Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain millään tule tinderissä osumia.

Vierailija
27.11.2021 |

Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset huomaavat nopeasti ettet kykene kovin loogiseen vuorovaikutukseen. On täysin mahdotonta edes yrittää tutustua.

Vierailija
42/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.

Tätä itsekkin epäilen, että tinder ei näytä kaikkien kuvaa. Sillä tavalla saa miehet maksamaan jotta saisi kuvalleen näkyvyyttä. En itse suostuisi tinderin kyykkäystyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan silkkaa tyhmyyttä olla tinderissä, koska ei sieltä seuraa saa. Tinder huijaa käyttäjiään.

Vierailija
44/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tää sinkkuus vaan.. kauan toivonnu treffejä tinderistä.. mutta eipä noita kiinnosta.. match tulee niin melkee heti nainen poistaa ku miehen naama ja profiili ei vain kiinnosta. kerää vain osumia.

Vierailija
45/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rupee naisten takia laihduttaa ja menee salille.. halun todellaki todellaki kelvata omana itsenäni koska en etsi laihaa missiä.. vaan haluan ylipainosen naisen.

No mene pubiin etsimään.

Vierailija
46/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan silkkaa tyhmyyttä olla tinderissä, koska ei sieltä seuraa saa. Tinder huijaa käyttäjiään.

Niin on. Mistä sen naisen sitte löytäis?

Vierailija
47/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupee naisten takia laihduttaa ja menee salille.. halun todellaki todellaki kelvata omana itsenäni koska en etsi laihaa missiä.. vaan haluan ylipainosen naisen.

No mene pubiin etsimään.

Ei kiinnosta sellaset paikat.. Ei oo ihan mun juttu.

Vierailija
48/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte näyttääkö tinder teidän kuvaanne edes kenellekkään. Ja sitten kun niitä osumia joskus tulee niin jutelkaa vähän pitemmälle kuin moi, mitä kuuluu. Yrittäkää vähän edes virittää keskustelua.

Joo mutta naiset ei koskaa alota keskustelua.. miksi kerätä osumia jos ei kiinnosta?

Kerään osumia ja odotan jos tulisi vastaan joku supliikkimies joka itse saisi käyntiin hauskan keskustelun. Minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta sitä tehdä. Käytän tuota kykyä hyvään keskusteluun karsintana.

Eiköhän tuo ole ihan yleisesti tiedossa, että te odotatte miehen toimivan teidän viihdyttäjänä, ette vahingossakaan kysele tai ylläpidä keskustelua millään lailla, miehen pitäisi kaikkea kivaa uniikkia keksiä teitä kaikkia mätsejä varten.

Vierailija
49/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on ettei naisille kelpaa hieman ylipainonen mies jolla mahaa? Miten voitte olla näin pinnallisia?

Koska muutakin on saatavilla.

No huhuh jos ei kelpaa omana itsenään niin sitten nainen on pinnallinen ja haluaa vain komean salibodarin :D

No mitä sitten vaikka haluaisikin. Jos ei sun tyyppinen sytytä, niin eihän sille voi mitään. Ei kenenkään kanssa ryhdytä seurustelemaan väkisin.

Vierailija
50/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on ettei naisille kelpaa hieman ylipainonen mies jolla mahaa? Miten voitte olla näin pinnallisia?

Koska muutakin on saatavilla.

No huhuh jos ei kelpaa omana itsenään niin sitten nainen on pinnallinen ja haluaa vain komean salibodarin :D

No mitä sitten vaikka haluaisikin. Jos ei sun tyyppinen sytytä, niin eihän sille voi mitään. Ei kenenkään kanssa ryhdytä seurustelemaan väkisin.

No mä en oikee sori ymmärrä. joo ei mullekkaa kaikki naiset kelpaa ja sytytä ei ei missää nimessä.. mutta moni on mun tyyppinen. No ei tietenkää mutta naiset on vaa nirsoja.

Vierailija
51/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta naiset ei koskaa alota keskustelua.. miksi kerätä osumia jos ei kiinnosta?

Kerään osumia ja odotan jos tulisi vastaan joku supliikkimies joka itse saisi käyntiin hauskan keskustelun. Minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta sitä tehdä. Käytän tuota kykyä hyvään keskusteluun karsintana.

Eiköhän tuo ole ihan yleisesti tiedossa, että te odotatte miehen toimivan teidän viihdyttäjänä, ette vahingossakaan kysele tai ylläpidä keskustelua millään lailla, miehen pitäisi kaikkea kivaa uniikkia keksiä teitä kaikkia mätsejä varten.

No voi voi. Hyvin on seuraa riittänyt, vaikka sulla ei sosiaalisia taitoja olekaan.

-eri

Vierailija
52/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep naiset ei kysy mitää ja vastaa.. sitten laitan viestiä.. sori nainen laittaa ollut kiireinen päivä jatketaa huomenna kunnes nainen poistaa.. kun se on jo huomaa ettei kiinnosta

Vierailija
53/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaiset, velkaantuneet ja sosiaalisilta taidoiltaan heikot kaljamahat eivät todellakaan ole mitään 5-tason miehiä 🤦🏼‍♀️

Eivätkä varsinkaan 07-22 vauvapalstalla roikkuvat ämmät?

Vierailija
54/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene pubiin etsimään.

No millaiset paikat sua kiinnostaa? Ihmisiä tapaa vain jos menee sinne missä ihmisiä on. Joskus täytyy mennä myös omalle epämukavuusalueelle.

Vierailija
55/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekkin epäilen, että tinder ei näytä kaikkien kuvaa. Sillä tavalla saa miehet maksamaan jotta saisi kuvalleen näkyvyyttä. En itse suostuisi tinderin kyykkäystyyliin.

Minulla on maksettu profiili, ja en ole pariin viikkoon saanut yhtään tykkäystä, joten joko en vain kelpaa tai minua ei esitelä enää, kun saivat jo rahani. Epäilen, että ilmaisprofiilia nimenomaan näytetään useammin, jotta saadaan aikaan tykkäyksiä, joita ei voi nähdä ellei maksa, ja kun maksat, niin tykkäykset loppuvat tykkänään. Itselle ainakin kävi hyvin pitkälti näin.

Vierailija
56/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaiset, velkaantuneet ja sosiaalisilta taidoiltaan heikot kaljamahat eivät todellakaan ole mitään 5-tason miehiä 🤦🏼‍♀️

Eivätkä varsinkaan 07-22 vauvapalstalla roikkuvat ämmät?

Onko naiset sitte täydellisiä.. löytyy myös mt ongelmia lihavuutta yksinäisyyttä?

Vierailija
57/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene pubiin etsimään.

No millaiset paikat sua kiinnostaa? Ihmisiä tapaa vain jos menee sinne missä ihmisiä on. Joskus täytyy mennä myös omalle epämukavuusalueelle.

No kahvilat.. käyn välillä shoppailemassa. mutta naiset jotka tuola pyörii ei ole ihan mun tyyppisiä.. monet on laihoja meikattuja prinsessoja. Niin ei ole ihan mun makuun... ja eihän niille voi kelvata ylipainonen mies joka on köyhä.

Vierailija
58/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia? Johan tässä oli puhetta että teille tulee n. yksi tykkäys kahdessa viikossa. Kai sitä silloin vähän jaksaa panostaa siihen keskusteluun.

Vierailija
59/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene pubiin etsimään.

No kahvilat.. käyn välillä shoppailemassa. mutta naiset jotka tuola pyörii ei ole ihan mun tyyppisiä.. monet on laihoja meikattuja prinsessoja. Niin ei ole ihan mun makuun... ja eihän niille voi kelvata ylipainonen mies joka on köyhä.

Pubit on oikeasti matalan kynnyksen paikkoja kohdata ihmisiä. Siellä on sosiaalisesti korrektia jutella tuntemattomillekkin. Eikä mikään pakko ole juoda alkoholia, ei kaikki muutkaan siellä juo. Monet käy pubeissa vain tapaamassa ihmisiä. Nykynuoret on niin vieraantuneet tällaisesta normaalista ihmisten kohtaamisesta. Kännykkää vain hipelöidään kotisohvalla ja valitetaan kun ei tavata ketään. 🙄

Vierailija
60/246 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun niitä osumia tulee, niin ne naiset vastailee joko parin päivän viiveellä tai eivät vastaa mitään, ja poistavat parin päivän päästä. Ja eiköhän sitä profiilia ole esitelty, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa, se on vain näköjään hyväksyttävä, ja haettava seuraa toisesta maasta tai jättäydyttävä runkkariksi.

Oon tuota kans miettiny kun ei vaan kelpaa suomalainen mies naisille.. sain nätin naisenkaa osuman.. naiunen kyl kirjotteli et vaikutan kiinnostavalta.. no meni varmaa 2 päivää niin nainen poisti mut.. ei ne kirjota mitää ja poistelee naiset vaan.. parempi olla yksin.

Jos tapasi kirjoittaa täällä indikoi yhtään tapaa jolla viestit naisille, niin ei ihme jos kukaan ei jaksa. Olet raskas ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi