uskomattoman rikas ja komea mies pyysi treffeille
Olen ulkomailla töissä nannynä ja nyt perheen isän ystävä, jonka olen tavannut heillä muutaman kerran, pyysi minua treffeille kanssaan. Hän on hyvin komea, hurmaava ja lisäksi myös hyvin rikas (niinkuin perheen ystäväpiiri yleensäkin). Suostuin toki kutsuun (en voinut kieltäytyäkään), mutta nyt olen aivan paniikissa siitä, osaanko käyttäytyä "oikein" hänen kanssaan, ja ihmettelen, mitä hän oikein minussa näkee. Olen kai ihan perusnätti, vaalea elovenatyttö mutta nyt ihan hämmentynyt tästä yllättävästä käänteestä. Tseffit ovat ensi perjantaina, saankohan nukuttua lainkaan ennen sitä...
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:52"]
Meillä oli kotona lasten/kodinhoitaja. Kyllä varmasti olisi työsopimus mennyt katkolle jos olisi perhetuttuja ruvennut jahtaamaan. Noinpäinhän se selitys menisi. Eli varaudu etsimään uusi työpaikka ilman suosituksia.
[/quote]
Varauduhan sinäkin mahdolliseen oikeusjuttuun, mikäli päätät työsuhteen ilman pätevää syytä.
[/quote]
Yleensä määräaikaisen työsuhteen uusiminen riittää. Eihän kukaan vakituista lastenhoitajaa palkkaa. Ja yleensä edelliset paikat soitetaan uuden osalta läpi.
Hyvältä vaikuttaa! Mies on todellakin kiinnostunut ja haluaa edetä hitaasti ja varmasti. Upeaa! Edelleen olen iloinen sinun puolestasi ja odottelen jatkokommentteja... :) nauti perhosista vatsassa, niitä tunteita ei enää niin usein aikuisiällä tule.
Ap tässä! Lupasin tulla kertomaan miten treffit menivät. Mulla ei ole paljoa aikaa, mutta päivitän ihan pikaisesti.
Neuvojenne mukaan kerroin asiasta perheen äidille, ja hän vaikutti olevan kieltämättä ensin hiukan hämmästynyt, mutta ei mielestäni ottanut asiaa mitenkään huonosti. Hän sanoi vain, että pitäkää hauskaa :o) Perheen isä vinkkasi minulle vähän silmää, kun olin treffeille lähdössä, eli ei hänkään ollut asiasta loukkaantunut. Itselläni oli sellainen olo, että ehkä hän oli jo tiennytkin asiasta, muttei halunnut ottaa sitä esille minun kanssani.
Itse treffeistä ei oikeastaan ole hirveästi kertomista, mies tuli hakemaan minut kotoa ja menimme ihan kivaan italialaiseen ravintolaan lähellä meren rantaa. Säimme rauhassa ja juteltiin paljon kaikenlaista, lähinnä kerroimme itsestämme toisillemme. Illallisen jälkeen olikin jo aika myöhä, joten kävelimme hiukan läheisessä puistossa ja juttelimme lisää, mutta oli aika vilpoista ja tuulista, joten lähdimme sitten kotiin. Mies katsoi illan aikana minua paljon silmiin ja minusta meillä synkkasi tosi hyvin, mutta hän ei yrittänyt mitenkään fyysisesti lähestyä minua, kun sitten jätti minut kotiin, antoi vain poskisuudelman ja sanoi, että oli ollut todella mukava ilta.
Täytyy sanoa, että olen hiukan hämmentynyt koko jutun takia, mutta nyt olemme vaihtaneet puhelinnumeroita, joten halutessaan mies voi soittaa tai laittaa viestiä. En tosiaan aiemmin edes osannut olla hänestä kiinnostunut (hän on siis minua 8 vuotta vanhempi, joku kyseli siitä), mutta eilisillan jälkeen hän vaikuttaa kyllä todella mukavalta ja fiksulta kaikin puolin. Ei tästä varmaan mitään sen kummempaa tule, mutta mukava ilta oli minunkin mielestäni :o) Katsellaan!
Kivaa viikonloppua kaikille!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:47"]Ap tässä! Lupasin tulla kertomaan miten treffit menivät. Mulla ei ole paljoa aikaa, mutta päivitän ihan pikaisesti.
Neuvojenne mukaan kerroin asiasta perheen äidille, ja hän vaikutti olevan kieltämättä ensin hiukan hämmästynyt, mutta ei mielestäni ottanut asiaa mitenkään huonosti. Hän sanoi vain, että pitäkää hauskaa :o) Perheen isä vinkkasi minulle vähän silmää, kun olin treffeille lähdössä, eli ei hänkään ollut asiasta loukkaantunut. Itselläni oli sellainen olo, että ehkä hän oli jo tiennytkin asiasta, muttei halunnut ottaa sitä esille minun kanssani.
Itse treffeistä ei oikeastaan ole hirveästi kertomista, mies tuli hakemaan minut kotoa ja menimme ihan kivaan italialaiseen ravintolaan lähellä meren rantaa. Säimme rauhassa ja juteltiin paljon kaikenlaista, lähinnä kerroimme itsestämme toisillemme. Illallisen jälkeen olikin jo aika myöhä, joten kävelimme hiukan läheisessä puistossa ja juttelimme lisää, mutta oli aika vilpoista ja tuulista, joten lähdimme sitten kotiin. Mies katsoi illan aikana minua paljon silmiin ja minusta meillä synkkasi tosi hyvin, mutta hän ei yrittänyt mitenkään fyysisesti lähestyä minua, kun sitten jätti minut kotiin, antoi vain poskisuudelman ja sanoi, että oli ollut todella mukava ilta.
Täytyy sanoa, että olen hiukan hämmentynyt koko jutun takia, mutta nyt olemme vaihtaneet puhelinnumeroita, joten halutessaan mies voi soittaa tai laittaa viestiä. En tosiaan aiemmin edes osannut olla hänestä kiinnostunut (hän on siis minua 8 vuotta vanhempi, joku kyseli siitä), mutta eilisillan jälkeen hän vaikuttaa kyllä todella mukavalta ja fiksulta kaikin puolin. Ei tästä varmaan mitään sen kummempaa tule, mutta mukava ilta oli minunkin mielestäni :o) Katsellaan!
Kivaa viikonloppua kaikille!
[/quote]
Kiva. Mäki oon lukenu ton kirjan!
No eipä tuossa hirveesti ainesta kirjaan vielä näytä olevan...
Kuulostaa tosi jännältä, ihanalla tavalla! :) Päivittelethän jatkossakin tänne, miten etenee, joohan?
Ja eihän tuo 8 vuoden ikäero nyt ole mitenkään paha, ajattelin ensin, että olet itse jotain 20v ja mies 50+, siinä vaiheessa voisi jo alkaa tuntua. Ihan "normaali" suhde tuosta voi hyvin kehittyä, ja vaikka alussa tuntuisi, että olette eri maailmoista, voi yhdessäolo olla hyvinkin luontevaa.
Omana kokemuksena sen verran, että tapasin reilusti yli 10 vuotta itseäni vanhemman miehen, jota en ottanut yhtään vakavasti, sillä hän asui miljoonakämpässä keskustassa, oli "palkattua henkilökuntaa" (sen enempää erittelemättä, mitä, mutta sellaisia joita ei nyt ystäväpiirissäni ole kellään), työskentelee todella korkeassa asemassa ja on älyttömän komea. Olen itse ihan tavis, en mitenkään korkeasti koulutettu ja ihan perustöissä. Perusnätti olen ehkä, mutta en mikään huippukaunotar todellakaan. Hän oli kuitenkin sinnikäs ja jotain välillämme oli, sillä hän on nykyisin mieheni :)
Kuulostaa hyvältä! Älä kuitenkaan anna ihan ekoilla treffeillä, sitä yleensä pohjoismaisilta nannyilta muuten odotetaan...
:o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]
Toivottavasti ap lopettaa tuon todella lapsellisen hymiön ( :o) ) käyttämisen. Antaa vaikutelman jostain 12v tytöstä tai äo on 10. Oikeasti älä enää käytä tuota, varsinkin, jos yrität antaa kuvan fiksusta ja vakavasti otettavasta inmisestä. Minä mietin juurikin provon mahdollisuutta, koska ei sivistynyt ja järkevä ihminen käytä noin typerää hymiötä kertoessaan treffeistä hienostomiehen kanssa. Mahtaa olla kivat treffit, kun ap:lla ei oikein leikkaa, kun mies yrittää puhua ajankohtaisista asioista. Ap on vaan "what, hmh???"ja pyörittelee silmiään tai tuijottaa kysymysmerkkinä.
[/quote]
Oletko sä se mielisairas porsija, joka riehui pari päivää haukkuen veloja.
Nyt on kohde vaihtunut lastenhoitajiin näköjään, maneerit on samat.
Ap tais just lukea ne 'harmaan sävyt' tai katsoa leffan...?
Kiva ap, että kerroit! MIelestäni teit kaiken esimerkillisesti. Mukavaa aikaa sinulle siellä!
t. perheen äiti Keski-Euroopasta, jolla on ollut myös useita lastenhoitajia
Kaksi tuttuani samasta perheestä on nannyajoistaan jääneet Britteihin avioon. Nykyiset aviomiehet pyysivät treffeille.
Hyvältä kuullosti treffit. Ehkä mies on susta oikeasti kiinnostunut kun etenee noin hitaasti ja varoen, ei halua pilata mahdollisuuksiaan liian hätiköidyllä toiminnalla. Ehkä kutsuu pian uudestaan sut ulos. Kerro sit miten menee jos/kun jatkoa seuraa!
Mä luin tän ketjun nyt vasta yhtenä pötkönä enkä missään vaiheessa aatellut et ap ois provo. Sen sijaan pari latistajatrollia mahtui mukaan kommentoimaan as usual.
Mies laittoi tänäään aamupäivällä viestin, kiitti vielä treffeistä ja kysyi haluaisinko mennä patikoimaan kahden viikon päästä sunnuntaina. Sanoin toki että kyllä :o)
Mulla on nyt perhosia vatsassa, ihanaa että on jotain mukavaa odotettavaa!!
Ap
Jes, mies on todellakin kiinnostunut :-)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:52"]
Meillä oli kotona lasten/kodinhoitaja. Kyllä varmasti olisi työsopimus mennyt katkolle jos olisi perhetuttuja ruvennut jahtaamaan. Noinpäinhän se selitys menisi. Eli varaudu etsimään uusi työpaikka ilman suosituksia.
[/quote]
Varauduhan sinäkin mahdolliseen oikeusjuttuun, mikäli päätät työsuhteen ilman pätevää syytä.