Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!
Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.
Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?
Kommentit (262)
Teen kryptoristikoita ilman kynää. Siis katselen sitä ristikkoa niin kauan, että pystyn päättelemään mikä kirjain mitäkin numeroa vastaa. Äitini tekee samaa, mutta kumpikaan ei ole matkinut toista, vaan olemme keksineet tämän "harrastuksen" kumpikin itsenäisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:22"]Mulla on kolme munuaista (kaksi omaa ja yksi luovutettu).
[/quote]
Miten ihmeessä? Eikö omat munuaiset toimi, mutta ei otettu toista poiskaan kun luovutetun sait? Mihin se kolmas munuainen laitettiin?
Puren ihokarvoja irti hampailla jaloista, käsistä, varpaista, kaikkialta mihin vaan ylettää. Pliiis sanoka että joku on yhtä typerä.
Osaan viheltää kielelläni. Ääni kuulostaa matalalta kukkopilliltä.
Minulla on ollut nuorempana useita unihalvauksia. Juuri tuota painontunnetta rinnalla, mistä joku mainitsi. Tukehtumisen tunnetta, ja kerran yritin unessa juosta, mutta jalat olivat kuin suossa. Kerran näin samalla isoja kuvioita, jotka pelottivat.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:22"]Mulla on kolme munuaista (kaksi omaa ja yksi luovutettu).
[/quote]
Miten ihmeessä? Eikö omat munuaiset toimi, mutta ei otettu toista poiskaan kun luovutetun sait? Mihin se kolmas munuainen laitettiin?
[/quote]
Omat munuaiset lopettivat vajaatoiminnan seurauksena kokonaan toimimasta ja sen takia sain elinsiirron. Omia munuaisia ei poisteta mikäli niissä ei ole mitään kystiä/kasvaimia tms. Ne surkastuvat aikanaan. Luovutettu munuainen laitetaan alavatsaan. Ja jos jossain vaiheessa siirretty munuainen lopettaa toiminnan ja uusi elinsiirto on mahdollinen otetaan vanha siirre pois ja uusi sen tilalle.
Saan unihalvauksia lähes aina kun nukun päiväunia, mutta ne eivät ole sinänsä pelottavia, koska minulla on aina silmät kiinni, onneksi. Lähinnä vaan ärsyttää, kun pitää sitten nousta, koska ne eivät muuten lopu.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:29"]
Osaan viheltää kielelläni. Ääni kuulostaa matalalta kukkopilliltä. Minulla on ollut nuorempana useita unihalvauksia. Juuri tuota painontunnetta rinnalla, mistä joku mainitsi. Tukehtumisen tunnetta, ja kerran yritin unessa juosta, mutta jalat olivat kuin suossa. Kerran näin samalla isoja kuvioita, jotka pelottivat.
[/quote]
Äitini osaa tuon kukkopillivihellyksen kielellään! Laittaa sen "tötterölle" ja puhaltaa :) Lapsena ärsytti hirveästi, kun äiti ilmeisesti ajatteli, että kaikki sen osaavat kun vähän harjoittelevat, ja eihän siitä kenelläkään muulla mitään tullut, vaikka se niin koetti opettaa. Ilmeisesti tosi yksilöllistä, mä en koskaan saanut sylkiroiskua kummempaa tapahtumaan :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:07"]Olen jatkuvasti vihainen kun kävelen ihmistungoksessa kaupungilla. Asun Englannissa ja täällä sitä porukkaa riittää. Mutta kun olen ulkona, pääni pitää yllä kommentointia, tyyliin "No mene nyt siitä helvetin kananperse, pakkoko tämä koko tie on tukkia, helvetin mammat sotavaunuineen, mitä sinäkin pirinisti tuijotat, sun pitäis jo tietää että multa et rahaa saa... No onpas siinä nätti tyttö ja myös tietoinen siitä, jestas mikä pelle, hirveät tuulilasinpyyhkijät silmissä. Mitä setä tuijottaa? Hyi mene pois ruma mies" ...ja tämä vaan jatkuu ja jatkuu kunnes pääsen pois pahimmasta tungoksesta. Arkielämässä olen oikein kiltti ja mukava ihminen :D
[/quote]
Tollaset ajatukset kertoo susta enemmän kuin se, että olet muka "kiltti ja mukava" :)
Musta on ihanaa puristella mieheltä finnejä. Oikeastaan mustapäät on kaikista parhaimpia! Ällöttävää puuhaa oikeastaan, mutta silti jotenkin kivaa.
Olen ulkoisesti reteä poikamainen tyyppi, kuljen rennoissa urheiluhousuissa tai farkuissa, en koskaan käytä korkokenkiä tai meikkaa liikaa, kuuntelen gangstaräppiä ja heviä....
... mutta oikeasti olen todella herkkä naisellinen keiju, olen hyvin tarkka hygienistani, en missään nimessä voisi ottaa tatuointia tai polttaa tupakkaa, käytän kalliita merkkialusvaatteita, aina yhteensopiva setti ja stay-upit päällä. En voisi koskaan lähteä tukka likaisena minnekään tai vaatteissa, jotka eivät sovi yhteen värien puolesta.
Joskus voin sanoa 'helvetti', mutten koskaan voisi käyttää vulgäärejä sanoja, kuten useimmat AV-mammat, eli niitä v:llä ja p:llä alkavia, ja eritteitä yms... Hyi olkoon!
Olen ylikohtelias, varmaan ainoa stadissa, joka käyttää termiä "Olkaa hyvä, rouva!". Juu suomeksi. I know!
Ja en edes pystynyt lukemaan useimpia ällöjä viestejä yltä...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:07"]Olen jatkuvasti vihainen kun kävelen ihmistungoksessa kaupungilla. Asun Englannissa ja täällä sitä porukkaa riittää. Mutta kun olen ulkona, pääni pitää yllä kommentointia, tyyliin "No mene nyt siitä helvetin kananperse, pakkoko tämä koko tie on tukkia, helvetin mammat sotavaunuineen, mitä sinäkin pirinisti tuijotat, sun pitäis jo tietää että multa et rahaa saa... No onpas siinä nätti tyttö ja myös tietoinen siitä, jestas mikä pelle, hirveät tuulilasinpyyhkijät silmissä. Mitä setä tuijottaa? Hyi mene pois ruma mies" ...ja tämä vaan jatkuu ja jatkuu kunnes pääsen pois pahimmasta tungoksesta. Arkielämässä olen oikein kiltti ja mukava ihminen :D
[/quote]
Tollaset ajatukset kertoo susta enemmän kuin se, että olet muka "kiltti ja mukava" :)
[/quote]
*skviik skviik* Mikäs tämä ääni on? Odotas kun katson... Edellinen kirjoittajahan se siellä sädekehäänsä kiillottelee!
Minä muuten vihelsin just kielelläni! :D T. Se vihainen kadulla kulkija
Silmäni ovat eriväriset. Toinen ruskea ja toinen vihreä.
kun joudun soittamaan jollekkin, ketä en oikein tunne, käyn keskustelun mielessäni monta kertaa läpi. Mietin mitä se ihminen voisi sanoa ja keksin mitä vastaisin mihinkin. Joskus kirjoitan kaiken paperille. Jos se ihminen kysyy jotain, mitä en etukäteen arvannut, niin minulta menee pasmat ihan sekaisin ja rupean änkyttämään.
Käyn pitkiä keskusteluja kissani kanssa.
Pidän keittiöni aina hyvin siistinä. Desinfioin joka ilta keittiön tasot ja altaan. Muuten saattaa kotini olla hieman sotkuinen, mutta keittiön on aina oltava siisti.
Olen koko ikäni pelännyt pimeää. Minulla on "jouluvalot" sängynpäädyssä ympäri vuoden päällä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:25"]Pidättelen kakkaa. Joskus montakin päivää.
N39
[/quote]
Sulla taitaa olla aika kovaa jöötiä jos pystyt noin kauan pidättämään?
[/quote]
No sellaiseks tulee. Pönttö menee välillä tukkoon. Saan jotain ihme mielihyvää/tyydytystä kun pidättelen. Vissiin joku lapsuuden juttu..
[/quote]
Mulla on ihan sama juttu! olen pidätellyt lapsuudesta asti.
N28
Mulla pitää pitää aina olla yhteesopivat sukat vaatteitten kanssa, joten saatan joskus vielä viimemetreillä vaihtaa sukkia. Pakkomielle nyppiä pinseteillä pikiniraja.
Sairaalloinen ihon mustapäiden ym puristelu/repiminen, on naama sitte sen näkönenki...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:57"]laulan kaikki kappaleet, vaikka en osaisi edes sanoja niin laulan siansaksaa :)
[/quote]
Mä teen kanssa tätä! Mukavaa ihmisten ilmoilla. Useamman kerran kysytty että mitä biisissä sanotaan. No kuule, ei hajuakaan kunhan keksin sanoja omasta päästäni!
Tarkistan monta kertaa hellan ja kahvinkeittimen olevan pois päältä, kun olen lähdössä pois kotoa. Saatan palata kymmenenkin kertaa ovelta tarkistamaan. Ja kun vihdoin pääsen ulos, kokeilen varmaan toiset kymmenen kertaa, että menihän ovi lukkoon.
Kertokaa lisää outouksia!