Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuettu loma oli pettymys

Vierailija
20.02.2015 |

No muuten oli ok, mutta mutta majoitus oli todella ankea. Kyseessä oli kai opiskeloijoille tarkoitettu soluasunto. Pieni keittiö+2 huonetta joissa kummassakin 2 runkopatjaa ja kattolamppu. Nurkassa putki-tv. Lasten kanssa reissussa kuitenkin siellä huoneessa ollaan aika paljon ja kyseessä siis LOMA. Ollaan oltu 5 kertaa ennenkin sopetumisvalmennuskursseilla/tuetuilla lomilla ja aina hotelli-tasoinen majoitus.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi kerta on vaikeasti kehitysvammainen, mitä hän saa lomasta irti noin muutenkaan?

Vierailija
82/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:19"] Kyllä se vaan on itsestä ja omasta asenteesta kiinni, kuinka nuillakin lomilla viihtyy.  [/quote] Niinpä. Itse olen lomaillut ahkeraan Brittien maaseudulla ja välillä majoitus on ollut sellaista leirikeskustasoista joissa nukutaan samassa huoneessa vieraiden ihmisten kanssa, yhteiset vessat ja suihkut. Jotkut noista paikoista on olleet vielä vähän ränsistyneitäkin. Ja minä olen ihan itse vieläpä maksanut tästä. Ja viihtynyt lomillani erinomaisesti. [/quote] Ja sulla oli (sairaita) lapsia mukana.

[/quote]

Miten vaikeasti kehitysvammainen ymmärtää edes mistään majoituksen tasosta mitään? Mihin vaikeasti kehitysvammainen tarvitsee lukulamppua ja nettiä?
[/quote]
Et taida tuntea yhtään kehitysvammaista =)
Eikä se vammainen matkusta yksin, se on kokoperheen loma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt näkyy kaikessa. Toivottavasti tajusitte kuitenkin, että ei siellä huoneistossa kuulu sen enempää oleskella, vaan ulos peuhaamaan. Se lomahuone on vain nukkumista ja mahdollisten aterioiden tekoa varten.

Minulla ei ole yksineläjänä ole ollut varaa lomaan vuosiin. Eikä kukaan minulle ole ehdottanut, että tämmöstä olis tarjolla. Olen kuitenkin onnellinen, että edes teidän perhe pääsi vähän kotiseinien ulkopuolelle...

Vierailija
84/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:19"] Kyllä se vaan on itsestä ja omasta asenteesta kiinni, kuinka nuillakin lomilla viihtyy.  [/quote] Niinpä. Itse olen lomaillut ahkeraan Brittien maaseudulla ja välillä majoitus on ollut sellaista leirikeskustasoista joissa nukutaan samassa huoneessa vieraiden ihmisten kanssa, yhteiset vessat ja suihkut. Jotkut noista paikoista on olleet vielä vähän ränsistyneitäkin. Ja minä olen ihan itse vieläpä maksanut tästä. Ja viihtynyt lomillani erinomaisesti. [/quote] Ja sulla oli (sairaita) lapsia mukana.

[/quote]

Ei ole ollut lapsia mukana, mutta noissa paikoissa on ollut paljon lapsiperheitä lomalla samaan aikaan. Ja ihan hyvin ovat näyttäneet pärjäävän.

Vierailija
85/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:26"]

[/quote]

Ei ole ollut lapsia mukana, mutta noissa paikoissa on ollut paljon lapsiperheitä lomalla samaan aikaan. Ja ihan hyvin ovat näyttäneet pärjäävän.

[/quote]

Lisään: ja kokonaisia koululuokkia ja partiolaisia on myös tuolla tullut nähtyä majoittumassa.

Vierailija
86/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:20"]No itse en ymmärrä mihin nettiä tarvii lomalla...

[/quote]

AV on nytkin täynnä mammakirjoittelijoita hiihtolomillaan. Provoja tehtaillaan ja niin edelleen, vaikka siis täysin ilman nettiä ja puhelinta pitäisi heidänkin elää. Lomalla kun ovat.
[/quote]

Ulkomailla ei netti toimi puhelimessakaan, ihmeesti sitä on pari viikkoa ilman nettiä lomaillut ja ollut..

Vierailija
87/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:31"]Jos lapsi kerta on vaikeasti kehitysvammainen, mitä hän saa lomasta irti noin muutenkaan?
[/quote]
Jospa idea onkin se että muu perhe saa sen loman eikä sitä vammaista tarvi hylätä siksi aikaa jonnekin laitokseen

Vierailija
88/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Tsemppiä ap:n perheelle!!!

Vierailija
89/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:26"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:19"] Kyllä se vaan on itsestä ja omasta asenteesta kiinni, kuinka nuillakin lomilla viihtyy.  [/quote] Niinpä. Itse olen lomaillut ahkeraan Brittien maaseudulla ja välillä majoitus on ollut sellaista leirikeskustasoista joissa nukutaan samassa huoneessa vieraiden ihmisten kanssa, yhteiset vessat ja suihkut. Jotkut noista paikoista on olleet vielä vähän ränsistyneitäkin. Ja minä olen ihan itse vieläpä maksanut tästä. Ja viihtynyt lomillani erinomaisesti. [/quote] Ja sulla oli (sairaita) lapsia mukana. [/quote] Miten vaikeasti kehitysvammainen ymmärtää edes mistään majoituksen tasosta mitään? Mihin vaikeasti kehitysvammainen tarvitsee lukulamppua ja nettiä? [/quote] Et taida tuntea yhtään kehitysvammaista =) Eikä se vammainen matkusta yksin, se on kokoperheen loma.

[/quote] Ja sillä perustella pitäisi päästä viiden tähden hotelliin vai? Hei pientä rahaa nyt valittajat ja aloittaja! Vaikka teitä onkin kohdannut tuollainen tragedia kuin kehitysvammainen lapsi, niin ei se nyt sentään ihan järjettömiin vaatimuksiin oikeuta

Vierailija
90/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:31"]Jos lapsi kerta on vaikeasti kehitysvammainen, mitä hän saa lomasta irti noin muutenkaan? [/quote] Jospa idea onkin se että muu perhe saa sen loman eikä sitä vammaista tarvi hylätä siksi aikaa jonnekin laitokseen

[/quote]

Niin että hylätään sitten hoitajan kanssa sinne neljän seinän sisälle kun muu perhe viipottaa menoissaan.

Vierailija
91/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:31"]Jos lapsi kerta on vaikeasti kehitysvammainen, mitä hän saa lomasta irti noin muutenkaan? [/quote] Jospa idea onkin se että muu perhe saa sen loman eikä sitä vammaista tarvi hylätä siksi aikaa jonnekin laitokseen

[/quote]

Niin että hylätään sitten hoitajan kanssa sinne neljän seinän sisälle kun muu perhe viipottaa menoissaan.
[/quote]
Kyllä, joka aamupäivä 4 tunniksi. Ja loput 20h vuorokaudesta hoisimme itse lapsemme.
Ap.

Vierailija
92/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:35"]

[/quote]

[/quote]  Oiskohan mitenkään mahdollista että muulla perheellä ois oikeus nauttia lomasta ja omasta olosta edes viikko vuodessa ilman että joutuu kokoajan hoitamaan vammaista lasta?

Vierailija
93/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ja sillä perustella pitäisi päästä viiden tähden hotelliin vai? Hei pientä rahaa nyt valittajat ja aloittaja! Vaikka teitä onkin kohdannut tuollainen tragedia kuin kehitysvammainen lapsi, niin ei se nyt sentään ihan järjettömiin vaatimuksiin oikeuta

[/quote]

Aivan. Mutta niin kuin siitä lisäsiipikeissistä nähtiin, nuo vammaisten lasten vanhemmat nyt pyytää vaikka kuuta taivaalta koska haluavat. Ei sillä, että sitä tarvitsisivat mutta heillä on mielestään oikeus koska vammainen lapsi.

Vierailija
94/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap poistuu nukkumaan. Ensi kerralla osaan kysyä majoituksesta ja puitteista tarkemmin. En vaan tällä kertaa älynnyt kun aikaisemmin ollut ollut kylpylähotellia jne
Hyvää yötä ja kiitos teille muutamalle ystävälliselle.

Vierailija
95/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:31"]

Jos lapsi kerta on vaikeasti kehitysvammainen, mitä hän saa lomasta irti noin muutenkaan?

[/quote]NIIN MUTTA KUN SIELLÄ EI OLLUT SITÄ LAMPPUA EIKÄ NETTIÄ! NIH!

Vierailija
96/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:17"]Thaikkuihinko olisi pitänyt päästä? Pääset helpommalla kun jätät hakemukset tekemättä.
[/quote]
Kohde oli ok, majoitus vain surkea. Kyseisessä paikassa kuitenkin myös hotellimajoitusta. Ei osattu odottaa ankeaa koppia.
[/quote]

Älä valita. Se oli tuettu loma. Eli lähes ilmainen täysihoitoloma. Mikä sviitti sulla pitäis olla? Pääasia että on patjat. Ei lapsia kiinnosta, kunhan on loma, äiti ja jotain kivaa tekemistä. Idiootti kiittämätön oot.

Vierailija
97/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Aivan. Mutta niin kuin siitä lisäsiipikeissistä nähtiin, nuo vammaisten lasten vanhemmat nyt pyytää vaikka kuuta taivaalta koska haluavat. Ei sillä, että sitä tarvitsisivat mutta heillä on mielestään oikeus koska vammainen lapsi.

[/quote]Just näin. Näiden vanhempien mielestä kaikkien muiden pitää heti laota polvilleen heidän edessään koska HEILLÄ ON KEHITYSVAMMAINEN LAPSI! KUULITTEKO NYT VARMASTI: KEHITYSVAMMAINEN LAPSI! Jos muut eivät heti ole vetämässä ranteitaan auki ja viranomaiset polvillaan tämän takia, niin alkaa kauhea huuto syrjimisestä ja ties mistä.

Vierailija
98/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:31"]

[/quote]NIIN MUTTA KUN SIELLÄ EI OLLUT SITÄ LAMPPUA EIKÄ NETTIÄ! NIH!

[/quote]

DAMN IT!

Vierailija
99/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:19"]Tuettuja lomia saa kuka vaan jos hakee. Mekin haettiin ja saattiin vaikka ollaan isotuloisia, mutta laitettiin syyksi perheongelmat. Vuokatissa tosin oli tylsää, oltiin ajateltu että mentäisiin jonnekin parempaan paikkaan mutta ei niitä näemmä saa itse valita
[/quote]

Häh. Vuokatti on ihan supermesta. Jos urh opistolla olitte niin siinä on huippuladut, kivatvlaskettelurinteet, jees uimahalli jne jne

Vierailija
100/131 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]  Oiskohan mitenkään mahdollista että muulla perheellä ois oikeus nauttia lomasta ja omasta olosta edes viikko vuodessa ilman että joutuu kokoajan hoitamaan vammaista lasta?

[/quote]Miksi se kehari pitää raahata mukaan sinne tuetulle lomalle, jos ei siitä mitään ymmärrä ja jos muilla kerran on oikeus ottaa lepoa siitä keharista ja anoa tuettua lomaa? Eikö olis viisainta jättää kehari hoitoon siksi ajaksi ja muu perhe voisi kerrankin viipottaa missä tykkää ilman että tarvitsee koko ajan miettiä keharia? Se olisi oikeaa lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi