Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut juoda sitruunavettä ja selluliitti on alkanut vähentyä!?

Vierailija
20.02.2015 |

Ihan kuin muhkurat reisissä olisi alkaneet silitä... Onko mahdollista?! Juon aamuisin tuopillisen vettä johon on puristettu puolikas sitruunan mehu. Olisiko kuona-aineet lähteneet liikkeelle? :) ainakin tuon sitruunaveden terveysvaikutuksia on kovin kehuttu.... 

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minäkin innostuin tuosta APn viestistä ja olen nyt tän viitisen päivää kokeillut, sanoisin että ainakin tuo lumevaikutus toimii :D! Omaan silmään näyttää vähän sileämmiltä, mutta tässä toki saattaa olla helposti vesikin faktorina, koska en sitä niin kamalasti ryypiskele (paitsi että teetä menee paljo, lasketaanko se?). Tulen ainakin jatkamaan tätä kokeilua josko lähtis vielä enemmän, olkoonkin kyse sitten placebosta vai ei. Itsellä tosin reisien pelastaja oli kookosöljy, rasvailin sillä itseäni viikon ja jo silloin ero entiseen oli ihan uskomaton - selluliittiahan se ei tietenkään poistanut, mutta iho on pinnasta todella sileä ja tasainen :) (jos ei mene puristelemaan selluja...) aiemmin oli rasvaillut vain perusrasvoilla, joista ei näköjään ole ollut mitään hyötyä.

Vierailija
42/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin innostuin kokeilemaan mutta vasta pari aamua testattu, joten tuloksia ei oo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join tunti sitten ison tuopillisen sitruunavettä ja nyt näkyy jo tulokset, aivan selkeästi on vähemmän selluliittia pepussa, reisissä ja käsivarsissa. Tämä toimii, sanoo asiantuntijat mitä vaan, tästä on hyvä jatkaa. Huomenna olen varmaan jo kilon kevyempi ;)

Vierailija
44/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruna tai lime mehu pitääkiin juoda pillin kautta,ettei hampaat kärsii.

Vierailija
45/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis pitääkö itse puristaa sitruuna vai käykö jos ostaa kaupasta sitruunavettä?

Vierailija
46/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti selluliitit rasvaa syömällä ja hampaat on kunnossa.

Vierailija
47/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:14"]

Ihan kuin muhkurat reisissä olisi alkaneet silitä... Onko mahdollista?! Juon aamuisin tuopillisen vettä johon on puristettu puolikas sitruunan mehu. Olisiko kuona-aineet lähteneet liikkeelle? :) ainakin tuon sitruunaveden terveysvaikutuksia on kovin kehuttu.... 

[/quote]

Uskon tähän kyllä ainakin itse. Lueskelin tässä yksi päivä syövästä ja että millaisessa elimistössä se viihtyy. Käytännössä liika happamien tuotteiden syöminen on pahasta ja siihenhän kuuluu kaikki hyvän makuiset jutut, kuten liha, juusto, maitotuotteet muutenkin, kananmuna, kahvi, sokeri...

Muutin ruokavaliotani emäksisemmäksi ja otin myöskin tuon lämpimän sitruunaveden aamujuomaksi tyhjään mahaan. Aika jännä miten tehokkaasti tämä muutos on vaikuttanut. Nivussilsani on helpottanut selvästi, otsan rypyt hieman lieventyneet, olkavarren ja rintakehän yläosan karkea iho on muuttunut pehmeäksi ja eturauhasen krooninen tulehdus hellittänyt.

Vaikka olenkin mies, mutta silti nämä ihojututkin ovat minulle hyvin positiivisia muutoksia. En aio kyllä palata enää mehuihin, sokerilla kyllästettyihin jogurtteihin, karkkeihin ja päivittäiseen lihansyöntiin. Mieliala on kohentunut selvästi, mutta se voi tietysti olla vaan sitä, että kehossa tapahtui positiivisia muutoksia eikä sitä, että emäksinen ruokavalio itsessään parantaisi mielialaa.

Vierailija
48/93 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:39"]

Se on se vesi mikä poistaa sellua. :D

[/quote]

Ei poista.

terv. Hoikka, liikunnallinen, terveellisesti syövä ja vettä juova nainen. Aina ollut sellua. 

Vierailija
49/93 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus aiemmin tätä vesijuttua. Join n.2 litraa vettä lisää joka päivä, ehkäpä kolmen kuukauden ajan! Ei mitään tulosta. Sen sijaan olen aivan RAKASTUNUT kuivakuppaukseen! n.30 euroa maksavat kumiset kupit laitetaan iholle 10minuutiksi voiteen kera sellu-alueille, annetaan 'imeä' ja napataan pois. Toistetaan seuraavana päivänä jne. Olen kokeillut KAIKKEA ja tämä ihmejuttu alkoi toimia viikossa. Ensimmäinen kesä n.10 vuoteen ettei tarvitse hävetä selluliittia rannalla!!! :D

Vierailija
50/93 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:04"]Juokaa pillillä se sitruunamehu niin säästää hampaita. Minä juon kahvinkin pillillä :)
[/quote] Pillillä juomisesta tulee ryppyjä suupieliin.

Vierailija
51/93 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa se sitruuna perskankkujenne väliin ja puristelkaa, niin vaikutus on suurempi.

Tämä ei mikään menestys tule olemaan.

Vierailija
52/93 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:39"]

Se on se vesi mikä poistaa sellua. :D

[/quote]

Tuo varmaan pitää paikkansa. Olen aina juonut paljon vettä, siis ihan sitä kraanavettä. Ei ole yhtään selluliittia, treenaan kohtalaisesti, pyöräilen todella paljon. Eräällä tuntemallani naisella on selluliittia, enkä ole koskaan hänen nähnyt juovan muuta kuin kahvia. Janojuomana sokeroitua mehua tai limua, harvemmin vissyäkään. Saati sitten vettä!

Vierailija
53/93 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuivakuppausko se oli? :D Sileäpeppuisten av-mammojen tuki ry.

Vierailija
54/93 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:32"]

[/quote]

sua vaan ketuttaa ku oma persees on ku rusina

Vierailija
55/93 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:32"]

[/quote]

sua vaan ketuttaa ku oma persees on ku rusina
[/quote]

Kyl se enemmän sinne vesimelonin puolelle pakkaa menemään.

Vierailija
56/93 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota pillillä juomista ku samalla tavallahan se juoma tulee suuonteloon "makusteltavaksi" ennenku huuhtouhuu kurkusta alas.. Eli on kosketuksissa hampaisiin.

Vierailija
57/93 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:10"]

Mulla väheni selluliitit tosi paljon, kun aloin vähentämään sokerin käyttöä ja rupesin juomaan reilu kaks litraa vettä. Ei oo tarvinnu lisätä sitruunaa. Eikä tarvii pelätä kiillevaurioita. Mites muuten pillillä juominen? Eikö oo vaarana, että tulee ennenaikaisesti ryppyjä suun ympärille? :D

[/quote]ryppyjä tulee kaikille!

Vierailija
58/93 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:04"]Juokaa pillillä se sitruunamehu niin säästää hampaita. Minä juon kahvinkin pillillä :) [/quote] Pillillä juomisesta tulee ryppyjä suupieliin.

[/quote]samoin suihinottamisesta! ;D

Vierailija
59/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon Kossuvettä. Hyvin on selluliitit lähteneet.

Aamuisin syön rahkaa ja seuraan Aktiivisuusrannekettani jatkuvasti.

Olenhan nainen ja Mensan jäsen...

Vierailija
60/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:59"]

Entä jos hampaiden suojaamiseksi huuhtelisi suun huolellisesti puhtaalla vedellä sitruunaveden juonnin jälkeen ja sitten ksylitolipurkka tai -pastilli suuhun?

[/quote]

Juustonpala lopettaa happohyökkäyksen.