Ei vain millään tule tinderissä osumia.
Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oikein juttele naisille missään.. tai en jotenki enää uskalla kun on huono itsetunto ja on iso maha ja olen lihonut... monesti nään vaan kauniita missejä tuola Hki missä pyörin
Pyörit väärissä paikoissa.
Missä sitte? Niin pyörin.. ei missää ole tavallisia pullukoita.. näitä nirppanokkia vaa jotka elää rikkaasti
Ei missään tavallisia naisia? Oho..
Tule espooseen.Mitä mä Espoossa?
Täällä on tavallisia naisia. Ei olla nirppanokkia.
No lähetkö kahville jos tulen hakemaan?
Tule espoontorille kahville.
Sen nyt arvas ::D sanoa aina voi.. mutta eipä puhelin soi
Eihän teitä kiinnosta niin antaa olla.. Meen yksin!!!
Pakko se jatkaa tätä samaa elämää töissä ja yksin kahvilassa.. sellast se ollut jo pitkään.. ei mitää muutoksia tapahdu.
Naisia ei vaa koskaa tällänen mies kiinnosta. ja ei ne ota yhteyttä vaikka antaa numeron.. en voi käsittää... ja sit ei naisiin voi luottaa,, sanotaa vaa tuu kahville.. ja valehteleee vaan kun ei kiinnosta
harmi et oon tällänen ja oon saanu yksinäisen elämän kohtalon.. minkäs teet..
Siis etkö vasta joskus viikko sitten ladannut koko Tinderin? Luulit viikossa löytäväsi naisen? Ei se niin mene.
No antaa olla kaikki jos en kerran oo riittävä naisille.. ettikööt komean tavallisen normaalin fiksun koulutetun miehen.. ei kiinnosta tippaakaan.
oon antanu numeron mitä ihmettä miksei kukaa nainen ota mitenkää yhteyttä?????
046-9417643
Antaa olla en jaksa enää kirjottaa.. hyväksyn yksinäisyyden tästä lähtien ja ikisinkkuuden taidan lähtee johki.
Luulin että elämä olisi jo erilaista 36 v.. joo ei kelpaa naisille.. tätä se on sitte yksinäistä joo.. minkäs teet.
Parempi ku en olis olemassa.. en jaksa kirjottaa enää mitää.. ketää ei kiinnosta mun elämä ja juttuni
Eihän tänne ees kirjota enää ketään.. aika pitkältä yksinkeskustelua. taidan lähtee keskustaa kattelee naisia ja kahville ja salille.
No mene nyt sinne pubiin. Tilaa kahvi. Katso miten käy. Tunnin voit uhrata elämästäsi, vaikkei pubit kiinnosta. Käy ja tule sitten kertomaan mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
No mene nyt sinne pubiin. Tilaa kahvi. Katso miten käy. Tunnin voit uhrata elämästäsi, vaikkei pubit kiinnosta. Käy ja tule sitten kertomaan mitä tapahtui.
Mua ei kiinnosta.. mikset sitä tajua? Ei kiinnosta sellaiset naiset ja paikka
Mulle riitti en jaksa enää.. oon vaa yksin elämäni piste
Ehkä vois tappaa ittensä jossai vaihees elämässä jollain keinolla.. en jaksa elää yksin. En saa edes seksiä nykyään mistään.
Mä en totaalisesti jaksa enää.. en vaa jaksa.
Taidan sitte mennä maksullisiin saanpa koskea naista ja edes joskus seksiä.
ÄLKÄÄ SIT KIRJOTTAKO MITÄÄ.. IHMISET ON TOLLASIA KAIKKI.. MÄ PÄRJÄÄN YKSIN.. MEEN TÖIHIN JA TERAPIAAN SIINÄ MUN ELÄMÄ. EI KAVEREITA KOSKAAN
Kai se pakko kärsiä ja olla erilainen kun muut yksinkertainen tyhmä epävakaa.. kaveriton todella pohjalla kai se pitää hyväksyä että millanen on roskajäte... mä kyllä jossai vaihees otan itteeni niskasta kii ja ajan rekan alle piste.
Sen nyt arvas ::D sanoa aina voi.. mutta eipä puhelin soi