Olen kaukosuhteessa ja epäilen mieheni pettävän
Eli siis, olen suhteessa erääseen ulkomaalaiseen mieheen, ja olemme seurustelleet melkein vuoden. Näemme kerran tai kaksi kuukaudessa, muuten skypetämme. Viime aikoina mieheni käytös on ollut kuitenkin melko outoa ja on herättänyt minussa ehkä turhankin pelon, että mies pettää. Hän on viime viikkoina ollut kireä ja suuttunutkin, jos soitan aikaan, jota ei ole etukäteen sovittu, kerran hänellä kesti todella kauan vastata (soitan siis Skypellä kun hän on online-tilassa) ja silloinkin hän vain kireästi sanoi, ettei ole aikaa puhua ja että Skype jäi vahingossa päälle. Olen Facebook-kaveri hänen parhaan ystävänsä kanssa, joka asuu eri kaupungissa, ja hän ihmetteli minulle chatissa erästä päivitystä ja kuvaa, jonka laitoin Facebookiin ystäväni kanssa, koska tämä miesystäväni oli kieltäytynyt hengailemasta sinä viikonloppuna sillä verukkeella, että olen hänen luona vaikken siis ollut eikä näin oltu missään vaiheessa suunniteltu. Jälkeenpäin kysyessä hän lähinnä kohautteli olkiaan, ettei muista ja että ystävällään meni varmaan viikonloput sekaisin.
Olen kysynyt suoraan, että pettääkö, ja hän on silloin vaikuttanut järkyttyneeltä, että kehtaan edes kysellä tuollaista. Haluaisin jotenkin saada mieheni nalkkiin ja varmuuden asialle. Onko ainoa vaihtoehto oikeasti odottaa, että mieheni väittää ystävälleen olevansa minun kanssani ja oikeasti lentää sinne ja mennä katsomaan mitä hän oikeasti puuhaa? Minulla on avaimet hänen asuntoonsa, mutta vaikuttaa hyvin extremeltä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:34"]
Älä valehtele. Todiseita kiitos. Tiedät useita etäsuhteita, jotka edelleen kassaa 10v päästä?
[/quote] Kyllä tiedän. Mitäs todisteita haluat? Perhepotretteja kenties?
Ap, älä huoli, täällä tuntuu olevan yks mongertajavajakkijonne/jannica, jonka peppukipeys hohkaa mielikuvituksettomista "loukkaus"viesteistä Norjaan saakka kun servasit sen niin hyvin ;)
No, kaikki tarvii harrastuksen. Joillain se on huonojen loukkausyritysviestien paskasti kirjoittelu vauvapalstalla...
Asiaan: Mun mielestä poikakaverisi käytös vaikuttaa vähän epäilyttävältä, mutta en ehkä lähtisi Norjaan tätä yhyttämään. Kannatan hiljaiseloa ja miehen reaktion seuraamista. Jos ei sitä kiinnosta, se varmasti ilmenee.
Mitä sitten jos pettää? :) Elämä on lyhyt, petä sinäkin ja nauti toisen ihmisen läheisyydestä. Te naiset olette ihan pimeitä kun pitää porukalla suunnitella jotain käräytysreissua Norjaan.