Miehen viha eron jälkeen
Miksi exä vihaa minua vaikka itse jätti?
Kokee selkeästi vihaa minua kohtaan. Mistä tällainen voi johtua?
Meneekö ohi ajan kanssa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Asia vaivaa koska en ymmärrä mistä tämä johtuu.
Todella monet täällä ovat aika yksioikoisia, mutta itse olen paljon asioita pohtiva ihminen ja jos joku on ollut minulle vuosia tärkein, asia kyllä todellakin vaivaa minua.Haluaisin vain ymmärtää mistä tämä käytös voisi johtua, jotta voisin ymmärtää miestä ja antaa tilanteelle sitten sen mitä voin (asioista puhuminen, käytöksen ohittaminen, välimatka, tms mitä se sitten onkaan)
Kuule. En mitään vihaa niin paljon kuin mun eksää. Rakastin häntä niin paljon ja olin vuosikymmenen hänen mies. Se viha kuuluu siihen, koska pettymyksen tunteet on niin valtavat. Olen päättänyt, että en näe häntä enää koskaan, enkä halua koskaan enää jutella hänen kanssaan. Asiat on todella vaikeita, lasten äiti ja koko elämän rakkaus ja kaikki mureni johonkin täysin typeriin pikkuasioihin. Ei sellaista voi antaa anteeksi koskaan, että ilman järkevää syytä nainen haluaa jättää. Anna nyt miehesi mennä ja olla, ja anna asioiden tapahtua. Menee vuosikausia, että hän selviää siitä, mutta semmoista se on.
Vierailija kirjoitti:
Häntä harmittaa, että vuodet menivät hukkaan kanssasi ja varmaan kiroilee ettei eronnut aiemmin. Lisäksi monet asiat voivat tulla takautuvasti mieleen ja on vihainen miksi tuonkin käytöksen kestin.
Hän itsehän on täydellinen kultakimpale. On syytäkin harmitella hukkaan heitettyjä vuosia 😅. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies halusi jatkaa suhdetta ja siitä viha.
Ei kuitenkaan ollut valmis pyytämään anteeksi pettämistä ja selvittämään pettämiseen liittyviä asioita. Sanoin ettei meille voi sitten tulla suhdetta. Mies raivostui täysin ja blokkasi minut kaikkialta.
Ensin petti ja sitten olisi pitänyt olla kuin mitään ei olisi tapahtunut? Huh.
Up