Miten paljon pitäisi saada ostoksista alennusta kun käyttää itsepalvelukassaa?
Kuluttaja tekee kuitenkin työtä kauppian hyödyksi asioidessaan itsepalvelukassalla.
Kommentit (15)
Mutta toisaalta ip-kassan kautta menee niin paljon tuotteita maksamatta että eiköhän ne alennukset ole siinä. Harmi vaan kun niitä ei saa kuin valikoitu joukko.
Samalla logiikalla mun pitäisi saada alennusta sun myymästä polkupyörästä, jos käyn itse pöllimässä sen omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itselle riittää ajansäästö. Käsiskanneri on nopein tapa asioida kaupassa, perinteisiä itsepalvelukassoja käytän vain jos on jonoja.
Mulle riittää kun ostan avokadot sipuleina, säästö on joka kerta noin 6-7e.
On teillä mummoilla tuo elämä sitten valtavan vaikeaa. Mut hei, seisoskelkaa vaan siellä jonossa puoli tuntia ja maksakaa käteisellä 😆
Itsepalvelu kassa on vähän kuin rautakaupat, jossa yksityiset maksavat yrittäjien alennukset.
Itsepalvelukassalla rehelliset maksavat haitallisten vieraslajien ja väiträssien vilpit.
Jos menee 15 min kassalla niin 4,5 e, jos kassan palkka on n 15 e/ tunti ja palkan sivukulut 3 e/ tunti.
Miksi teille vanhuksille se PALVELU on kaikki kaikessa?
Käteistä käyttävien pitäisi maksaa tavaroista enemmän sillä nimenomaan sen käsittely, kuljetus ja tilitys pankille maksaa kaupoille enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olemme matkustelleet sivistyneissä maissa.
50 % alkais olla reilu! 60 % tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoriso pelkää sosiaalisia tilanteita ?
Itselle riittää ajansäästö. Käsiskanneri on nopein tapa asioida kaupassa, perinteisiä itsepalvelukassoja käytän vain jos on jonoja.