Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
121/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla shadow bannattu, varsinkin miehet joutuvat bannatuiksi koska miehet swaippaa kaikki naiset oikealle ja katsovat milloin tärppää... tällein saa bännit.

En mä anna kaikille osumia.. laihat kauniit missit annan ruksia kun en kelpaa heille

Okei, mutta silti voit olla shadow bannattu... kokeile muuta kuun tinderiä. Tinder on todella surkea sovellus. Okcupid parempi ja voit kertoa enemmän itsestäsi (positiivisesti).

Ei kiinnosta.. tinderiä on helppo käyttää mut ei vain saa osumia.. naiset mikä teitä vaivaa?

Mikä vaivaa kun ei haluta sunlaista täysin ala-arvoista geneettistä jätettä? Haloo, etköhän sä ymmärrä itsekin.

Vierailija
122/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajentakaa aluetta ja ikähaarukkaa.

Olen laajentanut ei se mitää auta.. ei tule vain matcheja!

No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?

Ei kiinnosta pubit mikset jotenki tajua sitä?

En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.

Mene sitten juttelemaan jollekin ei-kauniille ja lihavalle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla shadow bannattu, varsinkin miehet joutuvat bannatuiksi koska miehet swaippaa kaikki naiset oikealle ja katsovat milloin tärppää... tällein saa bännit.

En mä anna kaikille osumia.. laihat kauniit missit annan ruksia kun en kelpaa heille

Okei, mutta silti voit olla shadow bannattu... kokeile muuta kuun tinderiä. Tinder on todella surkea sovellus. Okcupid parempi ja voit kertoa enemmän itsestäsi (positiivisesti).

Ei kiinnosta.. tinderiä on helppo käyttää mut ei vain saa osumia.. naiset mikä teitä vaivaa?

Mikä vaivaa kun ei haluta sunlaista täysin ala-arvoista geneettistä jätettä? Haloo, etköhän sä ymmärrä itsekin.

Aika törkeetä kuinka kehtaat ees sanoa noin????

Vierailija
124/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa yrität, naiset saa puolisonsa yliopistosta tulevien kollegojen joukosta. Lakimiehelle lakimies, insinöörille insinööri. Sunlaiselle joku toinen heikkolahjainen.

Vierailija
125/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kierrät ympyrää. Ei sun kanssa voi keskustella, kun et ymmärrä mitään.

Vierailija
126/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tommonen.. kuinka kehtaat. En ole alkoholisti. En työtön. Mussa on paljon hyvää. Ahkera töissä ja olen rauhallinen.. ja lenkkeilen käyn salilla ja kaikkee.. teen hyviä juttuja.. mulla on siisti kotia ja kaikkee oon kivan näkönen ja pitkä.. kuinka ees kehtaat tollasta sanoa.. häpeä jos oot nainen ei mulla muuta.

Vierailija
127/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helposti, miksi en kehtaisi vastata sun kysymykseen kun kerran kysyt?

Vierailija
128/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa yrität, naiset saa puolisonsa yliopistosta tulevien kollegojen joukosta. Lakimiehelle lakimies, insinöörille insinööri. Sunlaiselle joku toinen heikkolahjainen.

No kyllä mä sen tiedän... No mä en ole työtön.. valtion hommissa.. kyllä voin jonku siivoojan naisen saada.. en haluakkaa mitää korkeasti koulutettua.. ottakoot insinöörin lakimiehen.. ei mua kiinnosta.

Vierailija
129/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita jos uskallat sanoo asiat puhelimessa

046-9417643

No helposti, miksi en kehtaisi vastata sun kysymykseen kun kerran kysyt?

Vierailija
130/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajentakaa aluetta ja ikähaarukkaa.

Olen laajentanut ei se mitää auta.. ei tule vain matcheja!

No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?

Ei kiinnosta pubit mikset jotenki tajua sitä?

En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.

Mene sitten juttelemaan jollekin ei-kauniille ja lihavalle naiselle.

No ne ylipainosetki tukevat ei niin nätit en kelpaa heille.. ne haluaa kai jonkun lakimiehen ja normi painosen fiksun miehen.. antaa olla sit.

Vierailija
131/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa miksi naisten pitäisi kiinnostua sinusta? Ulkonäkö, vakkarityö ja auto ei kelpaa vastaukseksi.

Vierailija
132/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jätettä.. kehtaatko sanoo puhelimessa.. soita jos uskallat???

Vierailija
133/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa miksi naisten pitäisi kiinnostua sinusta? Ulkonäkö, vakkarityö ja auto ei kelpaa vastaukseksi.

Enkö saisi haluta koskaan parisuhdetta? Olenko jätettä? En todellakaan ole enkä ikinä mieti tommosta mitä musta ajatellaan. No monet sanonu kivan näkönen söpö.. pitkä mies... mulla on kivat silmät.. Ai kiinnostua.. hmm olen luotettava.. rehellinen.. avoin kerron kaikki rehellisesti. Annan läheisyyttä. Otan naisen tarpeet huomioon.. ostan sille kaikkee kivaa. Pidän huolta.

Vierailija
134/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittaisin, jos mulla olisi prepaid tai salainen numero. Tää ressukka jäis kuitenkin stalkkaamaan.

Vierailija
135/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu

Jos kerran kykenet normaaliin keskusteluun, niin mikset keskustele normaalisti tällä palstalla? Vaikutat juttujesi perusteella lievästi kehitysvammaiselta, niin ei kai ole ihme, että ihmiset luulevat sinun vaikuttavan samalta myös siellä Tinderissä.

Vierailija
136/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole tässä elämässä kellekään luvattu, muuta kuin että kuolla kupsahtaa aikanaan. Naiset ei ole sulle parisuhdetta tai panoja velkaa. Ainainen ruikutus ei vaikuta asiaan mitenkään. Jos et saa jotain mitä haluat niin tee jotain saadaksesi sen tai luovuta. Ruikuttamalla et pääse eteenpäin. Mä olen syntynyt sairauksien kanssa enkä voi siksi viettää täysin normaalia elämää. Mitään en voi sille tehdä, joten olen hyväksynyt asian enkä kieriskele itsesäälissä. Sinä olet tympeä, yksinkertainen ja ehkä ulkoisesti hieman ruma. Kehitä itseäsi tai hyväksy ettei kukaan rakastu noihin piirteisiin ja lopeta ruikutus.

Vierailija
137/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jätettä.. kehtaatko sanoo puhelimessa.. soita jos uskallat???

No ni arvasin ettet uskalla soittaa :DD Helppohan se on aina sanoa

Vierailija
138/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö saisi haluta koskaan parisuhdetta? Olenko jätettä? En todellakaan ole enkä ikinä mieti tommosta mitä musta ajatellaan. No monet sanonu kivan näkönen söpö.. pitkä mies... mulla on kivat silmät.. Ai kiinnostua.. hmm olen luotettava.. rehellinen.. avoin kerron kaikki rehellisesti. Annan läheisyyttä. Otan naisen tarpeet huomioon.. ostan sille kaikkee kivaa. Pidän huolta.

Mutta olet creepy. Pelottava, äkkipikainen, väkivaltainen.

Vierailija
139/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu

Jos kerran kykenet normaaliin keskusteluun, niin mikset keskustele normaalisti tällä palstalla? Vaikutat juttujesi perusteella lievästi kehitysvammaiselta, niin ei kai ole ihme, että ihmiset luulevat sinun vaikuttavan samalta myös siellä Tinderissä.

Osaan kyllä keskustella naiselle jos vain naista kiinnostais ja pääsis treffeille.. mutta ei ole naisia kiinnostanut minä pitkiin aikoihin

Vierailija
140/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiilissa ei ole mitään tekstiä niin suurin osa naisista skippaa sellaisen suoraan. Kirjoittakaa siihen nyt edes jotain. Kenelläkään ei ole aikaa kaivella satoja profiileja ja tutustua jokaiseen, pakko joku esikarsinta tehdä. Ja se ensimmäinen karsinta tapahtuu siinä vaiheessa kun luetaan se profiilin teksti. Pelkällä kuvalla ei pitkälle pötki jos jotain vakavampaa etsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi