Kenelle ostat isänpäiväkortin tai lahjan?
Mikä on palstan konsensus? Muistetaanko isänpäivänä omaa isää vai omaa puolisoa?
Kommentit (15)
Isälleni ja lapseni kanssa ostamme myös hänen vaarilleen
Lapseni isä on kuollut.
Miksi ostaisin kumppanilleni? Hän ei ole minun isäni vaan lastemme isä. Ostan ainoastaan omalle isälleni.
Soitan omalle isälleni. Seuraavana isänpäivänä huomioin puolisoni jotenkin, sillä lapsemme on tuolloin vasta vauva.
En ole koskaan ostanut, enkä tule koskaan ostamaan kenellekään
Puuttuu vastausvaihtoehto molemmille. Ostaisin myös isoisälleni, jos hän olisi elossa.
Sama kuin onnittelisin siskojani äitienpäivänä. Ei tule tapahtumaan 🤣
En kummallekkaan. En edes lasteni isälle osta mitään. Kakun kyllä leivon,mutta pienet on tulot. Ja nekin vähät santsaan itseeni ja lähden pikkujouluihin. Pikkujouluissa en ole tainnut käydä ainakaan 9 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin kumppanilleni? Hän ei ole minun isäni vaan lastemme isä. Ostan ainoastaan omalle isälleni.
Moni muistaa omaa miestään isänpäivänä. Outo tapa kieltämättä, mutta suosittu kuin äidin vieminen bensa-asemalle äitienpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
En kummallekkaan. En edes lasteni isälle osta mitään. Kakun kyllä leivon,mutta pienet on tulot. Ja nekin vähät santsaan itseeni ja lähden pikkujouluihin. Pikkujouluissa en ole tainnut käydä ainakaan 9 vuoteen.
"Edes"?? Siis tietenkään, ellei isäsi ole lastesi isä (sellaisiakin on, valitettavasti).
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ostan lapseni isälle siksi, että ohjaan häntä siihen kulttuuriin mikä meidän perheemme lahjakulttuuri on.
Mutta jos meillä olisi kulttuuri ettei lahjoja juhliin hankita, en tietenkään ostaisi mitään
En kenellekään. Iskä on kuollut ja kumppani ei ole kenenkään isä.