Miksi teette työtä mistä ette pidä?
Kommentit (26)
Olen luuseri joka pelkää epäonnistumista niin paljon, että tyydyn työhön jonka olen onnistunut saamaan. Säälistä mutta kuitenkin.
Et olet antanut minulle työtä, josta tykkään.
Koska välissä on niitä hyviäkin hetkiä eikä ruoho välttämättä olisi vihreämpää muuallakaan.
Mikä olisi vaihtoehto? En pääse työhön josta pidän.
Jo kauan aikaa sitten olen ollut työkyvytön. Nyt teen, koska se on tapa pitää mielenterveyttä.
En siis tee töitä enää. Oikeita töitä. En pysty.
Minua ei ole tarkoitettu töihin. Ei oikein mihinkään. En osaa mitään, enkä pysty olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Turha minulle on koittaa keksiä töitä.
tee työtä mistä tykkäät niin olet aina töissä. parempi vetää väkisin läpi ja unohtaa sinne heti ku leimaa ulos
Koska ihmisen pitää elättää itsensä, työ ei onneksi ole koko elämä ja harva työ niin kurjaa on, ettei siinä olisi mitään hyviä puolia
En pidä minkäänlaisesta työnteosta.
Teen johtamistyötä, erittäin stressaavaa ja raskasta. Palkka on kuitenkin hyvä ja olen pystynyt säästämään niin hyvin, että voin jäädä pois reilusti ennen eläkeikää. Muutamia vuosia kun vielä sinnittelen.
Puhtaasta pakosta eli sen takia, ettei pysty rahallisesti nyt irtisanoutumaankaan.
Minä olen huomannut että myös se omasta mielestä mielekäs työ muuttuu pakkopullaksi jos ei ole oikeita motivaattoreita. Itse työ on siis täysin sivuseikka. Motivaattorit on se ratkaiseva asia.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole työtön persu
Ai? Miksi palstalla lähinnä vasemmisto haukkuu hallitusta, kun tukia leikataan eikä töitäkään saa?
Ei ole oikein muitakaan vaihtoehtoja.
Pitää vaan olla hyviä ja mielenkiintoisia harrastuksia että jaksaa.
Rahasta.