Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Mauri sitten uhriutuu huolella -

Vierailija
13.08.2026 |

harkitsee rikosilmoitusta, kun hänen rasistista kirjoitustaan on arvosteltu. Toivottavasti tekee ilmoituksen ja nolaa itsensä totaalisesti. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se säälittävä häviäjä. 

Vierailija
2/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli persun mukaan itse saa kirjoittaa mitä pas... tahansa, mutta ilmaisuvapaus ei koske muita arvostelijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainenko uhriutuu? Painokoneet seis! Etusivut uusiksi!

Vierailija
4/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa olen Maurin puolella. Nasima on afgaanimuslimi eikä ole edes syntynyt Suomessa. Hyvin voi puhua demareiden kiintiömuslimista. Ei faktoja pidä piilottaa. Äänestäjillä on oikeus tietää.

Vierailija
5/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rassukka. Ensin aukoo päätään ja sitten itkee kun saa takaisin.

Vierailija
6/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli persun mukaan itse saa kirjoittaa mitä pas... tahansa, mutta ilmaisuvapaus ei koske muita arvostelijoita?

Juuri näin. Persut ja persunmieliset eivät aidosti kannata sanan- ja ilmaisunvapautta, minkä osoittaa melko hyvin se, etteivät he salli niitä muille. Itse he sanovat milloin mitäkin, oli se sitten laillista, moraalista tai sopivaa ja selittelevät sitä sitten sananvapaudella tai perinteisellä "kännissä ja läpällä". Mutta jos joku arvostelee heitä tai tekee samoin kuin he, alkaa valitus ja uhriutuminen. Heille ei saa sanoa vastaan, heitä ei saa arvostella eikä heistä saa vitsailla, vain he itse saavat sanoa ja tehdä mitä vain.

Ihan sama kuin Trumpilla ja Venäjällä.

Vierailija
7/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hauku häntä. 

Vierailija
8/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa olen Maurin puolella. Nasima on afgaanimuslimi eikä ole edes syntynyt Suomessa. Hyvin voi puhua demareiden kiintiömuslimista. Ei faktoja pidä piilottaa. Äänestäjillä on oikeus tietää.

No mutta...Maurihan nimenomaan sanoo, että ei kirjoittanut Nasimasta. Ihan vaan yleisesti kirjoitti SDP:n jostain afgaanimuslimi naisesta. Onko niitä tässä puolueessa paljonkin?

Vierailija
9/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta...Maurihan nimenomaan sanoo, että ei kirjoittanut Nasimasta. Ihan vaan yleisesti kirjoitti SDP:n jostain afgaanimuslimi naisesta. Onko niitä tässä puolueessa paljonkin?

No sittenhän Nasiman ja muiden valitus on turhaa. Ei ole mitään valitettavaa. 

Vierailija
10/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa, hän puhuu silti rasistisesti, tökerösti ja valheellisesti ja päälle kiukuttelee kuin lapsi, kun joku käyttää ihan sitä samaa sananvapautta johon hän itse vetoaa. Nasiman uskonto ja tausta ovat hänen henkilönsä kannalta täysin toissijaisia, eivät vaikuta mitenkään mihinkään, eikä niiden käyttäminen perusteluina häntä vastaan ole pitävää. Voit puhua kiintiömuslimeista ja inistä syntymäpaikan merkityksestä, eikä ne silti muutu todenmukaisiksi/relevanteiksi.

Itse sanoit ettei faktoja pidä piilottaa, eikä niin kukaan muu olekaan tehnyt kuin Maurin ynistessään Nasiman taustalla olevan väliä. Se ei ollut kuin äänten kalasteluun tähtäävää rasismia ja sitä saa arvostella. Äänestäjillä on oikeus tietää, millaista tyyppiä he ovat äänestämässä, jos Maurille äänensä antavat.

Vierailija
11/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hauku häntä. 

Hän haukkuu muita, miksi häntä itseään ei saisi haukkua?

Vierailija
12/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hauku häntä. 

Eihän se ole haukkumista vaan faktojen esiintuomista. Vai onko vain persuilla oikeus puhua rumasti ja sitten uhota puhuvansa faktoja?

Vierailija
13/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri on raukkis, joka ei kestä kun joku sanoo hänelle jotain. Iso mies pillittää kuin vauva.

Vierailija
14/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä euron bensaa saa?

Vierailija
15/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä faktoja äänestäjiltä on pimitetty? 

Eikä voida puhua kiintiömuslimista, kun kyseisen henkilön on äänestäjät äänestäneet kansanedustajaksi. Ei ole kiintiöääniä. 

Vierailija
16/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES PUHUI VAI TÄYTTÄ TOTTA. KAUKUKABUNETTI HALLITUKSESSA. KUVITELKAA MINISTEREINÄ, NAZIMA RAZMIAR, TYTTI TUPPURAINEN, KRISTA KIURU, ANTTI LINDMAN, EEVA BIODE, ANTTI KURVINEN, PÄIVI RÄSÄNEN, MINJA KOSKELA, SOFIA VIRTA. NÄILLÄ NIMILLÄ SUOMEN RAJAT VENÄJÄLLE ON VÄLITTÖMÄSTI AUKI. SUOMEN PETTUREIDEN MIELESTÄ RAJOJA EI OLISI SAANUT KOSKAAN SULKEA.  VIHER VASEMMISTO HALUAISI SUOMEN IRTAUTUVAN NATOSTA JA TEKEVÄN VENÄJÄN KANSSA PUOLUSTUSLIITTO SOPIMUKSEN JOSSA HYÖKKÄYS TOISEEN MAAHAN OLISI HYÖKKÖYS OMAAN MAAHAN. 

Vierailija
17/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hauku häntä. 

Ei tuo ole haukkumista, pelkkä tosiasia ja toteamus, vieläpä hyvin yleisellä tasolla, vai mitä Mauri.

-eri-

Vierailija
18/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisalla ja Sebastianilla on kiintiömustat miehinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi