Ei vain millään tule tinderissä osumia.
Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oikein juttele naisille missään.. tai en jotenki enää uskalla kun on huono itsetunto ja on iso maha ja olen lihonut... monesti nään vaan kauniita missejä tuola Hki missä pyörin
Pyörit väärissä paikoissa.
Missä sitte? Niin pyörin.. ei missää ole tavallisia pullukoita.. näitä nirppanokkia vaa jotka elää rikkaasti
Miksi sä edes menet niihin pintaliitomestoihin? Tavallisissa lähiöpubeissa Helsingissä ja Vantaalla on runsaasti ihan tavallisia, pullukoita naisia.
No mihin pitäs mennä. Käyn hki ja missä on näitä laihoja kauniita naisia.. en kiinnosta tippaakaan heitä. Ei mua kiinnosta pubit.. en jaksa semmosia ihmisiä ja paikkoja. No ei kyllä ole vantaallakaa pullukoita.. esim jumbo täynnä pintaliitonaisia.
Näköjään ei vaa kelpaa enää tässä iässä.. Kumma että työttömänä oli vientiä ja yhtä iso maha ja lihava olin ennenkin ja oli vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oikein juttele naisille missään.. tai en jotenki enää uskalla kun on huono itsetunto ja on iso maha ja olen lihonut... monesti nään vaan kauniita missejä tuola Hki missä pyörin
Missä sitte? Niin pyörin.. ei missää ole tavallisia pullukoita.. näitä nirppanokkia vaa jotka elää rikkaasti
Ei missään tavallisia naisia? Oho..
Tule espooseen.Mitä mä Espoossa?
Täällä on tavallisia naisia. Ei olla nirppanokkia.
Eikö teille ole jotain askartelukerhoja, missä tapaatte muita samanlaisia? Oletko minkään sosiaali/tukitoimien piirissä? Pyydä apua kaltaistesi etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa miksi naisten pitäisi kiinnostua sinusta? Ulkonäkö, vakkarityö ja auto ei kelpaa vastaukseksi.
Enkö saisi haluta koskaan parisuhdetta? Olenko jätettä? En todellakaan ole enkä ikinä mieti tommosta mitä musta ajatellaan. No monet sanonu kivan näkönen söpö.. pitkä mies... mulla on kivat silmät.. Ai kiinnostua.. hmm olen luotettava.. rehellinen.. avoin kerron kaikki rehellisesti. Annan läheisyyttä. Otan naisen tarpeet huomioon.. ostan sille kaikkee kivaa. Pidän huolta.
Mutta olet creepy. Pelottava, äkkipikainen, väkivaltainen.
En kyllä ole.. en missää nimes väkivaltainen.
Eipä tästä ole kuin pari viikkoa, kun tällä palstalla uhkasit ottaa joltain naiselta seksiä väkisin, jos et muuten saa. Sehän on väkivallalla uhkailua.
En sitä tekisi.. usein vaan turhauttaa tää sinkkuus.. kaipaan niin hitosti läheisyyttä
Väkivallalla uhkailu ei ole normaalia käytöstä. Normaalit ihmiset eivät pura turhautumistaan uhkailemalla muita ihmisiä väkivallalla.
Aha olen hakenut apua siihen ja en juo enää alkoholia.. mutta tylsä alkoholia juomaton mies ei kelpaa naisille
Hyvin kelpaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähetkö kahville jos tulen hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa miksi naisten pitäisi kiinnostua sinusta? Ulkonäkö, vakkarityö ja auto ei kelpaa vastaukseksi.
Enkö saisi haluta koskaan parisuhdetta? Olenko jätettä? En todellakaan ole enkä ikinä mieti tommosta mitä musta ajatellaan. No monet sanonu kivan näkönen söpö.. pitkä mies... mulla on kivat silmät.. Ai kiinnostua.. hmm olen luotettava.. rehellinen.. avoin kerron kaikki rehellisesti. Annan läheisyyttä. Otan naisen tarpeet huomioon.. ostan sille kaikkee kivaa. Pidän huolta.
Mutta olet creepy. Pelottava, äkkipikainen, väkivaltainen.
En kyllä ole.. en missää nimes väkivaltainen.
Eipä tästä ole kuin pari viikkoa, kun tällä palstalla uhkasit ottaa joltain naiselta seksiä väkisin, jos et muuten saa. Sehän on väkivallalla uhkailua.
En sitä tekisi.. usein vaan turhauttaa tää sinkkuus.. kaipaan niin hitosti läheisyyttä
Väkivallalla uhkailu ei ole normaalia käytöstä. Normaalit ihmiset eivät pura turhautumistaan uhkailemalla muita ihmisiä väkivallalla.
Aha olen hakenut apua siihen ja en juo enää alkoholia.. mutta tylsä alkoholia juomaton mies ei kelpaa naisille
Hyvin kelpaa. :)
No outoa.. miksen mä sit kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole jotain askartelukerhoja, missä tapaatte muita samanlaisia? Oletko minkään sosiaali/tukitoimien piirissä? Pyydä apua kaltaistesi etsimiseen.
Ei kiinnosta kehitysvammaiset naiset sori.
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaiset, velkaantuneet ja sosiaalisilta taidoiltaan heikot kaljamahat eivät todellakaan ole mitään 5-tason miehiä 🤦🏼♀️
Tuosta kun korvataan kaljamaha l ä ski p erseellä niin saadaan tyypillinen suominainen. Kyllä sen pitäs kelvata.
Miksikähän tätäkin aloitusta piti ihan periaatteessa alapeukuttaa? t. nainen
Näköjään en sit kelpaa ku ei kukaa halua kahville ja tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinunkin älykkyys on todennäköisesti vain n. 100. Olet siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen?????
Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.
En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa
No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.
Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu
Jos kerran kykenet normaaliin keskusteluun, niin mikset keskustele normaalisti tällä palstalla? Vaikutat juttujesi perusteella lievästi kehitysvammaiselta, niin ei kai ole ihme, että ihmiset luulevat sinun vaikuttavan samalta myös siellä Tinderissä.
Osaan kyllä keskustella naiselle jos vain naista kiinnostais ja pääsis treffeille.. mutta ei ole naisia kiinnostanut minä pitkiin aikoihin
Edelleen, jos kerran osaat keskustella normaalisti, miksi et tällä palstalla keskustele normaalisti?
Mitä se auttaa?? En halua keskustella.. eti nnaista
Auttaako se sitten jotenkin, että annat itsestäsi kehitysvammaisen mielikuvan?
Ja miksi aloitat täällä keskusteluja, jos et halua keskustella?
Mulla on oppimisvaikeus todettu.. en ole kehitysvammainen edelleen
Mutta juttujesi perusteella vaikutat lievästi kehitysvammaiselta. Mikset juttele normaalisti, jos kerran pystyisit siihen?
Pitäkää tunkkinne nirppanokat jos ei kelpaa.. lähen sit yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinunkin älykkyys on todennäköisesti vain n. 100. Olet siinä rajoilla.
Voi jestas sentää-- pitäskö tässä olla joku yliopiston käynyt maisteri.. Mitä ihmettä?
Antaa olla naiset.. meen yksin kahvilaan kattomaan muita pariskuntia.. kyllä heille on mies tai nainen kelvannut.. minähän aina istun yksin kahvilassa.. tähän jo kai tottunut ku ei kelpaa kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule espoontorille kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule espoontorille kahville.
Soita mulle tai laita viestiä
046-9417643
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ikäisiäni ja kivan oloisia matcheja Tinderissä suht kivasti vaikka olenkin jo setämiesiässä. Chattailen siellä jonkin verran. Tässä saldo viimeiseltä kuukaudelta.
Eka tapaus. Matchattiin Tinderissä, tekstailtiin siellä ja wa:ssa. Sovittiin treffit. Edeltävänä iltana tulee tekstari WhatsAppissa että lapsi kipeenä ei onnistu sori. Tämä ok. Viikkoa myöhemmin tekstaan moi mitä kuuluu tyyppisesti, se deletoi mut Tinderissä ja blokkaa wa:ssa.
Toka tapaus. Tutustutaan kuten edellä. Käytiin kahvila treffeillä. Tekstaillaan molemmin puolin että olis kiva nähdä uudestaan. Tekstaillaan kuulumisia ym viikon pari. Kysyn uudestaan treffeille. Henkilö katoaa totaalisesti eikä vastaa mitään. En ryhdy double tekstaamaan.
Kolmas tapaus. Tutistutaan kuten em. mutta pysytään vain Tinderissä. Sovitaan treffit. Menen sovittuun paikkaan ja venailen siellä 10 minuuttia. 15 minuuttia. 20 minuuttia. Se siitä ja lähden takaisin himaan.
Että ei se elämä mitenkään riemuksi muutu sillä että saa matcheja Tinderissä.
Tän täytyy olla joku depopulation social experiment scheme millä miehet saadaan menemään oman käden kautta. No mikäpä siinä, olenhan mä niin monta kertaa samalla tavalla tullutkin.
Ikävä kuulla, että kokemuksesi ovat olleet tuollaisia :/ toivon, että löydät vielä mukavan naisen, joka kohtelee sinua asiallisesti. Ulosanti on ainakin hyvää! :) älä heitä siis hanskoja tiskiin
Miksi sä edes menet niihin pintaliitomestoihin? Tavallisissa lähiöpubeissa Helsingissä ja Vantaalla on runsaasti ihan tavallisia, pullukoita naisia.