei edes lähelle. En usko, että kaikki miehet pettävät, mutta voisin kuvitella että moni kuitenkin. Usein kyseessä on mielestäni kuitenkin retuperällä oleva liitto ja sitten jostain syystä Se mies on niin kamala jos siinä onnettomassa tilassaan hakee läheisyyttä muualta. Kyllä jos pari suhteessa petetään on Se molemmilla peiliinkatsomisen paikka. Jos Se pettäjä ei nyt ole tyyliin sarjassa narsisti/sosiopaatti/seksiaddikti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän