Ei vain millään tule tinderissä osumia.
Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.
Kommentit (246)
Mulla käy sillain että alussa voi tulla osuma 2.. sitten ei tule kun gold osumia en ymmärrä miksei suomalaiset tykkää en tajua mitenkää en vaan en... sitten ei tule enää matcheja joutuu poistaan profiilin ja asentaa uusiks niin voi tulla match.
Vierailija kirjoitti:
Laajentakaa aluetta ja ikähaarukkaa.
Olen laajentanut ei se mitää auta.. ei tule vain matcheja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.
Sitten kun niitä osumia tulee, niin ne naiset vastailee joko parin päivän viiveellä tai eivät vastaa mitään, ja poistavat parin päivän päästä. Ja eiköhän sitä profiilia ole esitelty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, se on vain näköjään hyväksyttävä, ja haettava seuraa toisesta maasta tai jättäydyttävä runkkariksi.
Oon tuota kans miettiny kun ei vaan kelpaa suomalainen mies naisille.. sain nätin naisenkaa osuman.. naiunen kyl kirjotteli et vaikutan kiinnostavalta.. no meni varmaa 2 päivää niin nainen poisti mut.. ei ne kirjota mitää ja poistelee naiset vaan.. parempi olla yksin.
Jos tapasi kirjoittaa täällä indikoi yhtään tapaa jolla viestit naisille, niin ei ihme jos kukaan ei jaksa. Olet raskas ihminen.
No en mä näin kirjota.. en ole raskas ihminen kaipaan parisuhdetta ja naista.. montako kertaa se pitää sanoa?
Ei ole ihan normaalia että 36 v mies joka on töissä ihan kohtalaisen hyvän näkönen ja ei kovin ylipainonen.. lievästi vain.. niin ei kelpaa tavalliselle ylipainoselle naiselle.. eikä löydä parisuhdetta.. no missä vika.. hki naisissa kun kelpaa vain komea salibodari jolla rahaa ja koulutus oikein palstaprinssi.
Mulle tulee ikäisiäni ja kivan oloisia matcheja Tinderissä suht kivasti vaikka olenkin jo setämiesiässä. Chattailen siellä jonkin verran. Tässä saldo viimeiseltä kuukaudelta.
Eka tapaus. Matchattiin Tinderissä, tekstailtiin siellä ja wa:ssa. Sovittiin treffit. Edeltävänä iltana tulee tekstari WhatsAppissa että lapsi kipeenä ei onnistu sori. Tämä ok. Viikkoa myöhemmin tekstaan moi mitä kuuluu tyyppisesti, se deletoi mut Tinderissä ja blokkaa wa:ssa.
Toka tapaus. Tutustutaan kuten edellä. Käytiin kahvila treffeillä. Tekstaillaan molemmin puolin että olis kiva nähdä uudestaan. Tekstaillaan kuulumisia ym viikon pari. Kysyn uudestaan treffeille. Henkilö katoaa totaalisesti eikä vastaa mitään. En ryhdy double tekstaamaan.
Kolmas tapaus. Tutistutaan kuten em. mutta pysytään vain Tinderissä. Sovitaan treffit. Menen sovittuun paikkaan ja venailen siellä 10 minuuttia. 15 minuuttia. 20 minuuttia. Se siitä ja lähden takaisin himaan.
Että ei se elämä mitenkään riemuksi muutu sillä että saa matcheja Tinderissä.
Tän täytyy olla joku depopulation social experiment scheme millä miehet saadaan menemään oman käden kautta. No mikäpä siinä, olenhan mä niin monta kertaa samalla tavalla tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?
Allu hei, yritä nyt viimeinkin ymmärtää, vika ei ole sun ulkonäössä tai autossa vaan luonteessa ja käytöksessä!!
Aloita jokin kiva harrastus, missä voit tutustua naisiin😊
5-8 tasojen naisilla on harhaluulot omasta tasostaan koska kerran joku 10 alfa suostui tyhjentämään pussinsa heihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.
Sitten kun niitä osumia tulee, niin ne naiset vastailee joko parin päivän viiveellä tai eivät vastaa mitään, ja poistavat parin päivän päästä. Ja eiköhän sitä profiilia ole esitelty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, se on vain näköjään hyväksyttävä, ja haettava seuraa toisesta maasta tai jättäydyttävä runkkariksi.
Oon tuota kans miettiny kun ei vaan kelpaa suomalainen mies naisille.. sain nätin naisenkaa osuman.. naiunen kyl kirjotteli et vaikutan kiinnostavalta.. no meni varmaa 2 päivää niin nainen poisti mut.. ei ne kirjota mitää ja poistelee naiset vaan.. parempi olla yksin.
Jos tapasi kirjoittaa täällä indikoi yhtään tapaa jolla viestit naisille, niin ei ihme jos kukaan ei jaksa. Olet raskas ihminen.
No en mä näin kirjota.. en ole raskas ihminen kaipaan parisuhdetta ja naista.. montako kertaa se pitää sanoa?
Ei näin montaa. Tee jotain muuta elämälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menepä nyt sinne pubiin. On lauantai-iltapäivä. Tilaat kahvin tai vaikka jaffan tai alkoholittoman oluen. Sitten menet kohteliaasti kysymään ensimmäiseltä kiinnostavan näköiseltä naiselta, että miten on päivä mennyt ja jatkat vaikka kyselemällä, että onko pikkujouluja tiedossa. Hop hop! Kai sulla on koronapassi?
Ei kiinnosta pubit mikset jotenki tajua sitä?
Vierailija kirjoitti:
5-8 tasojen naisilla on harhaluulot omasta tasostaan koska kerran joku 10 alfa suostui tyhjentämään pussinsa heihin
Sellainen luulo onpi itsestäni että olen ihan normaalin sosiaalinen. Itsellä pitkä liitto takana ja nyt sinkkuna. En kiinnostu miehistä joista paistaa sosiaalinen kyvyttömyys ja ihmispelko. En jaksa olla kenenkään tukikeppi ja vakuuttelija että ihan hyvä oot, vaikka et uskalla kenellekkään puhua etkä poistua kotoa. En halua pelastaa ketään. Haluan jonkun normaalin puheliaan ja hauskan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein uskalla jutella kauniille laihalle naiselle. Oon ite ylipainonen kaljuuntunut mies.
Mikä siinä pelottaa? Kannattaisiko tuosta pelosta käydä juttelemassa jossain kun se rajoittaa elämääsi noin?
No mä en uskalla lähestyä kauniita koulutettuja naisia ku en ole lähellekkää heidän tasoa.. mitä jutella heidänkaa kun itse on amis ja hieman yksinkertainen kaljamahalla varustettu mies.. kyllä huono itsetunto ja sosiaaliset taidot on heikot.. olen aika ujo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä pelottaa? Kannattaisiko tuosta pelosta käydä juttelemassa jossain kun se rajoittaa elämääsi noin?
Koska mulla on huonot sosiaaliset taidot ja nainen jo huomaa että käyn aika hitaalla ja karkaa vain juosten pois.
Vierailija kirjoitti:
No mä en uskalla lähestyä kauniita koulutettuja naisia ku en ole lähellekkää heidän tasoa.. mitä jutella heidänkaa kun itse on amis ja hieman yksinkertainen kaljamahalla varustettu mies.. kyllä huono itsetunto ja sosiaaliset taidot on heikot.. olen aika ujo mies.
Eikun sä et uskalla lähestyä ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Aloita jokin kiva harrastus, missä voit tutustua naisiin😊
Sitä oon miettiny.. mutta en tiedä vielä missä olisi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä et uskalla lähestyä ketään naista.
Koska en ole heidän tyyppiä. yleensä kauniit naiset haluaa miehen jolla on tukka päässä eikä mahaa.. ja mua ei oikee semmoset kiinnosta.. enempi kiinnostaa naiset joilla ylipainoa mutta en näköjään kiinnosta sit heitä.. se menee aina valitettavasti niin.