Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskomattoman rikas ja komea mies pyysi treffeille

Vierailija
22.02.2015 |

Olen ulkomailla töissä nannynä ja nyt perheen isän ystävä, jonka olen tavannut heillä muutaman kerran, pyysi minua treffeille kanssaan. Hän on hyvin komea, hurmaava ja lisäksi myös hyvin rikas (niinkuin perheen ystäväpiiri yleensäkin). Suostuin toki kutsuun (en voinut kieltäytyäkään), mutta nyt olen aivan paniikissa siitä, osaanko käyttäytyä "oikein" hänen kanssaan, ja ihmettelen, mitä hän oikein minussa näkee. Olen kai ihan perusnätti, vaalea elovenatyttö mutta nyt ihan hämmentynyt tästä yllättävästä käänteestä. Tseffit ovat ensi perjantaina, saankohan nukuttua lainkaan ennen sitä...

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä on niin paljon provoja nykyisin. Samantyylisiä. Kukas tehtailee?

Vierailija
2/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksu taas selittelee satuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:03"]

Kuulostaa hyvältä! Älä kuitenkaan anna ihan ekoilla treffeillä, sitä yleensä pohjoismaisilta nannyilta muuten odotetaan...

[/quote]

Joo, en ollut ajatellutkaan hyppääväni sänkyyn heti ekoilla treffeillä. Olin pitänyt tätä miestä ystävällisenä ja mukavana (on jonkin verran itseäni vanhempi) mutten kyllä uskonut, että olisi minusta kiinnostunut. Joten tavallaan en ole edes osannut olla hänestä mitenkään kiinnostunut tähän saakka, ajattelin olevani hänelle tavallaan "naisena näkymätön" nannyn asemassa.

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Voiko mies mitenkään olla liikkeellä ns. tositarkoituksella, vai etsiiköhän vian hetken huvia? Itse lähdin pois Suomesta unohtaakseni ensirakkauteni, joka satutti minua pahasti (petti) enkä haluaisi nyt kokea samaa uudelleen.

Ja niille, jotka huutelevat provoa, ihan vapaasti vaan, ei ole pakko uskoa. Tosi on joskus tarua ihmeellisempää :o) 

Vierailija
4/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku muuten neuvoa treffien vaatetuksen suhteen? En tajunnut kysyä minne menemme, mutta ehkä soitan miehelle ja kysyn.  Muita vinkkejä?

Ap

Vierailija
5/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy perheeltäsi onko tuo sopivaa.

Vierailija
6/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:45"]

Osaisiko joku muuten neuvoa treffien vaatetuksen suhteen? En tajunnut kysyä minne menemme, mutta ehkä soitan miehelle ja kysyn.  Muita vinkkejä?

Ap

[/quote]

Mun mielestä tää voisi toimia, ja on ihan yleinen treffiasuste siellä päin.

http://www.midnightclassics.com/images/products/mcd7199-hol.jpg

Kannattaa antaa ensin anaalia sille miehelle, se ikään kuin yllättää sen ettei tulekaan heti pimppalooraa, vaan saa ensin sitä kakkatorvea.

Vierailija
7/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:45"]

Ap

[/quote]

Mun mielestä tää voisi toimia, ja on ihan yleinen treffiasuste siellä päin.

http://www.midnightclassics.com/images/products/mcd7199-hol.jpg

Kannattaa antaa ensin anaalia sille miehelle, se ikään kuin yllättää sen ettei tulekaan heti pimppalooraa, vaan saa ensin sitä kakkatorvea.

[/quote]

No kiitos vnkistä mutta olin ajatellut jotain hiukan peittävämpää asua & minkään antamista en ole vielä suunnitellut, suukon korkeintaan.

Ap

Vierailija
8/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetuksen suhteen vaikea neuvoa, mutta mitä jos menet treffeille ihan ajankuluksi ja vaan viettämään mukavaa iltaa/päivää, niin ei tarvi pettyäkään. Bonusta se sitten on, jos jotain vakavampaa syttyykin. :)

Vierailija
9/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]

No kiitos vnkistä mutta olin ajatellut jotain hiukan peittävämpää asua & minkään antamista en ole vielä suunnitellut, suukon korkeintaan.

Ap

[/quote]

Se suukko kannattaa ihan suunnitella annettavaksi ravintolan vessassa, sen miehen pyllyhuulille, on yleinen tapa.

Vierailija
10/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]

Vaatetuksen suhteen vaikea neuvoa, mutta mitä jos menet treffeille ihan ajankuluksi ja vaan viettämään mukavaa iltaa/päivää, niin ei tarvi pettyäkään. Bonusta se sitten on, jos jotain vakavampaa syttyykin. :)

[/quote]

Joo, hyvin tällaisilla fiiliksillä olenkin menossa. Niinkuin kirjoitin, en tosiaan ole ehtinyt ihastua mieheen, tosin vetovoimainen hän on toki ollut mielestäni.  Ja tuolla "tositarkoituksella" tarkoitin lähinnä sitä, että pitää minua samanarvoisena kuin itseäänkin ekä minään hempukkana jota voi kohdella kuinka vaan (tosin en oikein voi kuvitella sitä tästä miehestä, niin kohtelias hän on). Nannyn työ mahdollisti helpon ja turvallisen töihinpääsyn ulkomaille, mutta siis ihan itsenäinen ja koulutettu nainen olen, enkä etsi mitään elättäjää itselleni.

Vierailija
11/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:48"]

Kysy perheeltäsi onko tuo sopivaa.

[/quote]

Siis nanny-perheeltäkö? Miksi se ei olisi sopivaa?

Ap (kirjoitin myös viestin 12)

Vierailija
12/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sulta seksiä. Kun on käyttänyt muutaman kerran, vaihtaa toiseen naiiviin ja hölmöön tyttöön.

Vierailija
13/82 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 46 ja 60 on kirjoittanut yksi ja sama henkilö, näkeehän sen jo kirjoitustyylistäkin.

Vierailija
14/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selvästi provo tai sitten kyseessä on patologinen valehtelija.

Vierailija
15/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:06"]

Se haluaa sulta seksiä. Kun on käyttänyt muutaman kerran, vaihtaa toiseen naiiviin ja hölmöön tyttöön.

[/quote]

Joo, tätä "pelkään" itsekin. Toisaalta en tiedä miksi sitten olisi valinnut juuri minut, en mielestäni ole mitenkään erityisemmän seksikäs, hänellä olisi takuulla ottajia mielin määrin... Täällä on minut nähnyt useimmiten farkuissa, tukka letillä tai nutturalla, ja silmälaseissa, meikittä.  Olemme jutelleet niitä näitä kun on joskus töiden jälkeen tullut perheen isän kanssa käymään (harrastavat urheilua yhdessä).

Ap

Vierailija
16/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:09"]

Aloitus on selvästi provo tai sitten kyseessä on patologinen valehtelija.

[/quote] Kuka on patologinen valehtelija, mieskö? Ja miten olet tullut tähän johtopäätökseen?

Vierailija
17/82 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tunnettu tuplapeukuttaja joka elää tylsää kotiäidin elämää Keski-Euroopassa. Av:n vakkari ja hyvin negatiivinen tyyppi, kadehtii itseään parempituloisia ja mollaa muita usein. Ihan kiva iltaunelmointi tällä kertaa:)

Vierailija
18/82 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoittaisin tällaisen provon, ei siitä ole mitään hyötyä kellekään?

Ottaisin yhä mielelläni vastaan vinkkejä asuvalinnan suhteen. Onkohan parasta mieluumin ali-kuin ylipukeutua? Olin ajatellut laittaa päälleni kapeat mustat housut ja niiden kanssa vaaleanharmaan"silkkisen" kauniistilaskeutuvan paidan. Ballerinat jalkaan ja hiukset ei liian laitetulle nutturalle. Silmälasit vaiko piilarit?

Kiitos!

Vierailija
19/82 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:16"]

ehdottomasti kysyt perheeltä ensin, kyseessä kuitenkin heidän lastenhoitajansa ja ystävänsä.

Ja varsinkin jos kerran olet keski-euroopan alueella (olisiko sveitsi?) niin on äärimmäisen tärkeää tiedustella vaivihkaa etukäteen, muuten sinulta saattaa mennä työ. Keski-eurooppalaiset ovat erittäin tarkkoja etiketistä ym. eikä siellä välttämättä katsota hyvällä, jos perheen työntekijä lähteekin privaattitapaamiseen työnantajan ystävän kanssa. Fiksuinta siis kysyä, että onko työnantajallasi jotain asiaa vastaan.

[/quote]

Maa ei ole Sveitsi, mutta yllä tämä joiltain osilta "vanhan etiketin" maa vielä on. Miten olisi parasta ottaa asia puheeksi perheen kanssa? Kysynkö ensin mieheltä vai perheeltä?

Kiitos!!

Ap

[/quote]

Kuinka paljon vanhempi mies on? 

Vierailija
20/82 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]

Toivottavasti ap lopettaa tuon todella lapsellisen hymiön ( :o) ) käyttämisen. Antaa vaikutelman jostain 12v tytöstä tai äo on 10. Oikeasti älä enää käytä tuota, varsinkin, jos yrität antaa kuvan fiksusta ja vakavasti otettavasta inmisestä. Minä mietin juurikin provon mahdollisuutta, koska ei sivistynyt ja järkevä ihminen käytä noin typerää hymiötä kertoessaan treffeistä hienostomiehen kanssa. Mahtaa olla kivat treffit, kun ap:lla ei oikein leikkaa, kun mies yrittää puhua ajankohtaisista asioista. Ap on vaan "what, hmh???"ja pyörittelee silmiään tai tuijottaa kysymysmerkkinä.

[/quote]Kai tää oli joku vitsi! Rauhotu hiukan, se on vaan yksi hymiö :D Täällä on välillä niin älyvapaita kommentteja etten kestä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan