Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla junttimies jonka mielestä siistit farkut ja kauluspaita muka korvaavat puvun?

Vierailija
29.09.2025 |

Miehenä tunnen suunnatonta myötähäpeää niiden miesten ja puolisoidensa puolesta jotka eivät suostu ymmärtämään että jokaisen aikuisen miehen kuuluu omistaa puku. Taas viikonloppuna tuli nähtyä juhlissa tällainen mies, muilla puvut päällä ja tämä yksi sankari jossain helvetin tummissa farkuissa ja kauluspaidassa. Todella nolon näköistä.

Edes köyhyys tai duunarius ei ole peruste, käytettyjä pukuja saa muutamalla kympillä ja uusia tyyliin 150 eurolla. 

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niit käyttää kerran vuodessa ehkä. Ei oo sen arvoista

Vierailija
2/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia on turha yleensä edes yrittää kouluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Ap yhden tason juntti.

Vierailija
4/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen juntti ilmestyi heti perustelemaan junttimaista käytöstä, how surprising 🤦🏼😂

Vierailija
5/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä ei koko ajan yritä päteä muiden silmissä. 

Vierailija
6/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä Ap yhden tason juntti.

Sellainen repliikki sieltä. Hienoa argumentointia, hengitteletkö suun kautta?

Vierailija
7/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla useampi puku. Itseasiassa mittatilauspukuja. Mutta itse mietin, minne laitan päälle. Eli käytän vain sellaisissa juhlissa, jotka puvun vaativat. Muuten menen farkut- ja kauluspaitalinjalla. Töissä en ole pitänyt pukua 15 vuoteen enää.

Vierailija
8/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään pinnallinen.

Vierailija
9/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut meistä ei koko ajan yritä päteä muiden silmissä. 

Asiallinen käytös ja tilaisuuden mukaan asianmukaisesti pukeutuminen ovat juntin mielestä pätemistä. Hyvin te vedätte.

Vierailija
10/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä valinta on joko tuo tai isänsä 50-luvun vihkipuku :) Mua ei jaksa kiinnostaa, mutta on tilaisuuksia joihin se musta puku on liikaa, niihin sitten kauluspaidalla. Pukutarpeita on ehkä kerran 5 vuodessa.

Vierailija
11/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään pinnallinen.

Vaikutat todella älykkäältä. Pinnistelitkö kovastikin että sait tämän kommentin puristettua aivoistasi näppäimistösi kautta ulos?

Vierailija
12/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä valinta on joko tuo tai isänsä 50-luvun vihkipuku :) Mua ei jaksa kiinnostaa, mutta on tilaisuuksia joihin se musta puku on liikaa, niihin sitten kauluspaidalla. Pukutarpeita on ehkä kerran 5 vuodessa.

Juntin mielestä on ok olla juntti ja pukeutua epäasiallisesti kunhan ei tee sitä kovin usein. Juntin logiikka. 

Vierailija
13/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa? Itse käytän ehkä kerran 10 vuodessa

Vierailija
14/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita pukuja ja sitä voi itsekin paremmin kun vähän satsaa ulkoiseen olemukseen.

Minulle tuli muutama todella hieno laatupuku yhdestä kuolinpesästä, ovat minulle liian isoja, joten olen niitä tarjonnut ilmaiseksi sopivan kokoisille kavereille ja tutuille. Eivät kelpaa koska ei tulisi juurikaan pidettyä.

En ole viitsinyt sanoa, että kannattaisi ruveta pitämään, jos ei ole kokeillut. Ei paremmasta pukeutumisesta haittaa ole!

Vierailija
15/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa kerran viidessä vuodessa sen halvan Dressmanin puvun niin ei ole kamala sijoitus siihen että ei vaikuta juntilta.

Vierailija
16/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa? Itse käytän ehkä kerran 10 vuodessa

No ei oo juhlia liiemmin. Ellei hautajaisia lasketa

Vierailija
17/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa Jeesus on ylempi auktoriteetti: ne jotka pukeutuu pehmeisiin (hienoihin) vaatteisiin on kuninkaiden hoveissa ja älkää murehtiko siitä mitä söisitte tai joisitte, tai mitä päällenne pukisitte, teidän Taivaallinen Isänne kyllä huolehtii näistä, ja ruumis on enemmän kuin vaate. Minkö moni saastutti CV -injektiolla ja saastuttaa puheillaan (se mitä tulee suusta saastuttaa ihmisen, ei se mitä tämä syö).

Mutta pakanat tietysti huolehtii pinnallisista, koska eivät tunne Sanaa, eivätkä Elävää Jumalaa Jeesusta Kristusta.

Vierailija
18/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko itsekin tarkoituksella tökerösti? Käytät äitisi ikivanhoja vaatteita?

Vierailija
19/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana yksissä juhlissa jossa tarvitsi puvun, ja siitäkin on melkein 40 vuotta.

Vierailija
20/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän junttia on kytätä ja arvostella toisten pukeutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän