Kassan pitää olla hienotunteinen Kela asiakkaslle
Eikä levitellä maksusitoumuspapereita jolloin koko jono näkee että olen elätti. Eikö Kela voisi antaa maksukortin. Kyllä on noloa siinä sitten ihmeyellään.
Kommentit (13)
Köyhiä saa kohdella miten vaan
T. Björn
Noniin Konalan puppahullu Menes takaisin keksimään niitä puppasatujasi
Maksusitoumus paperisena?
Onko sellaisia vielä?
Eikös kaikki ole diginä 2026 jo? x
Ei maksusitoumuksia ole ollut paperisina enää vuosikausiin, kyllä ne on ihan lahjakortteja (muovisia pankkikortin näköisiä), eikä se kassa mistään näe, keneltä lahjakortti on saatu.
Kelasta ei saa maksusitoumuksia ruokakauppaan pölvästi. Niitä anotaan hyvinvointialueelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei maksusitoumuksia ole ollut paperisina enää vuosikausiin, kyllä ne on ihan lahjakortteja (muovisia pankkikortin näköisiä), eikä se kassa mistään näe, keneltä lahjakortti on saatu.
Kyllä niitä vaan paperisina näkyy niitä hva:n sitoumuksia. Helvetilliset numerosarjat joutuu naputtelemaan kassaan.
Vierailija kirjoitti:
Kelasta ei saa maksusitoumuksia ruokakauppaan pölvästi. Niitä anotaan hyvinvointialueelta.
Ap taas vääntelee näitä omasta päästään ja tuossahan haettaisiin ehkäisevää tt tukea jota saa vain todella painavin perustein eli ei juuri koskaan Ettei nyt vain pöllövästi sekoita seurakunnan lahjakorttehin :D
En kehtaisi kauppaan sellaisella mennä.
Jos moinen tilanne olisi,
maksaisin ensin itse ostokseni,
kuittitosite jälkeenpäin Kelalle.
(Joku itsekunnioitus sentään).
Lääkkeitä puolestaan en käytä.
Apteekkiin monet Kela-vakiot
nimenomaan saavat tuon
m.sitoumuksen kuukausittain
toimeentulotukipäätöksen yhteydessä.
Tt-saajat ovat usein monisairaita
jo 40+. E
Olen nähnyt kun myyjä kovaan ääneen kailotti, ettei maksusitoumuksella voi ostaa tupakkaa tai kaljaa, ihan älytöntä koska asiakas ei edes yrittänyt niitä ostaa. Törkeetä!
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi kauppaan sellaisella mennä.
Jos moinen tilanne olisi,
maksaisin ensin itse ostokseni,
kuittitosite jälkeenpäin Kelalle.
(Joku itsekunnioitus sentään).
Lääkkeitä puolestaan en käytä.
Apteekkiin monet Kela-vakiot
nimenomaan saavat tuon
m.sitoumuksen kuukausittain
toimeentulotukipäätöksen yhteydessä.
Tt-saajat ovat usein monisairaita
jo 40+. E
Mikä päävamma
pakottaa sut
kirjoittamaan aina
näin vammaisella
tavalla? Onko
sulla siihen mitään
lääkitystä ja jos
on, niin miksi
sä et käytä niitä?
Häh?
Elämme erittäin vaikeita aikoja.
Älkäämme naureskelko kenenkään
kustannuksella tai kenenkään
ahdingolle. Hgistä kuulen, kuinka moni työssäkäyvä, siisti/huoliteltu pukeutujaKIN hakee ruokajonosta lahjoituskassin, koska raha ei enää riitä edes perusmenoihin. E
Olemme tukemme ansainneet. .isäkin kasvatan viittä veronmaksajaa