Ei vain millään tule tinderissä osumia.
Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.
Kommentit (246)
Turha tässä haaveilla mitää enää... kun on pohjalla niin on ja mt ongelmia ja psyyke ongelmia.. ja ei oo ees kavereita.. ja velkaa pahasti.. kaikenlaista tässä.. niin mitä tässä enää kiinnostaa.. baarit jo nähty.. tinderistä ei saa osumia.. niin ei oo oikee mitään tehtväissä.. ettikööt naiset rikkaan laatikkoleuan.
Antaa olla nyt en jaksa kirjottaa enää ja ruikuttaa.. ei tässä ole mitää järkee.. aina yksin keskustelua mulle riitti.
Suosittelen AP että kokeilet Facebook Datingia. Siellä kaikki miesten profiilit näytetään naisille. Jos et sielläkään saa osumia, niin et yksinkertaisesti vain kelpaa naisille.
Kyllästyin tinderiin, just tuosta syystä. Kokeilin Badoota, kuukauden ollut mukana ja ainoa tykkäys on joltain Marja-liisalta 67v kainuusta, laittoi viestin jopa, jossa se totesi että olen sen pojan ikäinen.
Olen 38v ja asun PK-seudulla, profiilissa lukee että haluan lapsia. Sorry Marja-liisa, tais sun lapsentekoikä mennä jo
Ihana kun olet täällä. saat paljon faneja. harmi kun et voi tienata tällä niinkuin esim tubettamalla.
EMmä tiedä miksei naiset nää mussa mitään.. kyllä se ärsyttää suunnattomasti.