Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
81/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.

Joo mutta naiset ei koskaa alota keskustelua.. miksi kerätä osumia jos ei kiinnosta?

Kerään osumia ja odotan jos tulisi vastaan joku supliikkimies joka itse saisi käyntiin hauskan keskustelun. Minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta sitä tehdä. Käytän tuota kykyä hyvään keskusteluun karsintana.

Eiköhän tuo ole ihan yleisesti tiedossa, että te odotatte miehen toimivan teidän viihdyttäjänä, ette vahingossakaan kysele tai ylläpidä keskustelua millään lailla, miehen pitäisi kaikkea kivaa uniikkia keksiä teitä kaikkia mätsejä varten.

Mitä kaikkia? Johan tässä oli puhetta että teille tulee n. yksi tykkäys kahdessa viikossa. Kai sitä silloin vähän jaksaa panostaa siihen keskusteluun.

Toki, mutta vaikeaahan siihen on panostaa, kun viestikumppani laittaa viestiä 2-3 päivän viiveellä, eli kiinnostus on aika laihaa jo lähtökohtaisesti.

Vierailija
82/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja oksettava vammainen sä olet, mene roskikseen ja pysy siellä. Aina oot täällä rutisemassa ja haukkumassa naisia. Oikeasti lukitse itsesi johonkin kellariin.

En todellakaan ole ruma enkä vammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ne tavis pullukatkaa meikäläisestä kiinnostu.. kaipaisin jotain katseita tuola ulkonakin.. mutta ei ei.. naiset kyttää vain puhelinta ja somea.. miehet ei lähtökohtaisesti kiinnosta.. ja minua kiinnostais se tavis pullukka jopa parisuhteeseen.. miksi on näin naiset?

Vierailija
84/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on ettei naisille kelpaa hieman ylipainonen mies jolla mahaa? Miten voitte olla näin pinnallisia?

Koska muutakin on saatavilla.

No huhuh jos ei kelpaa omana itsenään niin sitten nainen on pinnallinen ja haluaa vain komean salibodarin :D

Men halua rumaa ja läskiä kehitysvammaista. Sunlaisen geenijätteen ja komean salibodarin väliin mahtuu 90% kaikista miehistä. Sä oot sitä alinta yhtä prosenttia.

Vierailija
85/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja oksettava vammainen sä olet, mene roskikseen ja pysy siellä. Aina oot täällä rutisemassa ja haukkumassa naisia. Oikeasti lukitse itsesi johonkin kellariin.

No olet, todiste siitä on se että et saa ketään. Normaalit saa.

Vierailija
86/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin halua lähestyä kaunista laihaa 50 kg koulutettua naista.. Ollaan jo alkulähteillä ihan eri maailmoista.. toisella on hyvä ura.. tai koulutettu.. toinen on amis ja perus duunari huonolla palkalla ja rahaa ei ole... ja ylipainoa.. niin jätän semmoset väliin.

Vierailija
87/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vain mutta olen saanut 3 parisuhdetta :D

Vierailija
88/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ettei kiinnostus tuntemattomaan ihmiseen ole kovin suurta, mutta siitä se voi lähteä lisääntymään se kiinnostus. Ei kaikki nysvää koko aikaa sen puhelimen kanssa tai pysty pitämään edes ääniä päällä niin että kuulisi jos tulee viestiä. Ja mitä väliä sillä on vaikka ensimmäiset viestit vaihdettaisiin viiveellä?

Vierailija
89/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei olleet oikeita parisuhteita, sä vaan kuvittelit niin. Älä jaksa.

Vierailija
90/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on ettei naisille kelpaa hieman ylipainonen mies jolla mahaa? Miten voitte olla näin pinnallisia?

Koska muutakin on saatavilla.

No huhuh jos ei kelpaa omana itsenään niin sitten nainen on pinnallinen ja haluaa vain komean salibodarin :D

Men halua rumaa ja läskiä kehitysvammaista. Sunlaisen geenijätteen ja komean salibodarin väliin mahtuu 90% kaikista miehistä. Sä oot sitä alinta yhtä prosenttia.

Joo joo mitäs muuta? oon tuota jo liikaa kuullut.. enkä todellakaa välitä mitä minusta ajattelet :D 

Vierailija
91/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei olleet oikeita parisuhteita, sä vaan kuvittelit niin. Älä jaksa.

Kyllä oli sori vaan.. Sähän sen tiedätki ku et ees tunne mua ja tiedä mun elämästä mitää.. Kantsisko vähä miettii sanojas??

Vierailija
92/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä Allu ymmärrät, että todella moni tunnistaa sut, kun oot kirjoitellut suomi24 ja täällä? Kukaan, toistan EI KUKAAN halua tuollaista miestä, millaisen kuvan annat itsestäsi täällä.

Vierailija
93/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei ne tavis pullukatkaa meikäläisestä kiinnostu.. kaipaisin jotain katseita tuola ulkonakin.. mutta ei ei.. naiset kyttää vain puhelinta ja somea.. miehet ei lähtökohtaisesti kiinnosta.. ja minua kiinnostais se tavis pullukka jopa parisuhteeseen.. miksi on näin naiset?

Miksi kyselet kun sua ei kiinnosta vastaukset? Olet ällöttävä vammainen, siksi näin. Mikset hyväksy vastausta, kun sitä kuitenkin vaadit? Taitaa toi jankkaus olla tota sun kehitysvammaa.

En ole mikään vammainen.. voitko vähän käyttäytyä ja katsoa peiliisi?

Vierailija
94/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä Allu ymmärrät, että todella moni tunnistaa sut, kun oot kirjoitellut suomi24 ja täällä? Kukaan, toistan EI KUKAAN halua tuollaista miestä, millaisen kuvan annat itsestäsi täällä.

No mitä sitte.. Luuletko että mä välitän? Mä en ole missää nimessä vaikka kuka väittäisi pohjalla.. mulla nyt on vain yksinäistä ja olen masentunut ja turhautunut ku en saa kumppania.. Mulla on hyvä palkkainen työ.. ja monet on nykyää työttömiä eikä saa töitä mistään.. oon terve.. asun hienossaa asunnossa.. pystyn pitää autoa.. rahaa sopivasti.. niin joten ei paljo kiinnosta tommoset loukkaukset.

Vierailija
95/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet kun sua ei kiinnosta vastaukset? Olet ällöttävä vammainen, siksi näin. Mikset hyväksy vastausta, kun sitä kuitenkin vaadit? Taitaa toi jankkaus olla tota sun kehitysvammaa.

Sinä taidat itse haukkuja olla vammainen?

Vierailija
96/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ettei kiinnostus tuntemattomaan ihmiseen ole kovin suurta, mutta siitä se voi lähteä lisääntymään se kiinnostus. Ei kaikki nysvää koko aikaa sen puhelimen kanssa tai pysty pitämään edes ääniä päällä niin että kuulisi jos tulee viestiä. Ja mitä väliä sillä on vaikka ensimmäiset viestit vaihdettaisiin viiveellä?

En vaa ymmärrä naisia miten nirsoja täälä etelässä naiset on ?

Vierailija
97/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Vierailija
98/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en uskalla lähestyä kauniita koulutettuja naisia ku en ole lähellekkää heidän tasoa.. mitä jutella heidänkaa kun itse on amis ja hieman yksinkertainen kaljamahalla varustettu mies.. kyllä huono itsetunto ja sosiaaliset taidot on heikot.. olen aika ujo mies.

Eikun sä et uskalla lähestyä ketään naista.

Koska en ole heidän tyyppiä. yleensä kauniit naiset haluaa miehen jolla on tukka päässä eikä mahaa.. ja mua ei oikee semmoset kiinnosta.. enempi kiinnostaa naiset joilla ylipainoa mutta en näköjään kiinnosta sit heitä.. se menee aina valitettavasti niin.

Sulla on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Vaikeuttaa varmasti tinderöintiä.

Vierailija
99/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä laihduttaa toisen takia 10 kg.. voi jestas.. ei mitää järkee muuttaa toisen takia itteensä.. herranjestas pitä kelvata kyllä omana itsenään sille pullukalle tavis naiselle!!!

Vierailija
100/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naiset olla korkeasti koulutettu hyvä palkka.. fiksu ja normi painonen.. voi jestas sentää mitä touhua.. eikö kelpaa amis tai vähemmän koulutettu tavis mies huonolla palkalla ja hieman ylipainonen????? 

Ei, eihän tuossa ole mitään plussaa verrattuna yksin olemiseen. Tulee vaan lisärasitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi