Ei vain millään tule tinderissä osumia.
Ennen tuli osumia ei tule enää. En tiedä miksi näin. En ole tasoa 10 mies.. enkä 5 mies.. vaan siltä väliltä joskus tulee joku osuma. Ei taida olla ihan mun juttu ja naiset ei pidä mun ulkonäöstä. Mistähän naisen saisi.
Kommentit (246)
Jos rupeat työttömäksi niin naiset heti alkaa tykkäämään susta koska sitten sulla on aikaa niille enemmän.
En missää nimessä rupea.. parempi luovuttaa ja olla yksin.
Unohtaa vaa kylmästi naiset ja käy töissä. Eipä tää tästä muutu ollenkaan. Enkä rupea laihduttamaa ei kiinnosta.
Sä oot ykkösen mies, monen mielestä varmaan jo miinuksen puolella juttujesi ja rasittavuutesi puolesta. Etkö ymmärrä, ettei päivittäin saman jankkaaminen useassa uudessa aloituksessa ole normaalia?
Hanki tikkataulu ja tikat.
Jospa tulisi osumia.
Edes muutama.
En jaksa enää odottaa mitää elämässä taidfan vaa luovuttaa ku ei kelpaa niin ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ykkösen mies, monen mielestä varmaan jo miinuksen puolella juttujesi ja rasittavuutesi puolesta. Etkö ymmärrä, ettei päivittäin saman jankkaaminen useassa uudessa aloituksessa ole normaalia?
Ei ole normaalia ei myönnän sen hirveä pakkomielle tehdä alotuksia enkä jaksa enää.. ei tässä ole mitää järkee.. pakko kestää tätä yksinäisyyttä.. onneks on paljon nyt töitä niin ei tarvi olla ihan yksin.
Parempi ku ei sitte tee alotuksia eikä valita enää.. ku ei tää tästä muutu.. ei naisia löydy vain mistään. Ja vielä pitäs laihduttaa ku ei kelpaa.
Ettikööt sit naiset normaaleja status miehiä tai kiinnostavia.. eipä tälläsellä miehellä ole mitää markkina arvoa.. vaikka töissä käykin.. nollilla mennään.
Mä en vaa kertakaikkiaan jaksa enää yrittää enkä etsiä.. oon ihan totaalisen täynnä naisten nirsoutta tinderissäki.
Kun ei oo tarpeeks komea.. korkeasti koulutettu normaali painonen on mahaa ylipainoa.. niin tässä tulos.. ihan sama. yksin vaan.
ja vielä ikää tulee ja sitten jää pohjalle ja huomaa kyllä että on naisille pelkkään ilmaa tässä iässä.. kun ei sille voi mitää että vanhenee.. mutta en ymmärrä.. mitä se sit auttaa jos en valita... kai naiset on pakkomielle ja kaipaa niin sitä läheisyyttä vaan.
Oon miettiny kaikkeni millanen pitäs olla että saisi edes tavallisen pullukka naisen.. kun se on jo selvää etten heillekkään kelpaa. Niin jotain mun naamassa on vikaa.. ja ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaa kertakaikkiaan jaksa enää yrittää enkä etsiä.. oon ihan totaalisen täynnä naisten nirsoutta tinderissäki.
Jos yhtään lohduttaa, sama se on tällä puolen risukasaa. Tykkäyksiä tulee 7-kymppisiltä vaareilta ja nuorilta kiimaisilta finninaamoilta. Mulla on Plus-versio, joten näen ne ja voin painaa ruksia samantien. Kukaan normaali, about ikäiseni inehmo ei ole tykännyt.
Itse olen kokeeksi tykkäillyt sellaisistakin profiileista, joiden kanssa en haluaisi tuttavuutta kummempaa. Mutta ei nekään tykkää vastaan! Pah!
N, ei ihan nuori
Mä taas tykkäilen vähä pulleammista oman tyylisistä naisista.. ihmettelen miksen saa heidänkaa osumia.. eikö ne tykkää musta.. miten on tällästä. Lähinnä mietin onko tinderi rikki ku en saa mitää osumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikee ymmärrä nykyajan naisia silleen... mitä ne oikee meinaa.. sanon ihan suoraan.
Niin sä et ymmärrä. Se on se ongelma. Sä tarvisit jotain kaltaistas seuraa. En tiedä missä tapaa ihmisiä, jotka ovat sellaisia kuin sinä, eli vähän hahmottamishäiriöisiä tai hitaita. Ehkä on jotain toimintaa missä sellaiset tapaa.
Tässä olisi Allulle yksi mahdollisuus ttps://verneri.net/yleis/keskustelu/treffiseuraa
Sieltä voisi löytää samanlaisessa tilanteessa olevien seuraa.
Ei mua kiinnosta se verneri.. sielä on kehitysvammaisia.. ja minä en ole semmoinen mulla on muita ongelmia elämässä.
Kaippa en ole noille tinder naisille vaa kiinnostava yhtään.. Ei voi mitää tai sitte mun naama tunnetaan jo ja maine menny.
Emmä jaksa enää alkaa ruikuttaa enkä etsiä mitää.. Antaa olla jos minä en riitä tälläsenä.. en todellakaa rupee laihduttaa naisten takia.. kyllä ne muutki lihavat miehet ja naiset on kelvannu.. miksi minä en.. en tee enää mitää naisten eteen.
Sen verran mun elämä on pohjalla ja tää on jatkunu jo ex erosta lähtien ku se jätti mut.. että sen verran en vaa enää jaksa oon aivan loppu