Miehen älykkyys ja arvot ovat kiinnostavampia kuin ulkonäkö
Olen huomannut, että en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa yleisesti hyvännäköisiksi koettuihin miehiin. Suorastaan yökkäysrefleksin aiheuttavat sellaiset saliäijät, jotka ihailevat itseään ja nostavat itsensä jalustalle joko lihasten tai sosioekonomisen taustan takia. Katse ei viivy sekuntia kauempaa pitkissä, jykeväleukaisissa, "komeissa" miehissä.
Sen sijaan saatan syttyä kuin salamaniskusta jos luen kirjaa, jonka mieskirjoittaja osaa käyttää kieltä rikkaasti. Olen monesti tuntenut suurta vetoa kun joku kirjoittaa niin upeasti, että se tuntuu syvällä sielussa. Tai jos mies soittaa jotain instrumenttia ja eläytyy soittamaansa täysillä. Tai jos mies omaa arvot, jotka saavat hänet suojelemaan luontoa ja eläimiä, silloin en meinaa pysyä pöksyissäni. Näissä tapauksissa miehen ulkonäöllä ei ole ollut ikinä mitään väliä tai edes yhteneväisyyttä. Eikä sillä, paljonko rahaa on pankkitilillä. Olen täysin myyty jos mies on lahjakas kirjoittaja, soittaja tai laulaja tai luonnonsuojelija (mutta ei sellaisella Elonkapina/puuhunkahlitsemistavalla).
Tämä on täysin rehellinen tunnustus ja helpottaa ehkä joidenkin miesten tuskaa siitä, että lihaksikkuudella, pituudella, "sen" koolla tai rahapussilla olisi mitään väliä. En minä kiinnitä niihin mitään huomiota. Yhdentekeviä asioita.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle miehen ulkonäkö on tärkeä, ja se on vain noussut tärkemmäksi kun ikää on tullut, enää en katselisi niitä joiden naama ällöttää.
Mutta se ei koskaan olekaan ollut se kalsarimalli-laatikkoleuka-salimies, joka minun silmissäni on hyvältä näyttänyt.Mulla vähän sama. Olen kohta nelikymppinen mies, ja nuorempana tuhlasin liikaa vuosia muutamissa sellaisissa suhteissa, joissa meillä oli naisen kanssa vahva henkinen yhteys, mutta en kokenut voimakasta seksuaalista halua näitä naisia kohtaan.
Olin tuolloin uskomattoman naiivi, ja ajattelin että kyllä seksuaaliset palaset loksahtavat paikalleen kun kaikki muu suhteessa toimii. Eipä loksahtanut.
Nykyään minulla on sääntö josta en enää koskaan tule tinkaamaan senttiäkään: jos nainen ei heti ensinäkemältä aiheuta reaktiota alakerrassani, mitään suhteen poikastakaan ei missään nimessä tule yrittää. Ilman voimakasta seksuaalista kipinää suhteen yrittäminen on tuhoon tuomittua, minulla on tästä vuosikymmenen kokemus.
Ja taas jos mä noudattaisin tuollaista sääntöä, olisin koko elämäni yksin. Nimittäin kukaan ei aiheuta ensinäkemältä mitään tuntemuksia. Ei yhtään kukaan, ikinä. Seksuaalinen kipinä syttyy vasta henkisestä yhteydestä ja se taas tulee kun vietetään aikaa yhdessä ja keskustellaan. Miehen pitää myös olla samalla tavalla hauska ja älykäs kuin itsekin olen. Muuten ei seksistä tulee mitään.
Näin ollaan kaikki erilaisia.
Mulle taas on ehdotonta, että tunnistan sydämelläni toisen olemuksen miellyttäväksi. En tarvitse siihen pitkiä keskusteluja. Oikeastaan olen sitä mieltä, ettei niitä tarvitse olla suhteessa - riittää, kun arki ja lomailu sujuu peruskommunikoinnilla. En edes tahtoisi jakaa kaikkia ideoitani miehen kanssa. On myös aiheita, joistaen suostuisi puhumaan ollenkaan, jotta en pilaisi suhdettani (politiikka & korona).
Aloittaja luulee olevansa niin uniikki. Höhö.
Suurin osa naisista viehättyy nimenomaan miehen tiedoista ja taidoista. Aika harvassa ne naiset ovat, joita kiinnostaa pelkkä miehen ulkonäkö ja nekin jotka kiinnostuvat ensin ulkonäöstä ovat lopulta kiinnostuneita miehestä sen perusteella, onko tällä tietoja ja taitoja.
Ihan turhaan siis kuvittelet olevasi korkeammalla tasolla kuin muut naiset.
Sinusta tulee ihan mieleen ne miehet, jotka luulevat olevansa ainutlaatuisia tykätessään lyhyistä, muodokkaista bruneteista kun "kaikki muut" tykkää pitkistä, laihoista blondeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin. Ne salimiehet ovat yleensä yksinkertaisia ja omaavat pinnalliset arvot. Ihan mappi ö -tasoa omassa luokittelussani.
Mut autapa kuule armias, jos mies (vaikka se "älykkö") puhuis jostain "salinaisista" tällä tavalla. Jeskamandeera sitä paskamyrskyilyä kun feministi suivaantuisi yleistämisestä. Eihän sellanen sopisi ollenkaan!
Hyvä pointti. Täällä haukuttaisiin heti kuinka ap ei ole itse älykäs kun tuollaisia puhuu. Palstalla tästä on todella monta esimerkkiä eri muodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano jotain valtavan älykästä.
Jotain valtavan älykästä.
Kiitos, verrattoman nokkelat jututkin ovat älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja arvot = raha ja resurssit.
Kommenttisi kertoo, että ajattelet rikkaan ihmisen olevan älykäs. Erehdyt pahasti.
Rahan määrä taitaa korreloida aika hyvin älykkyyden kanssa.
ohis
Ei sääntöä ilman poikkeuksia! (Ja todella, POIKKEUKSIA... mulkku pää ei oo älyä) -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kalju, läski, kalpea alkoholisti, siniset silmät, pituutta 169cm. Olen myös valtavan älykäs.
Haluatko vaimokseni?
Sano jotain valtavan älykästä.
Sanna Marin kuuluu globalistiseen valtaelittiin, jonka jäsenet pahoinpitelee vauvoja;)
Mitä vauvoille tapahtuu?
-eri
Onko Marin palstan poikalapsihullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja arvot = raha ja resurssit.
Kommenttisi kertoo, että ajattelet rikkaan ihmisen olevan älykäs. Erehdyt pahasti.
ohis
Aikalailla hyvin. Mihin muuhun sitä älyä muka tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina mieleen tällaisista kuvailuista, että henkilö ei ole kovin seksuaalinen tai häntä viehättävien ihmisten sukupuoli voisi olla sivuseikka.
Miksi et, ap, syty myös naiskirjailijan hienosta tekstistä tai naisen esittämästä musiikista, jos henkilön fyysisillä ominaisuuksilla ei ole merkitystä?
Vai sytytkö?
Nyt tuntuu ettet ymmärrä asioista yhtään mitään. Miehen arvot, viisaus, älykkyys luovat naisessa aika paljon asioita ihan vain tuosta noin. Moni mies ei siis käytännössä usko naisten olevan erilaisia. Kun me etsimme miestä, jolla on resursseja (kykyjä, taitoja, älyä yms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys tekee komeaksi. Ja huumorintaju.
Mun silmiin miehen tekee komeaksi vahvapiirteiset ja symmetriset kasvot, leveät hartiat, vahvat kädet ja se että olis vähintään päätä pidempi kuin minä.
Mä tykkään kaljuista, silmät sais olla siniset ta harmaat. Pituus vähän päälle 1,7 m.
Olen kalju, läski, kalpea alkoholisti, siniset silmät, pituutta 169cm. Olen myös valtavan älykäs.
Haluatko vaimokseni?
😅 Kyllä. Sinulla on nyt palsta-vaimo.
Näin helppoa se on!Oot liian helppo. Et kelpaakaan mulle!
Terveisin työtön Timo
Mistäs sää mun helppouden tiedät? Ja ero-mahdollisuudesta ei muuten sovittu mitään. Timppa, palsta-mieheni.
Mielikuva ap:sta innostumassa aina lisää kun mies aloittaa luettelemalla modernin fysiikan teorioita, soveltaen niitä syvällisesti jumalkäsitykseen historian sekä nykyajan kontekstissa päätyen lauantaina illalla monen viinin jälkeen kysymyksiin ajan suhteellisuudesta sekä multiversumista, kuinka jossain tälläkin hetkellä tapahtuu jotain ihan lähes samaa mutta täysin erilaista.
Tieto on valtaa. Valta kiinnostaa, on kiinnostanut aina. Älykkyys on suuri auktoriteetti. Itse keskinkertaisena miehenä arvostan suuresti älykkäitä ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Hieno aloitus!
Luvassa 50 sivua palstamiesten ”mutkun rahat, leuka, pituus, auto, tutkinto ja lihakset” -itkua 😂
Miksi suhtaudut miesten kokemuksiin tällä tavalla? Ei se, että joku nainen kirjoittaa pitävänsä tietynlaisista miehistä, mitätöi millään lailla sitä, mitä miehet itse ovat kokeneet. Eikä vastaavasti tietenkään miesten omat kokemukset mitätöi ap:n mieltymyksiä.
Samaahan täällä esiintyy toisinpäinkin jatkuvasti.
Mikä siinä on, että aina pitää ivata ja pilkata? Keskittykää kuuntelemaan toisianne mielummin ja miettimään, miksi toinen kokee asiat niin kuin kokee.
Mitenkä tuon älykkyyden voisi tuoda esille, kun naiset puhuvat vain diibadaabaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva ap:sta innostumassa aina lisää kun mies aloittaa luettelemalla modernin fysiikan teorioita, soveltaen niitä syvällisesti jumalkäsitykseen historian sekä nykyajan kontekstissa päätyen lauantaina illalla monen viinin jälkeen kysymyksiin ajan suhteellisuudesta sekä multiversumista, kuinka jossain tälläkin hetkellä tapahtuu jotain ihan lähes samaa mutta täysin erilaista.
Tieto on valtaa. Valta kiinnostaa, on kiinnostanut aina. Älykkyys on suuri auktoriteetti. Itse keskinkertaisena miehenä arvostan suuresti älykkäitä ihmisiä sukupuolesta riippumatta.
Miksi? Älykkyys on pitkälti syntymäominaisuus, ei ihminen ole tehnyt mitään sen eteen itse. Toki älykkyyttään voi sitten hyödyntää monin tavoin. Mutta miksi älykkyyden tulisi olla jotenkin arvostettavampaa kuin muiden perittyjen ominaisuuksien? Jos joku ihailee ihmiskauneutta, häntä pidetään pinnallisena. Jos joku ihailee älykkyyttä, se on hienoa? Yhtä kaikki, samalla tavalla ne on ilmaiseksi tulleet ja niillä mennään, mitä saadaan.
Asenne ja arvot sentään valitaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja luulee olevansa niin uniikki. Höhö.
Suurin osa naisista viehättyy nimenomaan miehen tiedoista ja taidoista. Aika harvassa ne naiset ovat, joita kiinnostaa pelkkä miehen ulkonäkö ja nekin jotka kiinnostuvat ensin ulkonäöstä ovat lopulta kiinnostuneita miehestä sen perusteella, onko tällä tietoja ja taitoja.
Ihan turhaan siis kuvittelet olevasi korkeammalla tasolla kuin muut naiset.
Sinusta tulee ihan mieleen ne miehet, jotka luulevat olevansa ainutlaatuisia tykätessään lyhyistä, muodokkaista bruneteista kun "kaikki muut" tykkää pitkistä, laihoista blondeista.
Pöljä. Et ymmärtynyt aloituksesta mitään...
Joku väitti, että älykkyys tulee ilmaiseksi, syntymälahjana. Naurettava väite. Ilman koulutusta ja itsensä kehittämistä ihminen ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä tuon älykkyyden voisi tuoda esille, kun naiset puhuvat vain diibadaabaa?
Sun ei tarvi sitä murehtia kun selkeesti ei ole mitään mitä tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti, että älykkyys tulee ilmaiseksi, syntymälahjana. Naurettava väite. Ilman koulutusta ja itsensä kehittämistä ihminen ei ole mitään.
Ei se ole naurettava väite, vaan totuus. Luitko huolella mitä kirjoitin? Totta kai syntymälahjana saatua ominaisuuttaan voi käyttää myös väärin tai olla käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo mielikuva ei ehkä ole ihan oikea. Itse olen aloittajan kaltainen nainen, ja ihastun älyyn. Olen myös fyysikko, ja opiskellut kvanttifysiikkaa ja ydinfysiikkaa, muun muassa. Luettelemistasi asioista tulee joskus puhuttua lähinnä yläkouluikäisten kanssa, ja onhan niitä hauska kertoa, kun jotkut niistä innostuvat. Mutta älykkään miehen kanssa haluaa puhua ihan kaikesta. Maailmasta, politiikasta, kirjallisuudesta, ja erityisesti, äly tulee esiin huumorissa. Älykäs mies ei ole tylsä vitsinkertoja, vaan löytää huumoria ihan kaikesta. Vaikka niistä luonnonlaeista.
Paljon oikeasti älykkäitä ihmisiä tuntevana pitää kyllä korjata, ei huippuälykkyys tuo välttämättä rahaa. Keskivertoa parempi kyllä, mutta huippuälykkyys voi myös syrjäyttää. Se korreloi hieman myös neurologisen ongelmien kanssa.
Moni mies pahoittaa naisen mielen puhumalla esim. työpaikalla.
ohis