Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
161/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko sun profiilissakin sama teksti mitä tänne jankutat? "Kelpaako kaljuuntunut kaljamahainen mies kenellekään? Vakituinen työpaikka Postissa ja vanha auto. En vaan kelpaa naisille, oletteko nirsoja?"

Vierailija
162/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikein juttele naisille missään.. tai en jotenki enää uskalla kun on huono itsetunto ja on iso maha ja olen lihonut... monesti nään vaan kauniita missejä tuola Hki missä pyörin

Pyörit väärissä paikoissa.

Missä sitte? Niin pyörin.. ei missää ole tavallisia pullukoita.. näitä nirppanokkia vaa jotka elää rikkaasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko sun profiilissakin sama teksti mitä tänne jankutat? "Kelpaako kaljuuntunut kaljamahainen mies kenellekään? Vakituinen työpaikka Postissa ja vanha auto. En vaan kelpaa naisille, oletteko nirsoja?"

Ei todellakaan lue.. kerron itsestäni positiivisesti mutta en tajua en saa matcheja ilmeisesti mun naama ja minä tunnetaan että ketään ei enää kiinnosta

Vierailija
164/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuola näkee miehiä naistenkaa.. sosiaalisia.. polttaa röökiä ja juo.. kyllä tuommoset kelpaa.. minä vähä erilainn ja katon vierestä katkerana ja paha mieli on ku aina kävelen yksin tuola.

Vierailija
165/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajentakaa aluetta ja ikähaarukkaa.

Olen laajentanut ei se mitää auta.. ei tule vain matcheja!

No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?

Ei kiinnosta pubit mikset jotenki tajua sitä?

En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.

Mene sitten juttelemaan jollekin ei-kauniille ja lihavalle naiselle.

No ne ylipainosetki tukevat ei niin nätit en kelpaa heille.. ne haluaa kai jonkun lakimiehen ja normi painosen fiksun miehen.. antaa olla sit.

Milloin olet viimeksi mennyt juttelemaan jollekulle ei-kauniille, ylipainoiselle naiselle jossain pubissa tai kahvilassa?

Baarissa.. miten niin?

Mikset vastaa kysymykseen? Milloin viimeksi olet mennyt juttelemaan jollekulle ei-kauniille ja ylipainoiselle naiselle jossain pubissa tai kahvilassa? Tai ylipäätään oikeassa elämässä?

Me ei-kauniit ja ylipainoiset naiset emme halua Allua vaivoiksemme, sori :D

Vierailija
166/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?

En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.

No ne ylipainosetki tukevat ei niin nätit en kelpaa heille.. ne haluaa kai jonkun lakimiehen ja normi painosen fiksun miehen.. antaa olla sit.

Milloin olet viimeksi mennyt juttelemaan jollekulle ei-kauniille, ylipainoiselle naiselle jossain pubissa tai kahvilassa?

Baarissa.. miten niin?

Mikset vastaa kysymykseen? Milloin viimeksi olet mennyt juttelemaan jollekulle ei-kauniille ja ylipainoiselle naiselle jossain pubissa tai kahvilassa? Tai ylipäätään oikeassa elämässä?

Aika törkeesti sanottu.. no sitten ette halua.. emmä sille voi mitään.. Eipä se topikaa naista saa vaikka on autotehtaalla töissä ja siitä tehty dokkari.. seki on ylipainonen tavallisen näkönen kouluttamaton mies.. eipä kelpaa naisille ja sekin on turhautunut ja masentunut ku ei saa parisuhdetta ei sit millään.

Vierailija
167/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikein juttele naisille missään.. tai en jotenki enää uskalla kun on huono itsetunto ja on iso maha ja olen lihonut... monesti nään vaan kauniita missejä tuola Hki missä pyörin

Missä sitte? Niin pyörin.. ei missää ole tavallisia pullukoita.. näitä nirppanokkia vaa jotka elää rikkaasti

Ei missään tavallisia naisia? Oho..

Tule espooseen.

Vierailija
168/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa.. miten niin?

Ihan sama.. ottakaa sit joku ruma alkoholisti työtön.. ei mua oikee tiedäks kiinnosta :D en ole teidän arvoinen

Vierailija
169/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tavallisia naisia? Oho..

Tule espooseen.

Mitä mä Espoossa?

Vierailija
170/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa.. miten niin?

Ihan sama.. ottakaa sit joku ruma alkoholisti työtön.. ei mua oikee tiedäks kiinnosta :D en ole teidän arvoinen

Emmäkää halua mitää nirppanokkaa laihaa.. jolle ei kelpaa kaljuuntunut ylipainonen kaljamaha mies.

Vierailija
171/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se väkipakolla on oltava yksin.. joo ei saa naisen kosketusta.

Vierailija
172/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIpä tuu osumia tinderissä.. aivan ihme touhua.. joskus ennen niitä vaan tuli

Vierailija
173/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ees oma ulkonäkö riitä tinderiin.. mitä hittoa ei voi olla näin mitenkää.. No en taida joo kelvata kellekkään.. vois lähtee salille ja alkaa siivoon mä en nyt jaksa

Vierailija
174/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jatkunu jo niin pitkään että mä en jaksa.. tekstit on ja monta kuvaa.. ja olen kuin ilmaa naisille.. oikeesti mua ei ole edes olemassa.

Vierailija
175/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu

Jos kerran kykenet normaaliin keskusteluun, niin mikset keskustele normaalisti tällä palstalla? Vaikutat juttujesi perusteella lievästi kehitysvammaiselta, niin ei kai ole ihme, että ihmiset luulevat sinun vaikuttavan samalta myös siellä Tinderissä.

Osaan kyllä keskustella naiselle jos vain naista kiinnostais ja pääsis treffeille.. mutta ei ole naisia kiinnostanut minä pitkiin aikoihin

Edelleen, jos kerran osaat keskustella normaalisti, miksi et tällä palstalla keskustele normaalisti?

Mitä se auttaa?? En halua keskustella.. eti nnaista

Auttaako se sitten jotenkin, että annat itsestäsi kehitysvammaisen mielikuvan?

Ja miksi aloitat täällä keskusteluja, jos et halua keskustella?

Vierailija
176/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn sitte joskus maksullisissa.. emmä jaksa enää tällästä.

Vierailija
177/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu

Jos kerran kykenet normaaliin keskusteluun, niin mikset keskustele normaalisti tällä palstalla? Vaikutat juttujesi perusteella lievästi kehitysvammaiselta, niin ei kai ole ihme, että ihmiset luulevat sinun vaikuttavan samalta myös siellä Tinderissä.

Osaan kyllä keskustella naiselle jos vain naista kiinnostais ja pääsis treffeille.. mutta ei ole naisia kiinnostanut minä pitkiin aikoihin

Edelleen, jos kerran osaat keskustella normaalisti, miksi et tällä palstalla keskustele normaalisti?

Mitä se auttaa?? En halua keskustella.. eti nnaista

Auttaako se sitten jotenkin, että annat itsestäsi kehitysvammaisen mielikuvan?

Ja miksi aloitat täällä keskusteluja, jos et halua keskustella?

Mulla on oppimisvaikeus todettu.. en ole kehitysvammainen edelleen

Vierailija
178/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään oon rupsahtanut ja lihonut enkä enää tässä iässä kelpaa kellekkään.. ei voi mitää

Vierailija
179/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ihmeen paljoki oli naisia.. No ikä vaikuttaa toki.

Vierailija
180/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tässä eteenpäin elämässä ku ei saa parisuhdetta ja ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme