Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen älykkyys ja arvot ovat kiinnostavampia kuin ulkonäkö

Vierailija
26.11.2021 |

Olen huomannut, että en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa yleisesti hyvännäköisiksi koettuihin miehiin. Suorastaan yökkäysrefleksin aiheuttavat sellaiset saliäijät, jotka ihailevat itseään ja nostavat itsensä jalustalle joko lihasten tai sosioekonomisen taustan takia. Katse ei viivy sekuntia kauempaa pitkissä, jykeväleukaisissa, "komeissa" miehissä.

Sen sijaan saatan syttyä kuin salamaniskusta jos luen kirjaa, jonka mieskirjoittaja osaa käyttää kieltä rikkaasti. Olen monesti tuntenut suurta vetoa kun joku kirjoittaa niin upeasti, että se tuntuu syvällä sielussa. Tai jos mies soittaa jotain instrumenttia ja eläytyy soittamaansa täysillä. Tai jos mies omaa arvot, jotka saavat hänet suojelemaan luontoa ja eläimiä, silloin en meinaa pysyä pöksyissäni. Näissä tapauksissa miehen ulkonäöllä ei ole ollut ikinä mitään väliä tai edes yhteneväisyyttä. Eikä sillä, paljonko rahaa on pankkitilillä. Olen täysin myyty jos mies on lahjakas kirjoittaja, soittaja tai laulaja tai luonnonsuojelija (mutta ei sellaisella Elonkapina/puuhunkahlitsemistavalla).

Tämä on täysin rehellinen tunnustus ja helpottaa ehkä joidenkin miesten tuskaa siitä, että lihaksikkuudella, pituudella, "sen" koolla tai rahapussilla olisi mitään väliä. En minä kiinnitä niihin mitään huomiota. Yhdentekeviä asioita.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtisi kilpailemaan älylläni naisesta miehen kanssa jolla on suuri mulkku, paksu lompakko, koska naiset on enimmäkseen aika tyhmiä, noin yleistämättä

No, en usko, että sinun kannattaakaan. Älykäs mies tietää, että miehen sukuelimen koko ei ole naisille kovin merkittävä asia (miehiä itseään koko elin tuntuu kiinnostavan enemmän kuin naisia) ja tuo lompakkojauhaminen kertoo, että olet suorastaan tyhmä. Eikä siinä mitään. Ei kaikkien ole pakko olla parisuhteessa.

Olipa ikävästi sanottu. Voisin vaikka masentua jos minulla ei olisi pippeliä ja melko mukavasti rahaa.

Vierailija
102/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksetaan mainita sitä huumorintajua, mut onks se vaan kaunis tapa sanoa, ettei sais olla autistinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän älykkään, mutta ruman miehen. Ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
104/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys tekee komeaksi. Ja huumorintaju.

Mun silmiin miehen tekee komeaksi vahvapiirteiset ja symmetriset kasvot, leveät hartiat, vahvat kädet ja se että olis vähintään päätä pidempi kuin minä.

Mä tykkään kaljuista, silmät sais olla siniset ta harmaat. Pituus vähän päälle 1,7 m.

Vierailija
105/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisi älykkäänä miehenä seurustellut vaikka olisi komeakin. Lähes kaikki miehet jotka ovat seurustelleet tai seurustelevat ovat melkoisessa rappiotilassa

Vierailija
106/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin miehen tekee komeaksi vahvapiirteiset ja symmetriset kasvot, leveät hartiat, vahvat kädet ja se että olis vähintään päätä pidempi kuin minä.

Mä tykkään kaljuista, silmät sais olla siniset ta harmaat. Pituus vähän päälle 1,7 m.

Olen kalju, läski, kalpea alkoholisti, siniset silmät, pituutta 169cm. Olen myös valtavan älykäs.

Haluatko vaimokseni?

Vierailija
107/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisi älykkäänä miehenä seurustellut vaikka olisi komeakin. Lähes kaikki miehet jotka ovat seurustelleet tai seurustelevat ovat melkoisessa rappiotilassa

Tiedän älykkään miehen, joka seurustelee upean belgialaisen naisen kanssa. Hän ei ole rappiotilassa. Oikeastaan kaikki muut seurustelevat tuntemani miehet sen sijaan on. Onko suomalaisissa naisissa jotain vikaa?

Vierailija
108/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen. Parisuhde on myös seksisuhde. Miehen pitää olla sellainen, jota haluaa heti ensitapaamisella; jonka kokee puoleensavetäväksi, seksikkääksi haluttavaksi, hyvännäköiseksi; sellaiseksi, jota tekee mieli katsella ja kosketella ja etenkin alkuun kiehnätä koko yhdessäoloajan hänen kyljessään.

Jotta kehittyisi rakkaussuhde (=parisuhde) hänen pitää olla myös paljon enemmän. itse kukin tietää, mitkä arvot, asenteet ym ominaisuudet ovat tärkeitä, mutta niitä tarvitaan, jotta pääsee jatkoon. Minullekin älykkyys ja sivistys olivat olennaisia, samoin samanlainen arvomaailma kuin itselläni. Unohtamatta samanlaista elintaso ja tulevaisuuden suunnitelmia.

Mutta sen juuri tuntee ensimmäisten minuuttien aikana. Mielenkiinto joko herää, tai ei herää.

Minusta ihmisen miellyttävyys on älykkyyden ilmenemismuoto, olemuksen miellyttävyys on älyä parhaimmillaan. Mikäs muu? Joku kapea-alainen kyky? Ihmistähän tässä arvioidaan ja sitä, mikä sytyttää... Olisi hassua, jos olisi fetissi vain johonkin tiettyyn kykyyn. (Onko sekään välttämättä älyä, vai apinoitu taito.)

Vierailija
109/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kalju, läski, kalpea alkoholisti, siniset silmät, pituutta 169cm. Olen myös valtavan älykäs.

Haluatko vaimokseni?

Sano jotain valtavan älykästä.

Vierailija
110/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle miehen ulkonäkö on tärkeä, ja se on vain noussut tärkemmäksi kun ikää on tullut, enää en katselisi niitä joiden naama ällöttää.

Mutta se ei koskaan olekaan ollut se kalsarimalli-laatikkoleuka-salimies, joka minun silmissäni on hyvältä näyttänyt.

Mulla vähän sama. Olen kohta nelikymppinen mies, ja nuorempana tuhlasin liikaa vuosia muutamissa sellaisissa suhteissa, joissa meillä oli naisen kanssa vahva henkinen yhteys, mutta en kokenut voimakasta seksuaalista halua näitä naisia kohtaan.

Olin tuolloin uskomattoman naiivi, ja ajattelin että kyllä seksuaaliset palaset loksahtavat paikalleen kun kaikki muu suhteessa toimii. Eipä loksahtanut.

Nykyään minulla on sääntö josta en enää koskaan tule tinkaamaan senttiäkään: jos nainen ei heti ensinäkemältä aiheuta reaktiota alakerrassani, mitään suhteen poikastakaan ei missään nimessä tule yrittää. Ilman voimakasta seksuaalista kipinää suhteen yrittäminen on tuhoon tuomittua, minulla on tästä vuosikymmenen kokemus.

Ja taas jos mä noudattaisin tuollaista sääntöä, olisin koko elämäni yksin. Nimittäin kukaan ei aiheuta ensinäkemältä mitään tuntemuksia. Ei yhtään kukaan, ikinä. Seksuaalinen kipinä syttyy vasta henkisestä yhteydestä ja se taas tulee kun vietetään aikaa yhdessä ja keskustellaan. Miehen pitää myös olla samalla tavalla hauska ja älykäs kuin itsekin olen. Muuten ei seksistä tulee mitään.

Näin ollaan kaikki erilaisia.

Vierailija
111/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaimokseni?

😅 Kyllä. Sinulla on nyt palsta-vaimo.

Näin helppoa se on!

Vierailija
112/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaimokseni?

Sanna Marin kuuluu globalistiseen valtaelittiin, jonka jäsenet pahoinpitelee vauvoja;)

Vierailija
113/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo, mutta harvalla on erikoisia arvoja tai taitoja. Ja silloinkin kun on, niin ne huonot puolet on jokaisessa.

Vierailija
114/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun kaksi viimeisintä ihastusta on molemmat olleet väitöskirjatutkijoita.

Vierailija
115/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimii kiltteys koska olen itse niin kaamea j

Vierailija
116/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaimokseni?

Sanna Marin kuuluu globalistiseen valtaelittiin, jonka jäsenet pahoinpitelee vauvoja;)

Mitä vauvoille tapahtuu?

-eri

Vierailija
117/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja arvot = raha ja resurssit.

Ei. Paljonko kuvittelet esim tutkijatohtorin tienaavan? + tieto siitä että suuresti massasta ylöspäin poikkeavat äo-luvut altistavat masennukselle.

T. Aamukahvi mensan mukista ja väitöstutkimus kai ikuisesti hyllyllä

Vierailija
118/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaimokseni?

😅 Kyllä. Sinulla on nyt palsta-vaimo.

Näin helppoa se on!

Oot liian helppo. Et kelpaakaan mulle!

Terveisin työtön Timo

Vierailija
119/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaimokseni?

Jotain valtavan älykästä.

Vierailija
120/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, mutta laiska. 

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi