Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viha eron jälkeen

Vierailija
28.11.2021 |

Miksi exä vihaa minua vaikka itse jätti?
Kokee selkeästi vihaa minua kohtaan. Mistä tällainen voi johtua?
Meneekö ohi ajan kanssa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minkälainen hän on? Mitä hän tekee? Miksi olet hänen kanssa tekemisissä vielä, vaikka olette eronneet?

Jos hän on vaarallinen tai uhkaava, niin silloin otat kaikki faktat ylös ja tarpeen tullessa menet poliisin juttusille niiden kanssa. Jos taas olet keksinyt tuon asian ja miehen pahantuulisuus on mielestäsi vihaa, niin keksit parempaa tekemistä ja anna toisen olla rauhassa. Faktat ovat faktoja, mutta mutu-tunteet eivät ole ja niillä ei ole välttämättä mitään väliä. Jos asutte erillään ja ero on selvä, niin jatkat elämääsi ja annat hänen tehdä samoin. Lopetat siis toisen vahtimisen kokonaan.

Vierailija
2/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäbhän on nyt tajunnut, minkälainen todellisuudessa olit. Ehkä hän nyt näkee selkeästi, että kanssasi vietetty aika oli hukkaan heitettyä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minkälainen hän on? Mitä hän tekee? Miksi olet hänen kanssa tekemisissä vielä, vaikka olette eronneet?

Jos hän on vaarallinen tai uhkaava, niin silloin otat kaikki faktat ylös ja tarpeen tullessa menet poliisin juttusille niiden kanssa. Jos taas olet keksinyt tuon asian ja miehen pahantuulisuus on mielestäsi vihaa, niin keksit parempaa tekemistä ja anna toisen olla rauhassa. Faktat ovat faktoja, mutta mutu-tunteet eivät ole ja niillä ei ole välttämättä mitään väliä. Jos asutte erillään ja ero on selvä, niin jatkat elämääsi ja annat hänen tehdä samoin. Lopetat siis toisen vahtimisen kokonaan.

No on siis yleisesti sellainen vihamielinen. Hänestä huokuu se, että sisällä kytee mutta yrittää peitellä sitä. Välillä sitten tiuskii ja kertoo mikä kaikki on pielessä. Olemme siis edelleen jonkinmoisissa väleissä.

Enkä nyt tarkoita vihalla mitään että meinaisi satuttaa minua fyysisesti, vaan sellaista henkistä vihaa. Kyllä tiedätte varmaan...

Vierailija
4/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa se niin ei tarvitse kuunnella kiukuttelua. On toiminut ihan aina jokaisen känkkäränkän kohdalla

Vierailija
5/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nainen jätti, silti pitää itseään uhrina, käy terapiassa ja popsii pillereitä sekä harrastaa FWB- suhteita. Elarit kyllä kelpaa.

Kaiken huipuksi uskonnolliset fanaatikot ympärilläni sekoilee ja elämäni ainoa hupi on pillastuttaa av-mammoja trollauksilla (tosin tämä ei ole trolli). :D Ei tätä elämää jaksa kovi vakavasti ottaa:)

Vierailija
6/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä harmittaa, että vuodet menivät hukkaan kanssasi ja varmaan kiroilee ettei eronnut aiemmin. Lisäksi monet asiat voivat tulla takautuvasti mieleen ja on vihainen miksi tuonkin käytöksen kestin. 

Vierailija
7/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan erosta on? Vihan tunne voi kuulua surutyöhön.

Tai sitten on vaan mielenvikainen ja kääntää kaikki elämänsä epäonnen sun syyksi, kuten oma exäni.

Vierailija
8/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kai se sitten on tuota katumusta menneestä ajasta. Mies on kuitenkin sanonut katuvansa eroa ja mietin voiko käsitellä asiaa nyt vihan kautta.

Mies kuitenkin haluaa olla kanssani yhteyksissä, ollaan tämä asia käyty läpi.

-AP

Vierailija
9/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata viettää aikaa vihamielisten exien kanssa

Vierailija
10/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ehdotti eroa, koska piti sitä keinona testata välitätkö hänestä? Ja kun suostuit eroon, hänen

näkökulmastaan petit hänet?

Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta jotkut harrastaa outoja ihmissuhdepelejä joiden säännöt on selvät vain heille itselleen.

Vierailija
11/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomat asiat.

Ei pysty vieläkään nostamaan kissaa pöydälle mistä se kenkä on kiristänyt.

Ei ymmärrä miksi et voi olla se, jonka hän on päässään luonut. Ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet ja on vihainen sinulle kun et käyttädy kuten hänen kuvittelemansa *Pirkon* kuuluu.

Puhu enemmän. Älä vähättele itseäsi. Mitään ei ole menetettävää paitsi miehen viha.

Vierailija
12/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli vihainen itselleni, kun en lähtenyt aiemmin huonosta suhteesta ja kyllä eksä sen aisti vaikka en hänelle suoraan vihoitellut, mutta pelkkä näkeminen alkoi jo ärsyttää. Se viha kuului siihen eroprosessiin. 

Vierailija
13/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet eksäsi kanssa vielä tekemisissä? Tekstistäsi saa sellaisen kuvan että teillä ei ole edes mitään oikeata syytä yhteydenpitoon kuten vaikka yhteisiä lapsia. Itse en jaksaisi tuollaista kuunnella jos olisin miehestä jo eronnut ja asuisin toisessa osoitteessa.

Vierailija
14/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattomat asiat.

Ei pysty vieläkään nostamaan kissaa pöydälle mistä se kenkä on kiristänyt.

Ei ymmärrä miksi et voi olla se, jonka hän on päässään luonut. Ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet ja on vihainen sinulle kun et käyttädy kuten hänen kuvittelemansa *Pirkon* kuuluu.

Puhu enemmän. Älä vähättele itseäsi. Mitään ei ole menetettävää paitsi miehen viha.

Oltiin vuosia yhdessä että kyllä uskon hänen aika hyvin tienneen millainen olin :)

Vierailija
15/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän ehdotti eroa, koska piti sitä keinona testata välitätkö hänestä? Ja kun suostuit eroon, hänen

Tiedän että kuulostaa hullulta, mutta jotkut harrastaa outoja ihmissuhdepelejä joiden säännöt on selvät vain heille itselleen.

No, hän kyllä ensin ehdotti taukoa ja että muutti väliaikaisesti pois, mutten tätä hyväksynyt vaan käskin sitten lähteä ihan kunnolla.

Ehkä mies testasi minua, mistä sitä tietää mutta on kyllä tuon sanomiseni jälkeen itse aktiivisesti ajanut eroa eteenpäin.

Vierailija
16/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata viettää aikaa vihamielisten exien kanssa

Tämähän se on vastaus. Voit ihan itse päättää nyt haluatko viettää aikaasi exän kanssa vai et. Jos kaikki on selvää, niin lopetat yhteydenpidon sinne suuntaan ja se siitä. En ymmärrä ihmisiä, joiden pitää alkaa jahkailemaan. Jos asia on kerran puhuttu ja mietitty, niin moikataan Jos tavataan ja elämä jatkuu. Toisen mahdolliset ajatukset eivät ole enää kiinnostavia ja oma elämä on tärkeämpää tästä lähtien.

Lopeta ap siis toisen kyttääminen ja jatka matkaasi. Toisen tunteet eivät ole sinun vastuullasi. Valinta on sinun.

Vierailija
17/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että haluat vastauksen jossa sanotaan että hän katuu eroa, on vihainen siitä itselleen ja rakastaa sinua yhä. Siinä. Mitäpä jos kysyt ihan häneltä itseltään, kun kerran olette tekemisissä.

Vierailija
18/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hän kyllä ensin ehdotti taukoa ja että muutti väliaikaisesti pois, mutten tätä hyväksynyt vaan käskin sitten lähteä ihan kunnolla.

Ehkä mies testasi minua, mistä sitä tietää mutta on kyllä tuon sanomiseni jälkeen itse aktiivisesti ajanut eroa eteenpäin.

Okei, no nyt olette eronneet ja sinun ei tarvitse enää jahkailla asiaa. Jos siis vielä jankutat asiasta täällä tai muualla, niin sinulla on ongelma.

Vierailija
19/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vaivaa koska en ymmärrä mistä tämä johtuu.

Todella monet täällä ovat aika yksioikoisia, mutta itse olen paljon asioita pohtiva ihminen ja jos joku on ollut minulle vuosia tärkein, asia kyllä todellakin vaivaa minua.

Haluaisin vain ymmärtää mistä tämä käytös voisi johtua, jotta voisin ymmärtää miestä ja antaa tilanteelle sitten sen mitä voin (asioista puhuminen, käytöksen ohittaminen, välimatka, tms mitä se sitten onkaan)

Vierailija
20/64 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lähti, koska vihasi. Kuvittelet, että vihaa koska lähti. Ota uusi katsantokanta asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi