Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkaatteko joka päivä?

Vierailija
13.02.2025 |

Minä lähes joka päivä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ei ole jaksanut opetella.

Vierailija
2/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä laitan joka päivä, muuten näytän niin valjulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen etätöissä. Vain kaupungille tms lähtiessä. 

Vierailija
4/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin nuorena, mutta jotain 23-24v lopetin ja luomuna olen sen jälkeen mennyt. Ok, joskus laitan lievästi värjäävää huulirasvaa. Ihon ongelmat ovat kadonneet ja rahaa säästynyt todella paljon. En käytä myöskään muita ihonhoitotuotteita kuin apteekin perusvoiteita. 60+

Vierailija
5/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun vaimo ei ole kotona.

Vierailija
6/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joka pöivä, olenhan mies.

Vierailija
7/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain silloin kun vaimo ei ole kotona.

Rakastan tälläistä huumoria! Kaipaisin tosi paljon miehen huumoria, jos mulla ei olisi miestä. 

Vierailija
8/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä ainakin ihon. Pidän meikkaamisesta ja laittautumisesta, myös aurinkosuojan takia meikkaan ihon ja lähes aina teen myös meikin. Kiva kokeilla erilaisia meikkejä päivittäin, yksin kotona ollessa voi kokeilla uutta, jos meneekin pieleen.

Vuodessa on ehkä 10 päivää, jolloin en ole meikannut. Jos olen kipeä tms.

Vierailija
9/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkasin nuorena, mutta jotain 23-24v lopetin ja luomuna olen sen jälkeen mennyt. Ok, joskus laitan lievästi värjäävää huulirasvaa. Ihon ongelmat ovat kadonneet ja rahaa säästynyt todella paljon. En käytä myöskään muita ihonhoitotuotteita kuin apteekin perusvoiteita. 60+

Meikkaan melkein päivittäin eikä ole iho-ongelmia. Apteekin tuotteisiin en koske vaan suosin luonnonkosmetiikkaa.

N44

Vierailija
10/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, leikkaan joka päivä tummat silmänympärykset piiloon. Poikkeuksia tähän ovat lomapäivät rannalla ja mökillä.

Vierailija
11/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joka pöivä, olenhan mies.

Saa miehetkin meikata ja monelle se tekisikin ihan hyvää. Sävyttävä päivävoide, huulirasva, kulmageeli ja ripsien taivutus sopivat ainakin jokaiselle.

Vierailija
12/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, leikkaan joka päivä tummat silmänympärykset piiloon. Poikkeuksia tähän ovat lomapäivät rannalla ja mökillä.

Siis meikkaan :|

Vierailija
13/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meikkaan :|

Leikkaamalla onnistuisi ehkä tehokkaammin 🤭

Vierailija
14/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

M

Vierailija
15/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kotoa jonnekin niin kyllä. Läheskään joka päivä en mene, kun teen 100% etätyötä kotoa. Mutta neljänkympin jälkeen olen alkanut näyttää aika karulta ilman meikkiä, koska silmänaluset on syvät sinertävät kuopat ja on tullut couperosapunoitusta poskille. Vähintään nuo aina meikkaan piiloon, jos lähden ihmisten ilmoille.

Vierailija
16/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en meikannut kuin erityistilaisuuksiin, mutta näin keski-iässä on alkanut tarvita vähän restaurointitoimenpiteitä ennen kuin ilkeää julkisilla paikoilla liikkua. Esim. harmaantuneet ripset ja kulmakarvat vaatii väriä, maksaläiskät ja tummat violetinsinertävät silmänaluset peittämistä. Muutenkin siinä missä nuorena meikki vaan antoi vähän väriä, nyt vaikutus ulkonäköön on tosi dramaattinen, vanhan ja väsyneen näköisestä aika lailla saman näköiseksi kuin kolmevitosena olin. - n. 50 v

Vierailija
17/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaan aina, jos lähden jonnekin. Ainoastaan kesällä mökillä ja joinakin vapaapäivinä kotona ollessani, kun en lähde minnekään, ei ole tarve meikata.

Meikkaaminen ei ole mikään sotamaalaus, vaan liittyy pukeutumiseen ja yleiseen ulkonäköön ja kokonaisuuteen. Arkisin hienovaraisemmin ja juhliin huolellisemmin. Mielestäni meikillä saan piristettyä ilmettä ja korostettua parhaita puoliani. Jotenkin tuntuu, että tämäkin asia arvotetaan meillä turhamaisuudeksi ja pinnallisuudeksi, mihin ei missään nimessä pitäisi kenenkään älykkään ihmisen sortua. Meikkaaminen on minulle ilo ja yhtä luonnollista kuin hampaiden pesu.

Vierailija
18/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa naiset joskus kysymykseen miksi ihmeessä meikkaatte? Aivan järkyttävän näköisiä olioita tuolla tulee kadut pullollaan vastaan juuri siksi että on meikattu itsensä rumaksi. Mies

Vierailija
19/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsiväriä laitan joka päivä, muuten näytän niin valjulta.

Koronavuosiin asti minäkin, mutten enää sen koommin. Ei silmätkään kestä.

Vierailija
20/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa naiset joskus kysymykseen miksi ihmeessä meikkaatte? Aivan järkyttävän näköisiä olioita tuolla tulee kadut pullollaan vastaan juuri siksi että on meikattu itsensä rumaksi. Mies

En meikkaa itseäni rumaksi. Todennäköisesti et edes tajua, että mulla on meikkiä.