Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut juoda sitruunavettä ja selluliitti on alkanut vähentyä!?

Vierailija
20.02.2015 |

Ihan kuin muhkurat reisissä olisi alkaneet silitä... Onko mahdollista?! Juon aamuisin tuopillisen vettä johon on puristettu puolikas sitruunan mehu. Olisiko kuona-aineet lähteneet liikkeelle? :) ainakin tuon sitruunaveden terveysvaikutuksia on kovin kehuttu.... 

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunavesi poistaa selluliitin!

Hahahh! Että naiset voi olla sekaisin!

Vierailija
62/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:32"]Sitruunavesi poistaa selluliitin!

[/quote]
Juuri näin Ap. älä usko kokemaasi. Sinullehan on nyt kerrottu että se ei toimi. Voit siis palata sitruunattomaan elämään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:17"]

Minä juon Kossuvettä. Hyvin on selluliitit lähteneet.

Aamuisin syön rahkaa ja seuraan Aktiivisuusrannekettani jatkuvasti.

Olenhan nainen ja Mensan jäsen...

[/quote]

Miehillä tämä todistetusti toimii vielä paremmin, ahkeraa Kossuveden juomista ja kyllä sellulliitti aikaa myöden lähtee.

Vierailija
64/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut melkein 2 viikkoa sitruunavetta aamuisin (puolikas sitruuna + vettä)

Mitään muuta en ole tehnyt, en ole ehtinyt käymään edes lenkillä. OLEN LAIHTUNUT 1,3 KG!!!!

Vierailija
65/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää paikkaansa. Ihosta tulee kimmokas ja tulehdukset paranee. Vanhat ikiliikkujat juo juuri tuota sitruunavettä sekä käyttävät myös paljon inkiväriä. Juuri ne, jotka jatkuvasti liikkeellä ja näyttävät nuorekkailta

Vierailija
66/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuosta jaetusta linkistä: http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/ravinto-ja-laihdutus/ph-dieetti-happo-emastasapaino-kuntoon

"Dieetin miinukset:

Lääkäreiden mukaan dieetin taustalla ei ole todellista tieteellistä pohjaa: veren happamuus pysyy automaattisesti oikeana, koska elimistö tasaa itse ruoan happamuutta tai emäksisyyttä. Liika happamuus poistuu eritteiden mukana.
Dieetin noudattaminen on vaikeaa: siinä täytyy paastota ja totutella raakaravintoon.
Dieetti edellyttää myös tohtori Youngin omistaman yrityksen valmistamien lisäravinteiden ostamista sekä kalliiden keittiövälineiden, kuten vedenpuhdistimen, hankkimista.
Dieetti kieltää lähes kaikki perinteiseen länsimaiseen ruokavalioon kuuluvat raaka-aineet ja valmistustavat.
pH-ajatteluun kuuluu myös teettää elevän veren analyysi, joka maksaa n. 150 euroa."

Vierailija
67/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:06"]

Tämä tuosta jaetusta linkistä: http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/ravinto-ja-laihdutus/ph-dieetti-happo-emastasapaino-kuntoon

"Dieetin miinukset:

Lääkäreiden mukaan dieetin taustalla ei ole todellista tieteellistä pohjaa: veren happamuus pysyy automaattisesti oikeana, koska elimistö tasaa itse ruoan happamuutta tai emäksisyyttä. Liika happamuus poistuu eritteiden mukana. Dieetin noudattaminen on vaikeaa: siinä täytyy paastota ja totutella raakaravintoon. Dieetti edellyttää myös tohtori Youngin omistaman yrityksen valmistamien lisäravinteiden ostamista sekä kalliiden keittiövälineiden, kuten vedenpuhdistimen, hankkimista. Dieetti kieltää lähes kaikki perinteiseen länsimaiseen ruokavalioon kuuluvat raaka-aineet ja valmistustavat. pH-ajatteluun kuuluu myös teettää elevän veren analyysi, joka maksaa n. 150 euroa." [/quote]

Lääkärit on lääkäreitä. Ei tupakkakaan ollut vaarallista aikoinaan eikä kasvimyrkyt. 5 vuoden kuluttua saattaa tämäkin olla lääkäreiden suurin puheenaihe.

Vierailija
68/93 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:32"]

Sitruunavesi poistaa selluliitin!

[/quote]

no, olkoot sattumaa tai mitä vaan mutta jostain kumman syystä mun selluliitit on alkaneet silminnähden silitä nyt kun aloin juoda sitruunavettä! Olen aina kärsinyt sellusta... Jo alle 20v ikäisenä kun bmi oli 19-20. Ei teidän tarvitse uskoa ja kokeilla, enkä sano että kaikilla tuo sitruunavesi tehoaisi, mutta minuun on tehonnut! "Ihailin" itseäni äsken vielä kotimme halogeenivalaistussa eteisessä ja tuo valo on niiiin armoton, mutta joo-o, uskottava se on. Reidet on sileämmät!! Kaukana vielä selluttomasta elämästä mutta ero on silminnähtävä :) Me so happy :)

Vierailija
69/93 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että ei tee hyvää kiilteelle... Ajattelin että alan juoda pillillä. Toisaalta, tuo vesi on vain muutaman sekunnin suussani ( vrt. Limuja päivän mittaan litkivät teinit jne ). En nyt vielä ainakaan lopeta tätä tapaani, koska a) maku on hyvä ( ei mitään pahaa litkua väkipakolla b) terveysvaikutukset c) mulla on oikeasti vähemmän sellua!!!!!! :)

Kun purskuttelet suusi hyvin sitruunamehun juonnin jälkeen niin se auttaa hiukan mehun happamuuden laimenemiseen. Älä pese heti hampaita kun se edesauttaa kiilten tuhoutumista!

Vierailija
70/93 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukaudenajan  juonut puolikkaan sitruunan mehun aamulla tyhjään vatsaan ja vasen jalka joka on ollut jo vuosia aika usein turvonnut niin se on nyt asettunut normaaliksi.  TOINEN IHME ?  Kuiva iho joka kutisi ja punaisia plänttejä suihkun jälkeen piti aina rasvata SE ON NYT MELKEIN KORJAANTUNUT!    OLEN AIVAN ÄLLIKÄLLÄ LYÖTYNÄ?   Söin vitamiineja ,marjoja ,hedelmiä,maitohappobakteereita ja vaikka mitä ,eikä mitään vaikutusta ollut. Olen 76 vuotias että iho jo heikko vanhuudesta. KANNATTAA KOKEILLA,HALPA,HELPPO KONSTI.

Vierailija
71/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin maanantaina sitruunaveden juonnin. Ei vielä mitään erikoista

Vierailija
72/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas juttu joka toimii vain naisille.Ottakaa vielä kristallit käteen ja pyörikää ympärää lähtee vielä paremmin selluliitti.

Vierailija
73/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kannattaa pestä fluorihamnastahnalla ENNEN kuin suuhun laitetaan aamulla mitään muuta. Fluori kovettaa kiillettä eikä sitruunan happamuus puraise niin pahasti. Aamiaisen jälkeen ksylitolipastilli katkaisee happohyökkäyksen.

Olen lapsesta saakka pessyt hampaat heti herättyä ja välttynyt reikiintymiseltä. En myöskään napostele, vaan juon aterioiden välillä vain vettä.

Vierailija
74/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista. Eikös sellu viihdy happamassa kehossa ja sitruuna neutralisoi happamuutta

Facepalm

Vierailija
75/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:43"]

Samalla vähenee kiille hampaistasi :D

Entäs jos juo pillillä ja ohjaa mehun/veden ohi niiden hampaiden?

Pillillä tietysti. En ole aloittaja, mutta juon pillillä myös tiettyä rautavalmistetta, joka värjää hampaat. 

Vierailija
76/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon pitkin päivää sitruuna/kivennäisvettä ja rasva,lähtee myös tisseistä. Nyt juon alkoholia ja syön karkkia ja vehnätuotteita, että tulis takas ne rasvat.

Vierailija
77/93 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista. Eikös sellu viihdy happamassa kehossa ja sitruuna neutralisoi happamuutta

Heh, kehon pH-tasapaino on vakio. Kroppa säätelee sitä ihan jatkuvasti. Kun hengität, happamuus poistuu hiilidioksidin mukana. Älä usko epätiedehömppään!

Vierailija
78/93 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka nyt on juoneet sitruunavettä aamuisin, onko sellu lähtenyt?

Vierailija
79/93 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ruokasoodaa siihen juomaan vielä sekaan pikkuisen.

Vierailija
80/93 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selluliittia päässäsi.