Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaukosuhteessa ja epäilen mieheni pettävän

Vierailija
22.02.2015 |

Eli siis, olen suhteessa erääseen ulkomaalaiseen mieheen, ja olemme seurustelleet melkein vuoden. Näemme kerran tai kaksi kuukaudessa, muuten skypetämme. Viime aikoina mieheni käytös on ollut kuitenkin melko outoa ja on herättänyt minussa ehkä turhankin pelon, että mies pettää. Hän on viime viikkoina ollut kireä ja suuttunutkin, jos soitan aikaan, jota ei ole etukäteen sovittu, kerran hänellä kesti todella kauan vastata (soitan siis Skypellä kun hän on online-tilassa) ja silloinkin hän vain kireästi sanoi, ettei ole aikaa puhua ja että Skype jäi vahingossa päälle. Olen Facebook-kaveri hänen parhaan ystävänsä kanssa, joka asuu eri kaupungissa, ja hän ihmetteli minulle chatissa erästä päivitystä ja kuvaa, jonka laitoin Facebookiin ystäväni kanssa, koska tämä miesystäväni oli kieltäytynyt hengailemasta sinä viikonloppuna sillä verukkeella, että olen hänen luona vaikken siis ollut eikä näin oltu missään vaiheessa suunniteltu. Jälkeenpäin kysyessä hän lähinnä kohautteli olkiaan, ettei muista ja että ystävällään meni varmaan viikonloput sekaisin.

Olen kysynyt suoraan, että pettääkö, ja hän on silloin vaikuttanut järkyttyneeltä, että kehtaan edes kysellä tuollaista. Haluaisin jotenkin saada mieheni nalkkiin ja varmuuden asialle. Onko ainoa vaihtoehto oikeasti odottaa, että mieheni väittää ystävälleen olevansa minun kanssani ja oikeasti lentää sinne ja mennä katsomaan mitä hän oikeasti puuhaa? Minulla on avaimet hänen asuntoonsa, mutta vaikuttaa hyvin extremeltä.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:10"]Ap kuulostaa peppukipeältä asperger-tytöltä. Mahtaa olla myös vihervassari. Ei tainnut suomipillu kiinnostaa norskipoikaa, luuletko että tollane suhde kestää jossa nähään vaan pari kertaa kuussa xD siellä sun selän takana hoitaa vähän timmimpiä blondia.
[/quote] Todella tasokasta argumentaatiota. Ap
[/quote]

Tää ei oo mikään yliopisto, tää on aihe vapaa. Ei tarvi olla mitään vitun tasokasta keskustelua. Hieno sana toi argumentaatio, iha itekkö vetäisit perseestäs?
[/quote]
Ihan oikeasti, lapsi hyvä. Lopeta, ota lääkkeesi, juo maitosi ja jätä aikuisten palstat rauhaan. Tuo raivoamisesi ja jankkaamisesi on säälittävää sekä helvetin ärsyttävää. Lopeta jo, nolaat vain itsesi. Tätä on tosi rasittavaa lukea tommoisen maanisen jankkauksen ja ala-aste tyylisen, mukahauskan länkyttämisen takia.
Ohis
[/quote]

Kaikki sanat taas kopioitu palstalta. Jankkaus, vaikka tuo ei edes jankannut, mukahauska, maaninen? Et taida tietää mltä maaninen tarkoittaa :D sä tässä nolasit itsesi kun selität asioista mitä et ees tiiä.

Vierailija
2/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa peppukipeältä asperger-tytöltä. Mahtaa olla myös vihervassari. Ei tainnut suomipillu kiinnostaa norskipoikaa, luuletko että tollane suhde kestää jossa nähään vaan pari kertaa kuussa xD siellä sun selän takana hoitaa vähän timmimpiä blondia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:10"]Ap kuulostaa peppukipeältä asperger-tytöltä. Mahtaa olla myös vihervassari. Ei tainnut suomipillu kiinnostaa norskipoikaa, luuletko että tollane suhde kestää jossa nähään vaan pari kertaa kuussa xD siellä sun selän takana hoitaa vähän timmimpiä blondia.

Vierailija
4/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:10"]Ap kuulostaa peppukipeältä asperger-tytöltä. Mahtaa olla myös vihervassari. Ei tainnut suomipillu kiinnostaa norskipoikaa, luuletko että tollane suhde kestää jossa nähään vaan pari kertaa kuussa xD siellä sun selän takana hoitaa vähän timmimpiä blondia.
[/quote]

Tää ei oo mikään yliopisto, tää on aihe vapaa. Ei tarvi olla mitään vitun tasokasta keskustelua. Hieno sana toi argumentaatio, iha itekkö vetäisit perseestäs?

Vierailija
5/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:10"]Ap kuulostaa peppukipeältä asperger-tytöltä. Mahtaa olla myös vihervassari. Ei tainnut suomipillu kiinnostaa norskipoikaa, luuletko että tollane suhde kestää jossa nähään vaan pari kertaa kuussa xD siellä sun selän takana hoitaa vähän timmimpiä blondia.
[/quote]

[/quote]
Ihan oikeasti, lapsi hyvä. Lopeta, ota lääkkeesi, juo maitosi ja jätä aikuisten palstat rauhaan. Tuo raivoamisesi ja jankkaamisesi on säälittävää sekä helvetin ärsyttävää. Lopeta jo, nolaat vain itsesi. Tätä on tosi rasittavaa lukea tommoisen maanisen jankkauksen ja ala-aste tyylisen, mukahauskan länkyttämisen takia.
Ohis

Vierailija
6/83 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:52"]

Hei ap, minäkin olin kaukosuhteessa vielä viime vuodenkin puolella, keskieurooppalaisen miehen kanssa. Meillä kävi tismalleen samalla tavalla. Mies alkoi käyttäytyä oudosti, oli todella äreä jos koitin soittaa juuri esim. Skypessä. Hänen mielialansa tuntui vaihtelevan jatkuvasti, joskus hän kirjoitti todella romanttisia viestejä ja sanoi hellyyttäviä asioita videopuhelussa ja joskus hän taas vastasi välinpitämättömästi eikä kuulemma koskaan ehtinyt puhua yhtäkkiä. En tiedä, pettikö hän minua "oikean naisen" kanssa, mutta sorruin aika lapselliseen temppuun ja tein feikkikäyttäjän, jolla menin puhumaan tälle miehelle. Hän itse heittäytyi pervoksi tämän minun feikin kanssa jutellessaan ja kun kysyin onko hänellä tyttöystävää, yllätys yllätys, ei kuulemma ollut... En tiedä loppujen lopuksi kumpi oli lapsellisempi, minä tehdessäni feikin käyttäjätunnuksen vaiko hän valehdellessaan ja kirjoittaessaan seksistisiä viestejä, vaikka minulle on aivan yhdentekevää nykyään. Olisin ollut jopa valmis selvittämään koko sotkun puhumalla perusteellisesti suhteestamme ja ongelmistamme, mutta jokaikinen kerta kun koitin puhua asiasta niin vastauksena tuli "good night" vaikka olisi ollut aamu. Ajatuksissani oli lentää hänen kotimaahansa niin nopeasti kuin mahdollista että asia voitaisiin selvittää face to face, mutta sitten mies päätti pistää jutun poikki. En tiedä hänen asioistaan nykypäivänä juurikaan mitään, ehkä parempi niin. No, eipä kauheasti voi ollakaan odotuksia vajaa parikymppiseltä miehenalulta uskollisuuden suhteen, eikä kaukosuhde selvästikään ollut hänen juttunsa. Kaikkea hyvää sinulle ap, toivotaan parasta, että miehesi on uskollinen. Saanko kysyä, kuinka vanha miehesi on? Koska olette nähneet viimeksi? Ilman muuta sanoisin, että jos kovasti alkaa epäilyttää niin lento Norjaan vaan, jos mies on yllättävästä ilmestymisestäsi äreän oloinen niin epäilykset heräisivät entistä suurempina.

[/quote]

ihan samalta kuulostaa kuin mun ex italialainen, aina jos jotain yritti vähän tarkemmin kysyä niin tuli se "heihei hyvää yötä" ja mies ilmestyi parin minuutin päästä taas online, joskus myös vetosi siihen että naiset ovat liian "pakkomielteisiä" no tyypillä oli itsellään niin paha sitoutumiskammo ettei ole vuosienkaan jälkeen muuttanut yhteen kenenkään naisen kanssa koska ei halua/kykene sellaiseen.

Kaikkea löytyy ja pahimmat ns. tunnustaa rakkauttaan Heti, järkevät ei.

Se vaatii aika paljon mietintäaikaa rakastaako toista aidosti vai ei, alkuihastus on eri asia ja tyhmimmät huutelee rakkautta alkuihastuksissaan.

Vierailija
7/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää se.

Vierailija
8/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paikalle joku vklp ilmoittamatta. Verukkeeksi keksi jokin yllätys puolisollesi. Tee vaikka ruokaa. Mikäs sen parempi kuin heittää kuuma lasagne pettäjän päälle kun hän marssii sisään ovesta jonkun akan kanssa :3 toivon tietenkin ettei näin ole ja saatte romanttisen illallisen nauttia kahden. :)

Vierailija
9/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huolestuttavalta.

Vierailija
10/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
11/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. pettää.

Vierailija
12/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne!!

Vierailija
13/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla.

Vierailija
14/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"]pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla.
[/quote] Mieheni on norjalainen eikä ole maahanmuuttaja, en kyllä itseäni mamupatjaksi laskisi. Ap

Vierailija
15/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet sinne. Pointtina viettää kahdenkeskeistä aikaa kun sellainen jostain työmuutoksesta tuli ja teet jonkun romanttisen yllärin.
Et ole vastuussa miehen pettämisestä mutta tuo kuulostaa vähän turhan väsyneeltä jutulta mieheltä. Ihan suotta jauhat riidaksi asiaa vaan toimi.

Vierailija
16/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"]pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla.
[/quote] Mieheni on norjalainen eikä ole maahanmuuttaja, en kyllä itseäni mamupatjaksi laskisi. Ap
[/quote]

On se norjalainen maahanmuuttaja. Sekoitat pakolaiseen?

Vierailija
17/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"]pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla.
[/quote]

On se norjalainen maahanmuuttaja. Sekoitat pakolaiseen?
[/quote] Jos on syntynyt Norjassa, asunut koko ikänsä Norjassa ja asuu vieläkin Norjassa niin millä ilveellä väännät hänestä maahanmuuttajan? Ap

Vierailija
18/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota yhteenmuuttoa, ja katso miten reagoi.

Vierailija
19/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"]pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla. [/quote] Mieheni on norjalainen eikä ole maahanmuuttaja, en kyllä itseäni mamupatjaksi laskisi. Ap

[/quote]

Lopeta - ei se ole sun mies. Sä olet sen vakkaripano, et muuta. Älä nolaa enempää ittees. Vaikutat jälkeenjääneitä. Mun mies - voi vittu...

Vierailija
20/83 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"]pEttää - ei tarvi mennä itseään sinne nolaamaan. Eikö teillä mamu-patjoilla ole mitään itsekunnioitusta? Annatte äijien kusettaa urakalla. [/quote] Mieheni on norjalainen eikä ole maahanmuuttaja, en kyllä itseäni mamupatjaksi laskisi. Ap

[/quote]

Lopeta - ei se ole sun mies. Sä olet sen vakkaripano, et muuta. Älä nolaa enempää ittees. Vaikutat jälkeenjääneitä. Mun mies - voi vittu...

[/quote] Oletpas ikävä ihminen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä