Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen älykkyys ja arvot ovat kiinnostavampia kuin ulkonäkö

Vierailija
26.11.2021 |

Olen huomannut, että en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa yleisesti hyvännäköisiksi koettuihin miehiin. Suorastaan yökkäysrefleksin aiheuttavat sellaiset saliäijät, jotka ihailevat itseään ja nostavat itsensä jalustalle joko lihasten tai sosioekonomisen taustan takia. Katse ei viivy sekuntia kauempaa pitkissä, jykeväleukaisissa, "komeissa" miehissä.

Sen sijaan saatan syttyä kuin salamaniskusta jos luen kirjaa, jonka mieskirjoittaja osaa käyttää kieltä rikkaasti. Olen monesti tuntenut suurta vetoa kun joku kirjoittaa niin upeasti, että se tuntuu syvällä sielussa. Tai jos mies soittaa jotain instrumenttia ja eläytyy soittamaansa täysillä. Tai jos mies omaa arvot, jotka saavat hänet suojelemaan luontoa ja eläimiä, silloin en meinaa pysyä pöksyissäni. Näissä tapauksissa miehen ulkonäöllä ei ole ollut ikinä mitään väliä tai edes yhteneväisyyttä. Eikä sillä, paljonko rahaa on pankkitilillä. Olen täysin myyty jos mies on lahjakas kirjoittaja, soittaja tai laulaja tai luonnonsuojelija (mutta ei sellaisella Elonkapina/puuhunkahlitsemistavalla).

Tämä on täysin rehellinen tunnustus ja helpottaa ehkä joidenkin miesten tuskaa siitä, että lihaksikkuudella, pituudella, "sen" koolla tai rahapussilla olisi mitään väliä. En minä kiinnitä niihin mitään huomiota. Yhdentekeviä asioita.

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys tekee komeaksi. Ja huumorintaju.

Vierailija
82/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin miehen tekee komeaksi vahvapiirteiset ja symmetriset kasvot, leveät hartiat, vahvat kädet ja se että olis vähintään päätä pidempi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus on, että ap:n kertomuksen "arvo" miehen näkökulmasta määräytyy ap:n oman ulkonäön mukaan. Jos olet kaunotar= mielenkiintoista! Miten olet tullut tuollaiseksi? jne. Jos olet tavispullero= so?

Vierailija
84/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valepukki

mies53v

Vierailija
85/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne salimiehet ovat miesten ihanne ja kuvittelevat näin olevan naisillakin. 

Vierailija
86/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne salimiehet ovat miesten ihanne ja kuvittelevat näin olevan naisillakin. 

Sali miehet vetoaa naisiin ihan tutkitusti.😀

Mies53v

Vierailija
87/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen. Parisuhde on myös seksisuhde. Miehen pitää olla sellainen, jota haluaa heti ensitapaamisella; jonka kokee puoleensavetäväksi, seksikkääksi haluttavaksi, hyvännäköiseksi; sellaiseksi, jota tekee mieli katsella ja kosketella ja etenkin alkuun kiehnätä koko yhdessäoloajan hänen kyljessään.

Jotta kehittyisi rakkaussuhde (=parisuhde) hänen pitää olla myös paljon enemmän. itse kukin tietää, mitkä arvot, asenteet ym ominaisuudet ovat tärkeitä, mutta niitä tarvitaan, jotta pääsee jatkoon. Minullekin älykkyys ja sivistys olivat olennaisia, samoin samanlainen arvomaailma kuin itselläni. Unohtamatta samanlaista elintaso ja tulevaisuuden suunnitelmia.

Vierailija
88/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta.

T. ÄO 135+ ja sinkku koska ruma

Se johtuu siitä, että älykkyys on emergentti ominaisuus tietoisuuden tapaan. Se, että loogis-matemaattinen päättelykykysi on todella korkea, ei korreloi sosiaalisen älykkyyden tai muidenkaan älykyyden osa-alueiden kanssa. Huomiota herättävän älykkäitä on hyvin harvassa, koska se vaatisi, että useat älykkyyden hyponyymit ilmenisivät yksilössä. Epigenetiikalla voit moduloida äkykkyytesi geeniekspressiota.

Esimerkiksi käyttöönottamalla aivojesi bioenergetiikan perustutkimusten sovelluksia voit lisätä kognitiivista kapasiteettiasi. Yksinkertaisimmillaan tämä tapahtuu vaihtamalla neuroneidesi primääripolttoaineeksi 3-hydroksivoihapon (eräs ketoaine) glukoosin sijaan. Erytrosyyttejä lukuun ottamatta kaikki kehon solut suosivat tai ainakin pystyvät käyttämään metaboliselta fleksibiliteetiltään terveessä henkilössä ketoaineita glukoosin sijaan.

Subkliininen jodin tai kuparin puute aiheuttavat kausaalisesti kognitiivisen suorituskyvyn laskua. Samoin tekevät insuliiniresistenssi ja hyperkortisolemia. Suhtautumalla viestissäni esitettyihin biokemian ja integratiivisen lääketieteen hypoteeseihin ivalla, parjauksella tai vähättelyllä implikoit, ettet ole kovin älykäs, sillä vahvistusvinouman mukaisesti hyväksyt vain omaa skeemaasi tukevat näkemykset ja todisteet.

Tämä nyt on klassinen esimerkki epä-älyllisyydestä.

Auta minua selkeästi älykkäämpänä ymmätämään, miksi viestini oli "klassinen esimerkki ´epä-älykkyydestä´". Kiitos jo etukäteen.

Ole hyvä vaan. Tällaisessa kontekstissa sivistyssanoilla ja termeillä briljeeraaminen osoittaa huonoa makua, tilannetajuttomuutta ja tarvetta nostaa itsensä jalustalle. Sivistynyt tapa olisi keskittyä varsinaiseen pointtiin ja jättää vaikeilla sanoilla rehvastelu pois. Akateemisena ihmisenä osaisin itsekin luetella sivistyssanoja puoli tuntia putkeen, mutta se ei tekisi asiasisällöstä yhtään sen fiksumpaa, päin vastoin. Nythän kävi niin, että osa lukijoista ei pystynyt seuraamaan ajatuskulkuasi, kun tarpeettomasti puit sen niin vaikeaselkoiseen asuun. Itseltänikin meni hiukan ohi, mikä pointtisi oli ja mitä lisäarvoa se toi tähän keskusteluun. Selkeys, vaatimattomuus ja napakkuus on hyvästä - niin ihmisessä kuin tekstissäkin.

Kiitos vastauksestasi ja siitä, että viitsit vastata asiallisesti. Ymmärrän perspektiivisi ja sen, että viestini sisältö voi olla väärässä kontekstissa sekä narratiiviltaan polveilevaa. Et kuitenkaan ota huomioon, että muutamaa aiheesta kiinnostunutta viestini sisältö saattaa hyvinkin kiinnostaa ja he saattavat kokea suurta huojennusta, kun löytivät tällaista eksentristä ja vaikeasti "googlattavaa" tietoa. Mihin unohtui sinulta argumentaation armeliaisuusperiaate? Halusit tulkita viestini omasta perspektiivistäsi, vailla halukkuutta nähdä viestissäni oleva potentiaali sitä halajaville. Siinä siis olet oikeassa, ettet kyennyt hamottamaan tarkoitustani eli näkemään sitä kliseistä outaa (aarnimetsää) puilta. 

Raskas on ihminen, niin raskas.

Vierailija
89/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä on niin, että naisen täytyy ylittää tietty ulkonäkökynnys, jotta voin ihastua. Se kynnys ei kuitenkaan ole kovin korkea (eikä varsinkaan edellytä sitä, että pelkän ulkonäön perusteella voisin ihastua), eikä minulla ole mitään "tyyppiä" joten keskenään hyvin erilaisiin naisiin pystyisin ihastumaan.

Koska arvostan älykkyyttä ja sisäistä maailmaa hyvin paljon, juuri kynnyksen ylittävä nainen, joka on sisäisesti todella monitahoinen ja luova, menee mennen tullen kaikkien supermallien ohi joilla samaa luonnetta ei ole (selvästi älykkäitä supermalleja toki löytyy). Ja sisältä kumpuava viehättävyys leviää naisen ulkonäköön myös, jolloin ollaankin jo korkealla kynnyksen yläpuolella.

Tähän voi tietty sanoa, ettei minulla tavismiehenä olisi niihin supermalleihin mitään mahdollisuuksiakaan. Ei olisikaan, mutta tiedän silti varmuudella, etten pystyisi ikinä olemaan suhteessa jonkun kanssa, jonka sisäistä maailmaa en koe (näin kliseisesti romantisoiden) omaksi mittaamattomaksi avaruudekseen. Jos ei-älykkäitä supermalleja pyörisi ympärillä, tuntisin varmasti fyysistä vetoa ja olisin tosi imarreltu – mutta elinikäiseen suhteeseen en yhdenkään kanssa haluaisi. Suhde kun ei ole vain panemista tai kumppanin esittelyä Instassa vaan siinä joutuu vuosikausia ihan oikeasti keskustelemaankin, mikä on aika raskasta jos kiinnostuksen kohteet eroavat radikaalisti eikä pidä toista kiinnostavana persoonana. Sitä paitsi myös ulkonäköön tottuu. Sisäinen maailma sen sijaan voi muuttua ja kasvaa ja kehittyä koko ajan.

Vierailija
90/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvität älykkyyden ja arvot tuntemattomasta miehestä? Odotatko että mies tekee aloitteen ulkonäkösi perusteella ja sitten käydään arvokeskustelu?

Eivät naiset halua tuntemattomilta miehiltä mitään aloitteita. Kun mieheen tutustuu muuten, hänen älynsä ja luovuutensa tekee vaikutuksen, ja sitten häneen haluaa tutustua myös lähemmin.

Satunnaiset aloitteet ovat kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Pitäisi tehdä tuhansia, että löytyisi se oikeasti kiinnostava.

Vierailija
91/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneäly ihmisessä on kaikkein tärkeintä.

M49

Vierailija
92/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei älykkäät miehet sokeita ole. Vaikka te arvostatte älyä, niin älykäs mies todennäköisesti arvostaa naisen kauneutta.

No, älykkäänä naisena pitää kyllä sanoa, että kun olin nuori ja ihan tavallisen nätti nainen, mutta huomattavan älykäs, ja vielä miesvoittoisella alalla, sai kyllä niistä älykkäistä miehistä valita ihan vapaasti sen kaikkein älykkäimmän. Ei niitä kiinnostaneet mitkään kauniit mutta ’tyhmät’, vaan olivat poikkeuksetta täpinöissään kun kerrankin tapasivat naisen, joka ’ymmärtää heitä’.

Vierailija
93/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ovat parhaita.

Bulkkia.

Vierailija
94/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly ihmisessä on kaikkein tärkeintä.

M49

Ihmiset ovat erilaisia. Minua ei miehessä viehätä tunneäly, oikeastaan yhtään, vaan nimenomaan sellainen lähes karikatyyrimäinen huippuälykkyys ja epäsosiaalisuus.

Vierailija
95/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei älykkäät miehet sokeita ole. Vaikka te arvostatte älyä, niin älykäs mies todennäköisesti arvostaa naisen kauneutta.

No, älykkäänä naisena pitää kyllä sanoa, että kun olin nuori ja ihan tavallisen nätti nainen, mutta huomattavan älykäs, ja vielä miesvoittoisella alalla, sai kyllä niistä älykkäistä miehistä valita ihan vapaasti sen kaikkein älykkäimmän. Ei niitä kiinnostaneet mitkään kauniit mutta ’tyhmät’, vaan olivat poikkeuksetta täpinöissään kun kerrankin tapasivat naisen, joka ’ymmärtää heitä’.

"Kun olin nuori ja nätti".  Ei tarvitse olla älykäskään.

Vierailija
96/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras 1312312414 kirjoitti:

Itse taasen huomaan kuolaavani vahvoja, isoja miehiä. Ei haittaa, jos on vähän kirveellä veistetty, jos on iso ja vahva sekä omaa vahvan luonteen. 

Ituhipit aiheuttavat oksetusta. Olen itse empaattinen nainen ja haluan mieheni olevan vahva niin fyysiesti kuin henkisesti, joka pystyy kannattelemaan minua hädän hetkellä. 

"Ituhipit aiheuttavat oksetusta. Olen itse empaattinen nainen..."

Nuo lauseet peräkkäin... 🤣

Toisaalta kirjoittaja tuskin edes on nainen, sen verran kliseistä miehen tekstiä tuo on. Joten ihan sama.

Vierailija
97/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kiinnostukseen ihan se, että mies on käytännöllisesti älykäs. Rohkea ja auttavainen.

Ei tarvitse osata kirjoittaa hyvin, tms. vaan se on tärkeää, että hänellä on MIEHEN aivot.

Vierailija
98/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtisi kilpailemaan älylläni naisesta miehen kanssa jolla on suuri mulkku, paksu lompakko, koska naiset on enimmäkseen aika tyhmiä, noin yleistämättä

No, en usko, että sinun kannattaakaan. Älykäs mies tietää, että miehen sukuelimen koko ei ole naisille kovin merkittävä asia (miehiä itseään koko elin tuntuu kiinnostavan enemmän kuin naisia) ja tuo lompakkojauhaminen kertoo, että olet suorastaan tyhmä. Eikä siinä mitään. Ei kaikkien ole pakko olla parisuhteessa.

99/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillistä miten monesta kommentista paistaa, että jako jykeväleukaisiin, pitkiin ja hyvän näköisiin sekä älykkäisiin, herkkiin ja hyväsydämisiin miehiin on niin binäärinen! 

Vierailija
100/151 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksais mitään kovin pelleilevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä