Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka haukkuvat miehiä

Vierailija
19.02.2015 |

Olen kolmekymppinen nainen enkä ymmärrä, miksi haukutte miehiä, jopa halveksitte. Minulla on maailman paras isä, isoveli joka on aina pitänyt puoliani, aviomies jota rakastan ja joka on kumppanini, myös paras ystäväni. Minulla on kaksi poikaa joita rakastan - heistä kasvaa miehiä jonain päivänä. Elämään on mahtunut monia muitakin merkittäviä miehiä; rehtori, joka lopetti kiusaamiseni ala-asteella, kärsivällinen autokoulunopettaja jonka ansiosta sain ajokortin, lääkäri joka ymmärsi huoleni odottaessani esikoistani. Minä arvostan miehiä. Ajatelkaa, että sodan tullessa nuorukaiset ja perheiden isät lähtisivät rintamalle - paitsi isänmaan, myös meidän naisten ja lasten puolesta, ja vain osa heistä palaisi. Ja vaikka miehillä ja naisilla on näkemyseroja eri asioista, on se vain rikkautta ja tuo erinäkökulmia. Lämmin ajatus ja halaus jokaiselle tämän lukevalle miehelle. Ellet ole tätä kuullut viimeaikoina niin sanon tämän sinulle: sinä olet hyvä, tärkeä ja ihana ihminen ja ansaitset kaikkea hyvää elämääsi. Ja omalle miehelleni; kiitos rakas että olet ollut rinnallani kaikki nämä vuodet. Olet rakas <3

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä [/quote] Miksi niitä pitää haukkua? Ap [/quote] Koska he on saamattomia ja rumia.

[/quote]

Kannattaako tuhlata ruutia saamattomien ja rumien haukkumiseen?
[/quote]

Mulla on loputon varasto sitä ruutia

Vierailija
22/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:59"]Olisinpa minäkin saanut syntymälahjaksi pillun,niin ei tarvitsisi olla täällä haukuttavana. Ei kai tässä enää oikein  muuta pysty puolustuksekseen sanomaan...Mieheys kun on niin kirous täällä!
[/quote]

Hienoa, että sinulla on realistinen käsitys naisen elämästä. Elämä on aika paljon muutakin kuin vauvapalsta. Kannattaa tutustua tilastoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan ja tykkään paljon mun miehestä, isästä, pojastani, miespuolisista kavereistani ja tietyistä työpaikan miehistä. Kaikista en, mutta ketään en vihaa. Lähinpänä vihaamista on kyllä suhtautumiseni tämän palstan miehiin, stereotypiana. Täällä on niin paljon naisvihaa ja naisten esineellistämistä, halveksumista ja törkeää haukkumista että myönnän ennakkoasenteeni av-miehiä kohtaan olevan negatiivinen. Mutta samalla tavallahan av-mammatkin on niputettu stereotypiaksi, joka on ominaisuuksiltaan negatiivinen.

Vierailija
24/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjut ovat todella ärsyttäviä, koska tietyt kirjoittajat toimivat aina samalla tavalla: Argumentoivat täysin kehittymättömästi käyttäen pohjana omia ennakkoluulojaan, haukkuvat ja yleistävät, ja kun siitä heille huomautetaan, alkavat vinkua "miksi hyökkäät minua vastaan, asiat riitelevät eivät ihmiset." Eli itse riehuvat miten sattuu mutta vaativat muilta täydellisen keskustelun noudattamista. Lisäksi he eivät erota trolleja oikeista kommenteista, vaan luulevat niitä vastapuolen oikeiksi kommenteiksi.

Vierailija
25/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa sukupuolissa on mätämunia. Esimerkiksi minut raiskannut mies oli tällainen. Mutta ei se koko miessukupuolesta tee pahaa. Suurin osa tuntemistani miehistä on kultaisia ja ihania ihmisisä. Myös naiset osaavat olla inhottavia ja enemmän olen törmännyt ilkeisiin naisiin kuin miehiin, mutta ei se tarkoita että jokainen nainen olisi inhottava. Niin ja voin sanoa, että useammin olen kohdannut väkivaltaa naisten kuin miesten puolelta. En ole menettänyt kokemusteni takia luottamusta kumpaankaan sukupuoleen.

Vierailija
26/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:07"]Molemmissa sukupuolissa on mätämunia. Esimerkiksi minut raiskannut mies oli tällainen. Mutta ei se koko miessukupuolesta tee pahaa. Suurin osa tuntemistani miehistä on kultaisia ja ihania ihmisisä. Myös naiset osaavat olla inhottavia ja enemmän olen törmännyt ilkeisiin naisiin kuin miehiin, mutta ei se tarkoita että jokainen nainen olisi inhottava. Niin ja voin sanoa, että useammin olen kohdannut väkivaltaa naisten kuin miesten puolelta. En ole menettänyt kokemusteni takia luottamusta kumpaankaan sukupuoleen.
[/quote]

Niinpä. Turhaan ollaan napit vastakkain. Miehissä on enemmän umpihulluja ja väkivaltaisia mutta niin myös menestyjiä. Naiset taas tasaisemmin suoriutuvia. Olen aina miettinyt, että minkälaiset miehet oikein tekevät näitä naisvihan kyllästämiä aloituksia tai minkälaiset naiset yleistävät kaikki miehet pettureiksi ja julmiksi oman kokemuksen perusteella. Eivät voi olla mitään oman elämänsä voittajia.

Vierailija
27/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yleistämistä sen kaikissa muodoissa.

Vierailija
28/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:05"]

Näissä ketjut ovat todella ärsyttäviä, koska tietyt kirjoittajat toimivat aina samalla tavalla: Argumentoivat täysin kehittymättömästi käyttäen pohjana omia ennakkoluulojaan, haukkuvat ja yleistävät, ja kun siitä heille huomautetaan, alkavat vinkua "miksi hyökkäät minua vastaan, asiat riitelevät eivät ihmiset." Eli itse riehuvat miten sattuu mutta vaativat muilta täydellisen keskustelun noudattamista. Lisäksi he eivät erota trolleja oikeista kommenteista, vaan luulevat niitä vastapuolen oikeiksi kommenteiksi.

[/quote]

Niin minä sanoin tuon "asiaa, ei henkilöitä" -kommentin. Koska omaan kommenttiini tuli juurikin nimittely/haukkumisvastaus.

Itse en hauku ketään, tosin en sitä voi todistaa. Pitäisi vissiin ottaa oma nimimerkki.

Vierailija
29/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:45"]

Tässä väkivaltaisten juoppojen maassa saamattomuus on lähestulkoon hyve ja rumuus vain geneettinen ominaispiirre, joka on pakko hyväksyä jos aikoo pariutua.

[/quote]

Kouluajoista sen verran aikaa, ettei enää varmaksi muista, mistä ne väkivaltaiset juopot oikein tulevat?

[/quote]

Sellaisesta perheestä, jossa poikaa/poikia ei ole rakastettu.

Tyttölapsiahan rakastetaan tunnetustikin enemmän. Pojat jäävät suoriutumaan omillaan. Ei ihme, että keksivät omat tapansa selviytyä. Koulussa pärjääminen ei kuulu poikien pärjäämisen ykkösvaihtoehtoihin, vaan kaveriporukan hyväksyntä ja tuki.

Yksinäiset ja syrjäytyneet mohikaanit kehittelevät päässään näitä väkivaltaisia tempauksia näyttääkseen olevansa olemassa!

Rakastakaa niitä poikianne laittamalla rajoja ja olkaa aidosti kiinnostuneita heidän tekemisistään vanhemmat!

[/quote]

Vanhemmissa ikäluokissa on kyllä arvostettu poikia selkeästi enemmän, mikä voi olla yksi syy että nykyään naiset ja miehet tuntuu olevan niin napit vastakkain. Itse tunsin/tunnen useita vanhempia naisia joiden mielestä pojat on ollut jotenkin parempia jo lapsena, esim. Oma mummoni, äitini, siskoni anoppi, osa opettajistani... Tytöt ovat heidän mielestään täällä lähinnä palvelemassa miehiä. Ovat itsekkin palvelleet. Tytöillä on myös löyhä moraali ja ovat kieroja ja petollisia jo pienenä. Näin pohjois-pohjanmaalla. Käykääpä joskus (ja tulkaa äkkiä pois).

[/quote]

Väärin tuokin! Mutta asiat ovat muuttuneet nistä asioista aivan toiseen suuntaan.

Vierailija
30/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:51"]Minulla on upea suomalainen mies.

Olen itse hänet valinnut joten tottakai hän on. Itse olen aika samanlainen. Kaunis ja älykäs.

Ihminen usein valitsee kumppanikseen samankaltaisen puolison.

Joten valitkaa paremmin. No jotkut joutuvat tyytymään niihin joita muut eivät huoli.
[/quote]
Ja vaatimaton. "Valitsit" miehesi kuin tikkarin kaupasta ja vielä kerrot olevasi älykäs. Kenen mielestä? Itsetietoisuus on iso turn off.

Vierailija
31/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
[/quote]

Mitä saamista on miehessä?
[/quote]
Kysy niiltä miljardeilta naisilta jotka käyttävät 95% energiastaan miehien huomioimiseen vähintään alitajuisesti.

Vierailija
32/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:07"]Molemmissa sukupuolissa on mätämunia. Esimerkiksi minut raiskannut mies oli tällainen. Mutta ei se koko miessukupuolesta tee pahaa. Suurin osa tuntemistani miehistä on kultaisia ja ihania ihmisisä. Myös naiset osaavat olla inhottavia ja enemmän olen törmännyt ilkeisiin naisiin kuin miehiin, mutta ei se tarkoita että jokainen nainen olisi inhottava. Niin ja voin sanoa, että useammin olen kohdannut väkivaltaa naisten kuin miesten puolelta. En ole menettänyt kokemusteni takia luottamusta kumpaankaan sukupuoleen.
[/quote]
Ja tälle antaa joku alapeukun? Miesvihaaja?

Vierailija
33/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisia ei täällä saa arvostella, edes hienotunteisesti. Kirjoitin yhteen ketjuun kerran asiallisesti, että yleisesti ottaen naiset ovat miehiä taitavampia henkisessä väkivallassa. Sain sellaisen paskamyrskyn tappouhkauksineen että oksat pois. Minua epäiltiin mieheksi, koska "nainen ei voi kirjoitttaa noin"

Miehet ovat kyllä keskimäärin pahempia kuin me naiset ja olen itsekin kokenut miesten tasolta paskaa, mutta en nyt viitsi yleistää.

N24

Vierailija
34/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan perusteella vähintään 80% kummastakin sukupuolesta on kaameita ihmisiä, jotka ansaitsee haukkumiset.

Vierailija
35/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:54"]

Ap, kerrotko nyt tarkemmin miten miehiä on haukuttu? Poimi vaikka esimerkkejä.

[/quote]

Tässä esimerkki 15.2. 2015 Eiheena muistaakseni Kiintiöt naisille pörssiyhtiöiden hallituksiin:

Huvittavaa tässä on se, et vuosisadat miehet monopolisoivat ammatteja ja oppiarvoja, ja sitten kun naiset n. sata vuotta sitten pääsivät mukaan kovalla vaivalla (naisasialiikkeen naisia pilkattiin, parjattiin, huoriteltiin, lesboteltiin, uhkailtiin, pahoinpideltiin) ja kiintiöiden avulla saatiin epätasa-arvon tasaantuminen nopeutumaan, niin nyt kun monet alat ovat naisistuneet alkaa päinvastainen volina. Ylimielisistä, holhoavista miessukupuolesta on tullut altavastaaja modernissa yhteiskunnassa.  Ja sitä ne ei kestä - se tietää lisää kouluampumisia, ääriliikkeiden nousua, kun kaikenlaiset äärihömpötykset uppoaa näihin katkeroituneisiin nuoriin miehiin. 

Karma is the Bitch. Yhtään ei säälitä. Vuosituhansia tätä 'nainen on miehen kylkiluu' -paskaa, vaikka biologiasta tiedämme, et todellisuudessa se on juuri toisinpäin: ensin oli naissukupuoli ja siitä erkani sitten jossain vaiheessa miessukupuoli, jota ei periaatteessa edes tarvita. Ja kun sitten on yritetty selvittää, et mihin luonto sit miestä tarvii, niin ilmeisesti avainsana on vaihtelu. Saadaan geenivariaatiota. Hah. Ja tällaisille apupojille riittää apupojan duunit. DDD

Ei kovin kilttiä tekstiä tarpeettomista miehistä, vai? Netti ei unohda....

[/quote]

Miehenä sanoisin, että voisin rakastua tuon kirjoittajaan, jos hän on nainen (oletan kyllä niin tekstin tyylistä, enkä tarkoita tällä aggressiota, mutta kun feikkaajia on siinäkin niin hyviä) :D

Hän on vastannut provoon provolla ja tuo teksti on todella osuvaa. En silti usko, että hän irl latelee tuollaisia tai vihaa kaikkia miehiä. Sellaisiakin naisia olen kyllä tavannut. Tuo teksti vaan on niin totta, historian osalta täysin, joidenkin miesten osalta nykyisinkin.

Vierailija
36/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:07"]Molemmissa sukupuolissa on mätämunia. Esimerkiksi minut raiskannut mies oli tällainen. Mutta ei se koko miessukupuolesta tee pahaa. Suurin osa tuntemistani miehistä on kultaisia ja ihania ihmisisä. Myös naiset osaavat olla inhottavia ja enemmän olen törmännyt ilkeisiin naisiin kuin miehiin, mutta ei se tarkoita että jokainen nainen olisi inhottava. Niin ja voin sanoa, että useammin olen kohdannut väkivaltaa naisten kuin miesten puolelta. En ole menettänyt kokemusteni takia luottamusta kumpaankaan sukupuoleen. [/quote] Niinpä. Turhaan ollaan napit vastakkain. Miehissä on enemmän umpihulluja ja väkivaltaisia mutta niin myös menestyjiä. Naiset taas tasaisemmin suoriutuvia. Olen aina miettinyt, että minkälaiset miehet oikein tekevät näitä naisvihan kyllästämiä aloituksia tai minkälaiset naiset yleistävät kaikki miehet pettureiksi ja julmiksi oman kokemuksen perusteella. Eivät voi olla mitään oman elämänsä voittajia.

[/quote]

Eivät olekaan. Pettymyksien vastapainoksi ei vain ole sattunut riittävän paljon menestystä ja maailmankuva on mustunut kauttaaltaan.

Ja on se päivästäkin kiinni. Toisinaan tulee yleistettyä enemmän, vaikka en koskaan teekään sitä tosissani. Minä vaan en yleensä tee sitä vieraiden ihmisten kanssa, koska he eivät välttämättä erota, mikä on totta ja mikä ei. Paitsi netissä, jossa muutkin tekee niin :)

Vierailija
37/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni on ihania miehiä mutta en silti kiellä sitä tosiasiaa että maailma olisi paljon onnellisempi paikka ilman kaikkia miehiä. Miehet murhaavat, sortavat, sotivat, raiskaavat lapsia, pyörittävät huumebisnestä ja ihmiskauppaa, lähtevät ääriliikkeisiin ja huru-ukkojen lahkoihin, hakkaavat sademetsät, uskovat ikivanhoihin satukirjoihin ja tuhoavat niiden perusteella kaiken ympäriltään. Useimmista on enemmän haittaa kuin hyötyä ihmiskunnalle, jos siis ajatellaan nimenomaan kaikkien maailman ihmisten hyvinvointia. Miehet ovat hyviä keräämään itselleen rikkauksia polkemalla muita. Toki voidaan ajatella, että keskiverto tyhmä mies on sivistyneen ihmiskunnan ainoa "luontainen vihollinen" joka rajoittaa väestönkasvua. Toisaalta jos miehiä ei olisi, ei olisi sitä hallitsematonta väestönkasvua kehitysmaissakaan joten +-0.

Vierailija
38/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan yhtä normaalia vihata miehiä, kuin mustalaisia, porvareita tai muslimeja. Jos jollain henkilöllä on tarpeeksi paljon huonoja kokemuksia jonkin ihmisryhmän edustajista ja erittäin vähän hyviä tai neutraaleja kokemuksia heistä, on luonnollista, että hän alkaa pelkäämään tai vihaamaan niitä. Tämä on ihan biologinen selviytymiskeino. Haukkumaan se ei tietenkään oikeuta. Mutta en näe siinä mitään ihmeellistä. Joillain käy vaan niin huono tuuri elämässä, että kokevat lapsena väkivaltaa ja hyväksikäyttöä isältään, poikaystävä raiskaa, avomies pahoinpitelee ym.

Korostan vielä, että itse en ole miesvihaaja tai hauku miehiä sen takia, että ovat miehiä.

Vierailija
39/98 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:46"]Palstan perusteella vähintään 80% kummastakin sukupuolesta on kaameita ihmisiä, jotka ansaitsee haukkumiset.
[/quote]

Tämä on totta. Maailmaan mahtuu idiootteja, ilkeitä ja tympeitä luusereita. "Huomaatko miten tyhmä keskiverto ihminen on? Ajattele, puolet maailman ihmisistä ovat vielä häntäkin tyhmempiä."

Vierailija
40/98 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi. [/quote] Miesvihamies saapuu paikalle viitta hulmuten! Faktat lentävät seinään, kun hän kitkee miesvihaa internetin anonyymipalstalla, työtä riittää sillä miesviha rehottaa joka paikassa. Onko vauvallasi ihottumaa? Miesvihaa! Tykkäätkö tummasta vai vaaleasta? Miesvihaa? Miten teen nopean nakkikeiton? MIESVIHAA!

[/quote]

Tuolla miesvihamiehellä on muuten asperger.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi