Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viha eron jälkeen

Vierailija
28.11.2021 |

Miksi exä vihaa minua vaikka itse jätti?
Kokee selkeästi vihaa minua kohtaan. Mistä tällainen voi johtua?
Meneekö ohi ajan kanssa?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää, joten miksi spekuloida?

Etsin kokemuksia...

Mies ei asiaa osaa vastata, kuulemma yrittää kasata elämäänsä, ei ole onnellinen asiat sekaisin ja käsittelee vielä kaikkea.

No siinähän se vastaus oli. Mitä sitä täällä märehdit.

Kuulostaa että roikut hänessä. Päästä irti. Viha tunteena voisi auttaa sinuakin.

Vierailija
42/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä harmittaa, että vuodet menivät hukkaan kanssasi ja varmaan kiroilee ettei eronnut aiemmin. Lisäksi monet asiat voivat tulla takautuvasti mieleen ja on vihainen miksi tuonkin käytöksen kestin. 

Minä minä minä...minä olen tuhlannut vuosia hukkaan. Mitenkähän nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..

Ehkä mies oli ahdistunut suhteen lopussa ja luuli eron helpottavan asiaa?

Ei osannut käsitellä sitä, mistä ahdistus johtuu ja on tajunnut ettei parisuhteen päättäminen tuonut haluttua helpotusta ja nyt katuu?

Niin paljon kuitenkin tapahtunut ettei ylpeys myönnä pyytää uutta mahdollisuutta ja siksi kiukuttelee?

Vierailija
44/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin..

Ehkä mies oli ahdistunut suhteen lopussa ja luuli eron helpottavan asiaa?

Ei osannut käsitellä sitä, mistä ahdistus johtuu ja on tajunnut ettei parisuhteen päättäminen tuonut haluttua helpotusta ja nyt katuu?

Niin paljon kuitenkin tapahtunut ettei ylpeys myönnä pyytää uutta mahdollisuutta ja siksi kiukuttelee?

Tällaisissa viesteissä on ihan liian paljon mielikuvitusta, aivan turha miettiä noin monimutkaisia. Viha eron jälkeen on sama asia kuin itku sen jälkeen kun tiputtaa alasimen varpaalleen. Se nyt vain tulee sieltä. Ellei suhde ollut jo niin pystyyn kuollut että mitään tunteita ei enää ollut.

Vierailija
45/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä harmittaa, että vuodet menivät hukkaan kanssasi ja varmaan kiroilee ettei eronnut aiemmin. Lisäksi monet asiat voivat tulla takautuvasti mieleen ja on vihainen miksi tuonkin käytöksen kestin. 

Minä minä minä...minä olen tuhlannut vuosia hukkaan. Mitenkähän nainen.

No se nainen käsittelee omat erotunteensa omalla tavallaan. 

Vierailija
46/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdeni ihmisen välillä on eron jälkeen vihaa, on se merkki siitä että tunteita on vielä jäljellä.

Yhdentekevää ihmistä ei ole tarvetta vihata. Eron jälkeen on luonnollista tuntea vihaa, se kuuluu eroprosessiin, mutta jos siitä ei pääse yli, on käsittelemättömiä tunteita jäljellä.

Aloituksestasi saa sen kuvan ettet itsekään ole päässyt erosta yli, teillä on molemmilla vielä prosessoitavaa.

Vierailija
47/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ero oli? Riitelettekö edelleen?

Vierailija
48/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ero oli? Riitelettekö edelleen?

Ero oli yllättävä ja kyllä, riidellään.

Vierailija
49/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nainen jätti, silti pitää itseään uhrina, käy terapiassa ja popsii pillereitä sekä harrastaa FWB- suhteita. Elarit kyllä kelpaa. /quote]

Toki sinä maksat lapsesi/lapsiesi elatuksesta. Mistä tää käsitys kumpuaa että nainen huononee kun maksetaan elareita?

Vierailija
50/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi jatkaa suhdetta ja siitä viha.

Ei kuitenkaan ollut valmis pyytämään anteeksi pettämistä ja selvittämään pettämiseen liittyviä asioita. Sanoin ettei meille voi sitten tulla suhdetta. Mies raivostui täysin ja blokkasi minut kaikkialta.

Vierailija
51/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama jonka jankkaa täällä vähän väliä kuinka haluaisi "ymmärtää" eksäänsä ja tietää, miksi se on sellainen kuin on? 

Anna nyt hittovie sen mennä ja olla, kyllä muakin ärsyttäisi jos eksä kyselis koko ajan miksi miksi ja minkä tähden. 

Välit poikki.

Vierailija
52/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🥂

L O L 🤣

Vierailija
53/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama jonka jankkaa täällä vähän väliä kuinka haluaisi "ymmärtää" eksäänsä ja tietää, miksi se on sellainen kuin on? 

Anna nyt hittovie sen mennä ja olla, kyllä muakin ärsyttäisi jos eksä kyselis koko ajan miksi miksi ja minkä tähden. 

Välit poikki.

Ihan sivuhuomautuksena, miksi mies sitten haluaa olla tekemisissä jos kysely ahdistaa? Eikä välttämättä ole jankattu, jos asiallisesti kysyy eikä saa vastausta?

Vierailija
54/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi jos kysyisit ammattilaisen mielipidettä asiaan?

Vierailija
55/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi jos kysyisit ammattilaisen mielipidettä asiaan?

Millainen ammattilainen?

Vierailija
56/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaisi niin tuskin olisi jättänyt.

Itse en vihaa exää, vaan inhoan. Jätin hänet.

Vierailija
58/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin toisen syy että itse on munaton lähtemään suhteesta. Exälläni oli myös samanlainen vaihe eron jälkeen.

Vierailija
59/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko etsinyt vikaa peilistä ja omasta käytöksestä vai oletko niin kuin muutkin naiset että olet vain täydellinen joka ei koskaan tee mitää väärää tai pahaa ja vika on aina muissa?

Vierailija
60/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan