Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen älykkyys ja arvot ovat kiinnostavampia kuin ulkonäkö

Vierailija
26.11.2021 |

Olen huomannut, että en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa yleisesti hyvännäköisiksi koettuihin miehiin. Suorastaan yökkäysrefleksin aiheuttavat sellaiset saliäijät, jotka ihailevat itseään ja nostavat itsensä jalustalle joko lihasten tai sosioekonomisen taustan takia. Katse ei viivy sekuntia kauempaa pitkissä, jykeväleukaisissa, "komeissa" miehissä.

Sen sijaan saatan syttyä kuin salamaniskusta jos luen kirjaa, jonka mieskirjoittaja osaa käyttää kieltä rikkaasti. Olen monesti tuntenut suurta vetoa kun joku kirjoittaa niin upeasti, että se tuntuu syvällä sielussa. Tai jos mies soittaa jotain instrumenttia ja eläytyy soittamaansa täysillä. Tai jos mies omaa arvot, jotka saavat hänet suojelemaan luontoa ja eläimiä, silloin en meinaa pysyä pöksyissäni. Näissä tapauksissa miehen ulkonäöllä ei ole ollut ikinä mitään väliä tai edes yhteneväisyyttä. Eikä sillä, paljonko rahaa on pankkitilillä. Olen täysin myyty jos mies on lahjakas kirjoittaja, soittaja tai laulaja tai luonnonsuojelija (mutta ei sellaisella Elonkapina/puuhunkahlitsemistavalla).

Tämä on täysin rehellinen tunnustus ja helpottaa ehkä joidenkin miesten tuskaa siitä, että lihaksikkuudella, pituudella, "sen" koolla tai rahapussilla olisi mitään väliä. En minä kiinnitä niihin mitään huomiota. Yhdentekeviä asioita.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pahoittaa naisen mielen puhumalla esim. työpaikalla.

Miehet ei ajattele yhtään sanomisiaan.

Vierailija
142/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja luulee olevansa niin uniikki. Höhö.

Suurin osa naisista viehättyy nimenomaan miehen tiedoista ja taidoista. Aika harvassa ne naiset ovat, joita kiinnostaa pelkkä miehen ulkonäkö ja nekin jotka kiinnostuvat ensin ulkonäöstä ovat lopulta kiinnostuneita miehestä sen perusteella, onko tällä tietoja ja taitoja.

Ihan turhaan siis kuvittelet olevasi korkeammalla tasolla kuin muut naiset.

Sinusta tulee ihan mieleen ne miehet, jotka luulevat olevansa ainutlaatuisia tykätessään lyhyistä, muodokkaista bruneteista kun "kaikki muut" tykkää pitkistä, laihoista blondeista.

Tästä sun kommentistasi tuli ainakin selväksi sun tunneälysi taso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on mies, jossa on kaikki kohdallaan: arvot, älykkyys ja komeus.

Vierailija
144/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan on niin, että ne komeat, pitkät ja menestyneet niehet ovat hyviä monella elämän osa-alueella, osaavat huomioida toisia, ilmaista itseään värikkäästä, soittaa, tanssia jne.

Sitten ne peräkammarin pojat osaa puolestaan nippa nappa laittaa einesmaksalaatikkoa ruuaksi.

Vierailija
145/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen arvot on ap:lle tärkeitä niin miksi hän ei yhtään avannut millaisista arvoista pitää. Nehän voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
146/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pahoittaa naisen mielen puhumalla esim. työpaikalla.

Miehet ei ajattele yhtään sanomisiaan.

Naiset ei tykkää noista miehistä. Parisuhde olisi kamala.

Vierailija
147/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei älykkäät miehet sokeita ole. Vaikka te arvostatte älyä, niin älykäs mies todennäköisesti arvostaa naisen kauneutta.

No, älykkäänä naisena pitää kyllä sanoa, että kun olin nuori ja ihan tavallisen nätti nainen, mutta huomattavan älykäs, ja vielä miesvoittoisella alalla, sai kyllä niistä älykkäistä miehistä valita ihan vapaasti sen kaikkein älykkäimmän. Ei niitä kiinnostaneet mitkään kauniit mutta ’tyhmät’, vaan olivat poikkeuksetta täpinöissään kun kerrankin tapasivat naisen, joka ’ymmärtää heitä’.

Kerrankin joku nainen on rehellinen tästä sukupuolen totaalisesta epäsymmetriasta pariutumismarkkinoilla.

148/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mukava kuulla, itse olen juuri tuollainen ap:n viestissä kuvailema henkilö. Naisessa kiinnostaisi erityisesti huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat ja takapuoli! Ja se, että leipoo pullaa lauantaisin. Mutta tuo pulla-kohta on noista vähiten tärkeä.

Vierailija
149/151 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei älykkäät miehet sokeita ole. Vaikka te arvostatte älyä, niin älykäs mies todennäköisesti arvostaa naisen kauneutta.

No, älykkäänä naisena pitää kyllä sanoa, että kun olin nuori ja ihan tavallisen nätti nainen, mutta huomattavan älykäs, ja vielä miesvoittoisella alalla, sai kyllä niistä älykkäistä miehistä valita ihan vapaasti sen kaikkein älykkäimmän. Ei niitä kiinnostaneet mitkään kauniit mutta ’tyhmät’, vaan olivat poikkeuksetta täpinöissään kun kerrankin tapasivat naisen, joka ’ymmärtää heitä’.

Kerrankin joku nainen on rehellinen tästä sukupuolen totaalisesta epäsymmetriasta pariutumismarkkinoilla.

Tuota epäsymmetriaa esiintyy molempiin suuntiin. Esim seurakunnissa on miesten markkinat. Samoin tanssikursseilla, kielikursseilla jne naisten suosimissa jutuissa.

Vierailija
150/151 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
151/151 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan äly ja arvot ovat suurin piirtein samaa tasoa niin kuin he ovat ulkoisestikin samantyyppisiä. Toinen mies- ja toinen naisversio. Sitä on tutkittukin, että pariskuntien äo on samaa tasoa suurin piirtein. Suhteesta tulee raskas, jos noissa on liikaa eroa samoin kuin aivan erilaisista arvoista.

Minä siis näen, että kaikkien pitää olla linjassa keskenään, miellyttävän ulkonäön, äo:n ja arvojen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan