Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaikki laihdutusjutut hesarissa on piilotettu maksumuurin taakse

Vierailija
11.07.2022 |

Oletteko saaneet sieltä hyviä laihdutusvinkkejä? Olisi ilmaiseksi kuukausi nettilehteä, kannattaako?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta mua ärsyttää, kun kampaajatkin on kaikki maksumuurin takana. Suutarit myös. Yksityiset lääkäritkin lähteneet siihen mukaan! Törkeintä on kuitenkin ruokakauppojen maksullisuus.

Vierailija
2/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siihe hesaria tarvit? Lenkille vaan ja lopetat sen pskan syömisen. Tämän saat ilman maksumuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt mutta niin suurta ja mullistavaa luulet löytäväsi niistä jutuista? Samat neuvot eri termein ja pienin eri vivahtein kuin muuallakin. Jos haluat laihtua niin teet sen. Jos et, niin keksit jatkuvasti tekosyitä.

Vierailija
4/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen tämmöinen joviaali ja antelias persoona niin säästän sulta maksumuurirahat.

Ylimääräiset kilot lähtevät terveellisesti pätkäpaastolla sekä runsaasti vihanneksia ja salaattia sisältävällä ketodieetillä. Bonuksena saattaapi vielä parantua muutama terveysvaivakin.

Vierailija
5/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kansanterveydelliset jutut ovat tosiaan hesarissa aina maksumuurin takana. Viimeisimpänä metabolisesta oireyhtymästä. Siinä kerrottiin lähinnä viitearvoja joiden ylittymisestä kannattaa huolestua.

Vierailija
6/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kirjastoon. Sieltä saattaa löytyä muutakin elämän sisältöä.

Vierailija
7/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan läskihommilla rahastetaan. Kaikki terveysjutut tai köyhiin kohdistuvat ovat aina maksullisia. Ei heitä haluta edes auttaa. Hesari muutenkaan eroa enää seiskasta mitenkään. 

Vierailija
8/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin anti sieltä on mulle ollut se, että laihdutuslääkkeitä ja lihavuusleikkausta kannattaa käyttää, eikä jäädä loputtomiin yrittämään elämäntapamuutoksia omin avuin, jos on jo monta kertaa yrittänyt eikä vaan onnistu. Esim. Tän päivän metabolisen oireyhtymän jutussa lihavuustutkija sanoi näin.

Vierailija
9/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kansanterveydelliset jutut ovat tosiaan hesarissa aina maksumuurin takana. Viimeisimpänä metabolisesta oireyhtymästä. Siinä kerrottiin lähinnä viitearvoja joiden ylittymisestä kannattaa huolestua.

Mitä tämä huolestuminenkin auttaa. Menet lääkäriin todetaan vaikka diabetes siinä se. Olet omillasi eli suurin osa jatkaa normaalia elämää parin purnukan kanssa.

Vierailija
10/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän, jätä kaikki turhat mässyt pois, syö kasvispainotteisesti ja liiku.

Ole hyvä, ei maksa mitään.

Mitä sinä luulet niistä täytejutuista itsellesi saavan? Et sitä niitä lukemalla laihdu, syömällä oikein ja liikkumalla laihdut. Mitä hittoa siinä vielä istut, lenkille mars.

Vierailija
11/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, jos ei netti ja kirjat riitä niin luuletko sinä läskikasa, että hesaria lukemalla laihdut. Ei ihme että olet läski, olet tyhmä, olet siis läski.

Vierailija
12/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tyhmää on mielenterveyteen liittyvien artikkeleiden maksumuuri. Cmon.

Vierailija
13/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaisit laihdutus jutuja tälät.Koko kevät nitä jauhettu kysytty ja ollan kohta elokuu,sama jatkuu.Ei maksa mitän ota hakukonellesi esille sairaalan ruoka AJAT ja samalta sivulta näet mitä syövät esim. kello 8. kello 12. kello. 14. kello 17 ja kello 19. Noudata sitä ja lapaa suhusi sama safka mitä kelon mukaan on! Väissä et muta kuin vettä.kaiki sokerituote pois,kuin hilihapoliset juomat,hilihapoliset juomat laajentaa vatsalaukua ja sinne upoo ravintoa tuplasti enemän mitä tarviit. Henkilät 2 naista ikuiset jojoiliat laidutajat laihtui sillä ja ottivat sen ruoka rytmin elämän tavaksi.Läskit ei tullut takaisin. eli nainen laihtui 3 vuodessa ylipainonsa 30 kg. silä.Toinen nainen laihtui 40 kg ylipainonsa sillä kesti viisi 5 vuoota.Läskit ei tulet takas kun noudatta yhä sitä.Joten on korvien välissä koko juttu kyky kietäytyä herkuista avain sanakui kellon mukan syöminen ja sitä pitää kiinni.pälle hyöty lävely.piste

Vierailija
14/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan läskihommilla rahastetaan. Kaikki terveysjutut tai köyhiin kohdistuvat ovat aina maksullisia. Ei heitä haluta edes auttaa. Hesari muutenkaan eroa enää seiskasta mitenkään. 

Molemmille ryhmille toimii sama vihje: syö kaikkiaan vähän vähemmän ja enemmän aidoista raaka-aineista itse tehtyä ruokaa valmiiksi prosessoitujen sijaan.

Vierailija
15/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä markkinatalous toimii. Tilatkaa lehti jos haluatte lukea.

Vierailija
16/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset asiat mitä ei koskaan muutu saakin olla tärkeämmät asiat voisivat olla kyllä ilmaisia

Vierailija
17/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha-Matias Lehtonen, HS

Moni syyttää aineenvaihdunnan hidastumista, kun painoa kertyy keski-iässä – Asiantuntija kertoo, mikä todellisuudessa selittää lihomista

”Työikäisen lihominen johtuu yleensä voimavarojen hupenemisesta. On turhaa tuputtaa painonhallintavinkkejä ihmiselle, josta elämä on imenyt mehut. Tyypillinen asiakkaani on keski-ikäinen ihminen, jolla on useita painonhallintaa vaikeuttavia esteitä. Ehkä hänellä on ollut nuorena mielenterveysongelmia, joihin ei ole saanut apua. Samaan aikaan ainaiset laihdutuskuurit ovat sekoittaneet hänen kykynsä säädellä syömistä. Kolmekymppisenä hän on siirtynyt työelämään, jossa on ollut raskasta”, Borg kertoo.

Esimerkkihenkilölle on siis kertynyt vuosien varrella jo kolme lihavuudelle altistavaa tekijää: mieliala, puutteellinen syömisen säätely ja stressi. Mitä enemmän tekijöitä kertyy, sitä vaikeampaa on toteuttaa elintapamuutosta. Kun päälle lisätään vielä vaikka jalkavamma, lihomista on todella vaikeaa enää estää omin voimin.

Ikänsä normaalipainoisena jutussa taas

"Monesti painonhallinnan ajatellaan olevan tiukkojen sääntöjen noudattamista. Todellisuudessa normaalipainoisina pysyviä yhdistää usein elämämyönteinen ja armollinen asenne syömiseen, osoittaa tuore väitöskirjatutkimus."

"Sallivuus ja joustavuus eivät siis tarkoita, että voi syödä mitä vain. Joen haastateltavilla oli tietoisuutta vetää kohtuullisuuden raja.

On tärkeää erottaa arki ja juhla. Herkut ovat siis välillä ihan ok mutta eivät koko ajan. Elinikäisillä painonhallitsijoilla on tietoinen elämäntapa, jossa on säännölliset rutiinit”, Joki selittää."

”Lehtien vinkit eivät ole missään nimessä vääriä. Ne voivat olla oikein hyviäkin”, Joki korostaa. 

Oleellista on, että lehtijutut tähtäävät usein ripeästi saavutettavaan painonpudotukseen. Joen tutkimus taas pureutuu painonhallintaan, joka on yksi hyvinvoinnin osa-alue. Tutkimuksen näkökulmana on pysyvyys ja hyvinvoivan elämäntavan omaksuminen.

Ihminen voi olla terve ja hyvinvoiva, vaikkei hän olisikaan nyky-yhteiskunnan vaalima hoikka ja sporttinen tai hänen painoindeksinsä ei asettuisi ihannevälille, Joki korostaa. 

Hänen mielestään vaa’an lukema määrittää nykyisin ihmisiä aivan liikaa, sillä paino ei aina kerro paljoakaan yksilön terveydestä. 

”Painoindeksiä tärkeämpää on se, että omassa kehossa on hyvä olla. Jos ei ole, hyvää oloa kannattaa lähteä hakemaan elämäntapojen muutoksesta.”" 

HS Simo Löytömäki artikkelista Pikavoitoista pysyvyyteen

Vierailija
18/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä juttuja ole koko netti täynnä? Ja löytyy monesta maasta ja monella kielellä, jos kiinnostaa.

Itse kyllä maksaisin mieluusti hyvästä journalismista, mutta laihdutusjutut eivät sitä kynnystä ylitä.

Vierailija
19/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta mua ärsyttää, kun kampaajatkin on kaikki maksumuurin takana. Suutarit myös. Yksityiset lääkäritkin lähteneet siihen mukaan! Törkeintä on kuitenkin ruokakauppojen maksullisuus.

Mä olen huomannut, että myös vaatekaupat ovat maksullisia.

Vierailija
20/23 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että myös vaatekaupat ovat maksullisia.

Jep, om se törkeetä, kun joku haluaa työstään saada palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän