Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
101/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en uskalla lähestyä kauniita koulutettuja naisia ku en ole lähellekkää heidän tasoa.. mitä jutella heidänkaa kun itse on amis ja hieman yksinkertainen kaljamahalla varustettu mies.. kyllä huono itsetunto ja sosiaaliset taidot on heikot.. olen aika ujo mies.

Eikun sä et uskalla lähestyä ketään naista.

Koska en ole heidän tyyppiä. yleensä kauniit naiset haluaa miehen jolla on tukka päässä eikä mahaa.. ja mua ei oikee semmoset kiinnosta.. enempi kiinnostaa naiset joilla ylipainoa mutta en näköjään kiinnosta sit heitä.. se menee aina valitettavasti niin.

Sulla on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Vaikeuttaa varmasti tinderöintiä.

nIIN ONKIN mulle on todettu kielellinen häiriö

Vierailija
102/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

En vaa oikein ymmärrä.. monesti nään ihan tavallisia miehiä pullukka naisten kanssa.. miten ovat kelvanneet.. itse olen jopa heitä komeampi mies enkä saa pullukkaa

Ilmeisesti pitäs olla rohkea itsevarma.. hyvä itsetuntoo.. sosiaaliset taidot naurattaa naisia.. vetää röökiä jaj uoda alkoholia että kelpaa.. kiltti mies joka ei juo ja on ujo ja kiltti ei vain kelpaa

Vierailija
104/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Vierailija
105/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikee ymmärrä nykyajan naisia silleen... mitä ne oikee meinaa.. sanon ihan suoraan.

Vierailija
106/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johtuisiko jostain muusta kuin ulkonäöstäsi? Vaikutat ensinnäkin siltä ettet ymmärrä oikein mitä sinulle puhutaan.

Kyllä ymmärrän.. mutta en näytä vammaiselta tai mitenkää puhu sillee.. ihan normaaliin näkönen ja puhun.. mä en sitte ymmärrä huonoa tuuria elämässä mikää ei onnistu

Vierailija
107/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki niin oon turhautunut ja välil vihainen kun mikää ei jatkuvalla syötöllä tuota tulosta ja kyse ei ole siitä että olisin nirso.. joo ei.. mutta en aina ymmärrä.

Vierailija
108/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikee ymmärrä nykyajan naisia silleen... mitä ne oikee meinaa.. sanon ihan suoraan.

Niin sä et ymmärrä. Se on se ongelma. Sä tarvisit jotain kaltaistas seuraa. En tiedä missä tapaa ihmisiä, jotka ovat sellaisia kuin sinä, eli vähän hahmottamishäiriöisiä tai hitaita. Ehkä on jotain toimintaa missä sellaiset tapaa.

Vierailija
109/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sä et ymmärrä. Se on se ongelma. Sä tarvisit jotain kaltaistas seuraa. En tiedä missä tapaa ihmisiä, jotka ovat sellaisia kuin sinä, eli vähän hahmottamishäiriöisiä tai hitaita. Ehkä on jotain toimintaa missä sellaiset tapaa.

Niin en ymmärrä.. koska kaipaan parisuhdetta.. mä oon siinä pistees jo elämäs.. työpaikat kaikki löytyy.. No luuletko et sille voin että käyn hitaalla.. kuule on muitaki joilla on neuro ongelmia lukihäiriö sun muuta.. etkö sitä tajua.. No ei täl hetkel ole ees kavereita.. koen olevani yksinäinen. Ei ole monelle normaalillekkaa helppoa löytää kumppani?

Vierailija
110/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin huolia ylipainosen tavis nätin hieman yksinkertaisen naisen.. mutta eipä niitä kohtaa missää tai löydy.. tinderissä ei todellakaan niitä ole... mutta en tiedä tutustun normaaleihin mutta ei heitä kiinnosta

Vierailija
111/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne mätsit näin naisena lämmitä yhtään.

noin 50 mätsiä nyt eikä KUKAAN miehistä sano sanaakaan. 

Jos odotan heidän aloitetta = hiljaisuus

Jos teen aloitteen = hiljaisuus

(ja en poista mätsiä koska jos teen sen, ne tulee "turhaan" tarjolle uusiksi ja sitten ne pyyhkäisen taas oikeaan ja ne tulee mätsiksi.. sama siis pitää ne tuossa mykkinä).

N54

Vierailija
112/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärrä.. koska kaipaan parisuhdetta.. mä oon siinä pistees jo elämäs.. työpaikat kaikki löytyy.. No luuletko et sille voin että käyn hitaalla.. kuule on muitaki joilla on neuro ongelmia lukihäiriö sun muuta.. etkö sitä tajua.. No ei täl hetkel ole ees kavereita.. koen olevani yksinäinen. Ei ole monelle normaalillekkaa helppoa löytää kumppani?

Ymmärrän hyvin, ja saat kaiken sympatiani. Mutta tuhlaat aikaa yrittäessäsi tavata normaalin sosiaalisia naisia jostain tinderistä. Tarvitset kaltaistasi seuraa.

Vierailija
113/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, ja saat kaiken sympatiani. Mutta tuhlaat aikaa yrittäessäsi tavata normaalin sosiaalisia naisia jostain tinderistä. Tarvitset kaltaistasi seuraa.

No niin varmaa tuhlaankin.. kun monet on näitä missejä korkeasti koulutettuja.. emmä vaa kelpaa.. emmä tajua mistä sitte löytäis.. tuntuu et elämä on puun ja kuoren välissä jatkuvasti.. hyvä nyt et sain palkkatyön ees.

Vierailija
114/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se oon.. nykyää mahdottomuus löytää parisuhde ei onnistu sitte millää vaikka panostaa.. ei kelpaa naisille ollenkaa.

Vierailija
115/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi läheisyyttä olisi säpinää.. en tekis alotuksia ja ruikuttaisi täälä.. kun olis muuta tekemistä.. mutta tilanne on nyt tämä.

Vierailija
116/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla shadow bannattu, varsinkin miehet joutuvat bannatuiksi koska miehet swaippaa kaikki naiset oikealle ja katsovat milloin tärppää... tällein saa bännit.

Vierailija
117/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla shadow bannattu, varsinkin miehet joutuvat bannatuiksi koska miehet swaippaa kaikki naiset oikealle ja katsovat milloin tärppää... tällein saa bännit.

En mä anna kaikille osumia.. laihat kauniit missit annan ruksia kun en kelpaa heille

Vierailija
118/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä anna kaikille osumia.. laihat kauniit missit annan ruksia kun en kelpaa heille

Okei, mutta silti voit olla shadow bannattu... kokeile muuta kuun tinderiä. Tinder on todella surkea sovellus. Okcupid parempi ja voit kertoa enemmän itsestäsi (positiivisesti).

Vierailija
119/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta silti voit olla shadow bannattu... kokeile muuta kuun tinderiä. Tinder on todella surkea sovellus. Okcupid parempi ja voit kertoa enemmän itsestäsi (positiivisesti).

Ei kiinnosta.. tinderiä on helppo käyttää mut ei vain saa osumia.. naiset mikä teitä vaivaa?

Vierailija
120/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kelpaa, mitä ihmettä kyselet näin tyhmiä? Sulla tohon lisäks vielä toi sun kehitysvamma, mut ei tosiaankaan kelpa mitkään köyhät läskit amikset. Yliopistosta naiset sen puolisonsa löytää, ei suolaisilla ole mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme