Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskomattoman rikas ja komea mies pyysi treffeille

Vierailija
22.02.2015 |

Olen ulkomailla töissä nannynä ja nyt perheen isän ystävä, jonka olen tavannut heillä muutaman kerran, pyysi minua treffeille kanssaan. Hän on hyvin komea, hurmaava ja lisäksi myös hyvin rikas (niinkuin perheen ystäväpiiri yleensäkin). Suostuin toki kutsuun (en voinut kieltäytyäkään), mutta nyt olen aivan paniikissa siitä, osaanko käyttäytyä "oikein" hänen kanssaan, ja ihmettelen, mitä hän oikein minussa näkee. Olen kai ihan perusnätti, vaalea elovenatyttö mutta nyt ihan hämmentynyt tästä yllättävästä käänteestä. Tseffit ovat ensi perjantaina, saankohan nukuttua lainkaan ennen sitä...

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivohullun henkilöönkäyvä hymiökommentti ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
22/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kyselisi tällaista Aihe Vapaalla... Selvä provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usko tai älä, ei mulla ole täällä kovin monia muitakaan paikkoja kysellä, enkä halua muutenkaan yleisesti kertoa näistä treffeistä.

Voisiko joku kiltti kommentoida tuosta vaatevalinnasta? Kiitos!

Ap

Vierailija
24/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään paljastavaa, mieluummin liian peittävää kuin anteliasta.
Tietääkö perhe, kenen kanssa olet lähdössä treffeille? Ettei tule potkuja...? Jos kerrot, missäpäin olet, niin on helpompi kommentoida asua ja kulttuuriin sopivia tapoja.

Vierailija
25/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"]

Ei ainakaan mitään paljastavaa, mieluummin liian peittävää kuin anteliasta. Tietääkö perhe, kenen kanssa olet lähdössä treffeille? Ettei tule potkuja...? Jos kerrot, missäpäin olet, niin on helpompi kommentoida asua ja kulttuuriin sopivia tapoja.

[/quote]

Kiitos sinulle!

Olen Euroopassa, eli ei nyt kovin eroa Suomesta, paitsi että täällä on paljon yleisempää että kotona on nanny kuin Suomessa.  Perheelle en ole maininnut asiasta, enkä oikein tiedä, miten sen tekisin. Mutta mies sanoi tuevansa hakemaan minut kotoa, joten siinä vaiheessa asia viimeistään selviää... äääh. Kuitenkin hänen mielestään se on ilmeisesti ok? 

Vatteissa juuri ajattelin että tuo harkitsemani kokonaisuus on elegantti, simppeli ja säädyllinen.

Ap

Vierailija
26/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kysyt perheeltä ensin, kyseessä kuitenkin heidän lastenhoitajansa ja ystävänsä.

Ja varsinkin jos kerran olet keski-euroopan alueella (olisiko sveitsi?) niin on äärimmäisen tärkeää tiedustella vaivihkaa etukäteen, muuten sinulta saattaa mennä työ. Keski-eurooppalaiset ovat erittäin tarkkoja etiketistä ym. eikä siellä välttämättä katsota hyvällä, jos perheen työntekijä lähteekin privaattitapaamiseen työnantajan ystävän kanssa. Fiksuinta siis kysyä, että onko työnantajallasi jotain asiaa vastaan.

Vierailija
27/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
28/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:16"]

ehdottomasti kysyt perheeltä ensin, kyseessä kuitenkin heidän lastenhoitajansa ja ystävänsä.

Ja varsinkin jos kerran olet keski-euroopan alueella (olisiko sveitsi?) niin on äärimmäisen tärkeää tiedustella vaivihkaa etukäteen, muuten sinulta saattaa mennä työ. Keski-eurooppalaiset ovat erittäin tarkkoja etiketistä ym. eikä siellä välttämättä katsota hyvällä, jos perheen työntekijä lähteekin privaattitapaamiseen työnantajan ystävän kanssa. Fiksuinta siis kysyä, että onko työnantajallasi jotain asiaa vastaan.

[/quote]

Maa ei ole Sveitsi, mutta yllä tämä joiltain osilta "vanhan etiketin" maa vielä on. Miten olisi parasta ottaa asia puheeksi perheen kanssa? Kysynkö ensin mieheltä vai perheeltä?

Kiitos!!

Ap

Vierailija
29/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo provo ihan siksi että aupairit eivät tapaa ystäväperheen rikkaita miesystäviä.

Meillä on ollut muutama aupair viimeisten vuosien aikana ja homma menee niin että aupair huolehtii lapsista silloin kun minulla ja miehelläni ei siihen ole mahdollisuutta. Hän ei tapaa meidän ystäviä eikä häntä ole kutsuttu paikalle kun meillä on vieraita vaan yleensä juuri silloin hän huolehtii lapsista ja jos kyseessä on sellainen tilanne että lapset ovat mukana niin aupair ei kuitenkaan ole. Hän viettää vapaa-aikaansa muualla kuin meidän kanssamme ja kun hänellä ei ole vapaa-aikaa hän keskittyy lapsiin. Me maksamme hänelle tehdystä työstä ja hänellä on oma huone sekä vapaa kulku talossa mutta aupair ei ole meidän aikuinen lapsemme joka osallistuu meidän perhe-elämään täysipainoisesti joten jos haluamme niin kutsumme hänet erikseen tapaamaan vierailulle tulleita ystäviämme mutta ei ole mitenkään mahdollista että joku miespuolisista ystävistä saisi meiltä tytön puhelinnron tai sähköpostiosoitteen jotta voisi ottaa yhteyttä ja rehellisesti ottaen aupairista ei juuri olla kiinnostuneita muuten kuin että onko hän hyvä työssään. 

Vierailija
30/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin asiaa nimenomaan perheen rouvalta, koska hän varmasti tietää, onko tuo mies jo perheellinen, varattu. Saat satavarmasti potkut, jos hänelle selviää, että menet perheellisen miehen kanssa ulos!!! Au-pair paikoissa ei muutenkaan ole suotavaa lyöttäytyä keskustelemaan enemmälti perheen isän tai hänen mieskavereidensa kanssa. Ja mistä oikeasti tiedät, mikä tuolla miehellä on mielessä? Oletan jo tuolla perusteella, että seksiä vain haluaa, ei muuta. Ja jos joutuisitkin rikkaan eurooppalaisen miehen kanssa yksiin, niin kärsimystä on. Euroopassa, varsinkin Saksassa, miehet käyttävät bordelleja, niitä kun siellä on pilvin pimein. Ei siinä vaimo merkkaa mitään! Köyhempi ulkomaalaistyttö joko hyväksyy tai on viisas, ettei aloitakaan suhdetta. Liehitellä osaavat! Sillä pääsee päämääräänsä helpoimmin.

Juttele au-pair perheen rouvan kanssa, niin vältyt potkuilta ja sotkuilta! Jos hänen mielestään hyvä idea, että menet, niin silloin ok! Miehelleen en puhuisi mitään, ellei vaimo ota puheeksi.

Vierailija
31/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja saksalaisia on lähisukulaisinani ...

Mistään kateudesta ei ole kyse, vaan varovaisuudesta!

t.  27

Vierailija
32/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:38"]

Tämä on jo provo ihan siksi että aupairit eivät tapaa ystäväperheen rikkaita miesystäviä.

Meillä on ollut muutama aupair viimeisten vuosien aikana ja homma menee niin että aupair huolehtii lapsista silloin kun minulla ja miehelläni ei siihen ole mahdollisuutta. Hän ei tapaa meidän ystäviä eikä häntä ole kutsuttu paikalle kun meillä on vieraita vaan yleensä juuri silloin hän huolehtii lapsista ja jos kyseessä on sellainen tilanne että lapset ovat mukana niin aupair ei kuitenkaan ole. Hän viettää vapaa-aikaansa muualla kuin meidän kanssamme ja kun hänellä ei ole vapaa-aikaa hän keskittyy lapsiin. Me maksamme hänelle tehdystä työstä ja hänellä on oma huone sekä vapaa kulku talossa mutta aupair ei ole meidän aikuinen lapsemme joka osallistuu meidän perhe-elämään täysipainoisesti joten jos haluamme niin kutsumme hänet erikseen tapaamaan vierailulle tulleita ystäviämme mutta ei ole mitenkään mahdollista että joku miespuolisista ystävistä saisi meiltä tytön puhelinnron tai sähköpostiosoitteen jotta voisi ottaa yhteyttä ja rehellisesti ottaen aupairista ei juuri olla kiinnostuneita muuten kuin että onko hän hyvä työssään. 

[/quote]

Ensinnäkään ole au pair, vaan nanny. Ja perheeessäni asiat tapahtuu ilmiselvästi erilailla kuin teillä, ei ole todellakaan kuvailemaasi systeemiä missä "palvelijaa" ei kukaan vieras näe. Minut on esitelty perheen ystävillä ja olen jopa ollut mukana mm. perheen illlalliskutsuilla kotona. Olen usein lasten kanssa kotona keittiön pöydän ääressä juuri silloin kun perheen isä tulee tämän kaverinsa kanssa töistä ja hän jää jutustelemaan siihen, juovat jotain jne. 

Ap

Vierailija
33/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:41"]

Kysyisin asiaa nimenomaan perheen rouvalta, koska hän varmasti tietää, onko tuo mies jo perheellinen, varattu. Saat satavarmasti potkut, jos hänelle selviää, että menet perheellisen miehen kanssa ulos!!! Au-pair paikoissa ei muutenkaan ole suotavaa lyöttäytyä keskustelemaan enemmälti perheen isän tai hänen mieskavereidensa kanssa. Ja mistä oikeasti tiedät, mikä tuolla miehellä on mielessä? Oletan jo tuolla perusteella, että seksiä vain haluaa, ei muuta. Ja jos joutuisitkin rikkaan eurooppalaisen miehen kanssa yksiin, niin kärsimystä on. Euroopassa, varsinkin Saksassa, miehet käyttävät bordelleja, niitä kun siellä on pilvin pimein. Ei siinä vaimo merkkaa mitään! Köyhempi ulkomaalaistyttö joko hyväksyy tai on viisas, ettei aloitakaan suhdetta. Liehitellä osaavat! Sillä pääsee päämääräänsä helpoimmin.

Juttele au-pair perheen rouvan kanssa, niin vältyt potkuilta ja sotkuilta! Jos hänen mielestään hyvä idea, että menet, niin silloin ok! Miehelleen en puhuisi mitään, ellei vaimo ota puheeksi.

[/quote]

Kiitos sinulle vastauksestasi. Kysyn asiasta ihan yleisesti perheen äidiltä, mutta olen siis saanut sen käsityksen, että mies on sinkku. Siksi hän viettääkin paljon aikaa "meillä". Ja pidän pään kylmänä.  Voi  nyt kertoa, että maa on Englanti, ei Saksa eikä Sveitsi.

Ap

Vierailija
34/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:47"]

[/quote]

Ensinnäkään ole au pair, vaan nanny. Ja perheeessäni asiat tapahtuu ilmiselvästi erilailla kuin teillä, ei ole todellakaan kuvailemaasi systeemiä missä "palvelijaa" ei kukaan vieras näe. Minut on esitelty perheen ystävillä ja olen jopa ollut mukana mm. perheen illlalliskutsuilla kotona. Olen usein lasten kanssa kotona keittiön pöydän ääressä juuri silloin kun perheen isä tulee tämän kaverinsa kanssa töistä ja hän jää jutustelemaan siihen, juovat jotain jne. 

Ap

[/quote]

Nannyillä kuule on vielä vähemmän tekemistä meidän ystävien kanssa. Ei meilläkään kukaan näkymätön ole mutta nannyt eivät vaan ole kiinnostavia vaikka voivat olla ihan nättejäkin (mitä harvemmin ovat, kysyntä määrää tarjonnan:) Niin, miten se uskomattoman komea ja rikas mies pyysikään sinua treffeille?

Vierailija
35/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä neuvo, että kysy perheen rouvalta. Linulla on kaksikin ystävää, joita perheen isät ovat vokotelleet ja tilanteet ovat tulleet ihan puskista ystävilleni eli he eivät itse aiheuttaneet mitään käytöksellään tms. eivätkä todella ole halunneet mitään suhdetta näiden perheenisien kanssa. Toisessa perheessä rouva arvasi miehen kiinnostuneen, koska mies oli tehnyt samaa ennenkin. Maat olivat UK ja USA. Ei siis sama tilanne kuin sinulla, mutta läheltä liippaa. Ole varovainen!

Vierailija
36/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu totta... Kysy perheen rouvalta, joka varmaan pomosi, että onko ok heidän puoleltaan, jos menet ko. miehen kanssa ulos. Ehkä "tavallisuutesi" on tehnyt mieheen vaikutuksen? Jos mies varakas ja haluttu poikamies, niin hän tapaa paljon laitettuja (botox, leikkaus, lisäkkeet jne) naisia. Asusi kuulostaa ok:lta.

Vierailija
37/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaisilla naisilla on Iso-Britanniassa kurssi korkealla, joten asema ei välttämättä ole ollenkaan sama kuin nannyllä tai aupairilla. Ap lienee lastenhoitokoulutuksen saanut, jos on päässyt nannyksi. Kysyisin silti talon rouvalta, onko treffit heidän ystävänsä kanssa ok.

Vierailija
38/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:57"]

Pohjoismaisilla naisilla on Iso-Britanniassa kurssi korkealla, joten asema ei välttämättä ole ollenkaan sama kuin nannyllä tai aupairilla. Ap lienee lastenhoitokoulutuksen saanut, jos on päässyt nannyksi. Kysyisin silti talon rouvalta, onko treffit heidän ystävänsä kanssa ok.

[/quote]

Tämä ei ole totta. Suosituimmat nannyt tulevat ihan toiselta puolelta maailmaa ja yksi hyvän nannyn ominaisuus on että hän ymmärtää eron yksityiselämän ja työn välillä. Nanny ei todellakaan ole osa perhettä. Se ei tarkoita etteikö nannyn kanssa voisi tulla hyvin toimeen mutta hän on kuitenkin palkattu työntekijä jolla on suuri vastuu lapsista.

Vierailija
39/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:47"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Nannyillä kuule on vielä vähemmän tekemistä meidän ystävien kanssa. Ei meilläkään kukaan näkymätön ole mutta nannyt eivät vaan ole kiinnostavia vaikka voivat olla ihan nättejäkin (mitä harvemmin ovat, kysyntä määrää tarjonnan:) Niin, miten se uskomattoman komea ja rikas mies pyysikään sinua treffeille?

[/quote]

No ehkä teillä on näin, mutta "meillä" ei (missäpäin maailmaa mahdat itse olla?). Ehkä perheeni on sitten tavallista rennompi, kun minut on otettu enemmän mukaan heidän elämäänsä, mikä on ihan mukavaa, kun en tunne vielä kovin monia ihmisiä täälläpäin ja työtunnitkin ovat pidemmät kuin au paireilla.

Mies pyysi minua ulos, kun joimme teetä sivummalla keittiössä :o)

En ole mitenkään tyrkyttänyt itseäni kenenkään seuraan, vaan juttelu on alkanut ihan luontevasti samassa tilassa ollessa. Päinvastoin olisi ollut outoa olla tuppisiuuna, kun kuitenkin tapaammme useamman kerran viikossa.

Ja sinun ei tosiaan tarvitse uskoa todeksi, josset halua :o) Se ei tee kertomastani vähemmän totta.

Ap

Vierailija
40/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:55"]

Jos juttu totta... Kysy perheen rouvalta, joka varmaan pomosi, että onko ok heidän puoleltaan, jos menet ko. miehen kanssa ulos. Ehkä "tavallisuutesi" on tehnyt mieheen vaikutuksen? Jos mies varakas ja haluttu poikamies, niin hän tapaa paljon laitettuja (botox, leikkaus, lisäkkeet jne) naisia. Asusi kuulostaa ok:lta.

[/quote]

Kiitos sinulle! Kysyn tosiaan perheen äidiltä, kun saan kysymyksen muotoiltua oikein. Nyt on vähän sellainen olo, että ymmärsinköhän koko jutun jotenkin väärin, ja joudun naurunalaiseksi... äääh. No pianhan se selviää. Varmaan vähättelen asiaa jotenkin äidille ja sanon, että tämä mies tarjoutui näyttämään minulle paikkoja, kun tuli puhe jostain, mitä en ollut nähnyt tms. Kuulostaa varmaan ok:lta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan