Naiset, jotka haukkuvat miehiä
Olen kolmekymppinen nainen enkä ymmärrä, miksi haukutte miehiä, jopa halveksitte. Minulla on maailman paras isä, isoveli joka on aina pitänyt puoliani, aviomies jota rakastan ja joka on kumppanini, myös paras ystäväni. Minulla on kaksi poikaa joita rakastan - heistä kasvaa miehiä jonain päivänä. Elämään on mahtunut monia muitakin merkittäviä miehiä; rehtori, joka lopetti kiusaamiseni ala-asteella, kärsivällinen autokoulunopettaja jonka ansiosta sain ajokortin, lääkäri joka ymmärsi huoleni odottaessani esikoistani. Minä arvostan miehiä. Ajatelkaa, että sodan tullessa nuorukaiset ja perheiden isät lähtisivät rintamalle - paitsi isänmaan, myös meidän naisten ja lasten puolesta, ja vain osa heistä palaisi. Ja vaikka miehillä ja naisilla on näkemyseroja eri asioista, on se vain rikkautta ja tuo erinäkökulmia. Lämmin ajatus ja halaus jokaiselle tämän lukevalle miehelle. Ellet ole tätä kuullut viimeaikoina niin sanon tämän sinulle: sinä olet hyvä, tärkeä ja ihana ihminen ja ansaitset kaikkea hyvää elämääsi. Ja omalle miehelleni; kiitos rakas että olet ollut rinnallani kaikki nämä vuodet. Olet rakas <3
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä
[/quote]
Miksi niitä pitää haukkua? Ap
Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
Näetkö ap aina kaikki asiat vain omasta näkökulmastasi? Vai oletko tahallasi yksinkertainen?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:32"]Näetkö ap aina kaikki asiat vain omasta näkökulmastasi? Vai oletko tahallasi yksinkertainen?
[/quote]
Jos sinä olet miehille katkera auttaako sinua jotenkin kaikkien miesten viha ja haukkuminen? Eikö terapia tms. auttaisi paremmin, puhua jollekin? Minulla ei ole pahaa sanottavaa miehistä. Miksi se sinusta on huono asia sekin? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä
[/quote]
[/quote]
Koska he on saamattomia ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
[/quote]
Ja täällä on yksinkertainen ellei hauku miehiä xD
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä
[/quote]
[/quote]
Koska he on saamattomia ja rumia.
[/quote]
Enpä usko :) Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]
Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
[/quote]
Huoh. Ja näin saatiin tähänkin kivaan ketjuun kylvettyä riidan siemen. Kiitos siitä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Huoh. Ja näin saatiin tähänkin kivaan ketjuun kylvettyä riidan siemen. Kiitos siitä.
[/quote]
Tässä muuten ei haukuttu minua. Yleensä aloittaja aina haukutaan ja sehän tulikin seuraavan postaajan toimesta. Oi voi. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä [/quote] Miksi niitä pitää haukkua? Ap [/quote] Koska he on saamattomia ja rumia.
[/quote]
Tässä väkivaltaisten juoppojen maassa saamattomuus on lähestulkoon hyve ja rumuus vain geneettinen ominaispiirre, joka on pakko hyväksyä jos aikoo pariutua.
Miksei ihmisiin voisi suhtautua ihan vaan henkilöinä? Jos av-mamman mies on paska, leimataan kaikki muutkin 3,5 miljardia miestä. Vaikka kaikki yhden henkilön tuntemat miehet olis paskoja, se ei siltikään tee kaikista maailman miehistä sellaisia.
T. Nainen, joka arvostaa miehiä, muttei niitä kaikkia
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä [/quote] Miksi niitä pitää haukkua? Ap [/quote] Koska he on saamattomia ja rumia.
[/quote]
Tässä väkivaltaisten juoppojen maassa saamattomuus on lähestulkoon hyve ja rumuus vain geneettinen ominaispiirre, joka on pakko hyväksyä jos aikoo pariutua.
[/quote]
Onneksi suomalainen nainen on niin kaunis ja lempeä sielultaan. ;)
Totuus on, että juuri minkään maalainen nainen ei saisi miestä talouteensa ellei naisella olisi pillua ja kohtua.
Ei mutta oikeasti, miksi miehiä "saa" haukkua? Lähes pitäisi haukkua. Olen sitten erilainen, sopii, kun mielestäni sukupuolen perusteella ei saa haukkua. Varmaan trollattaisiin vähemmän naisiin liittyen jos me naisetkin vähän pidettäisiin jäitä hatussa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:50"]Miksei ihmisiin voisi suhtautua ihan vaan henkilöinä? Jos av-mamman mies on paska, leimataan kaikki muutkin 3,5 miljardia miestä. Vaikka kaikki yhden henkilön tuntemat miehet olis paskoja, se ei siltikään tee kaikista maailman miehistä sellaisia.
T. Nainen, joka arvostaa miehiä, muttei niitä kaikkia
[/quote]
Aivan! Olet oikeassa. Ap
Eivät miehet ole mieheksi syntymistään valinneet , eivätkä naiset sukupuoltaan ansioistaan saaneet.
Osa haukkumisista tulee defenssimekanismista, naiset heikompana ja heikkolahjaisempana sukupuolena kokevat primitiivisen tarpeen "hyökätä" miesten päälle ikään kuin peittääkseen heikkouttaan ja nostaakseen statustaan.
On olemassa hyviä miehiä ja huonoja miehia ja siltä väliltä. Ja niin on olemassa hyviä ja huonoja naisia samalal tavalla. On tainnut sattua niin, että AP:n kohdalle on sattunut miehiä, joita voi arvostaa.
Isääni arvostan valtavasti. Miesopettajiani olen kunnioittanut aina paljon. Oma mies on laiska ja itsekäs, joten ahdistun usein hänen seurassaan, eikä ole helppo arvostaa häntä. Olen pettynyt häneen. Puhumme eri rakkauden kieliä, eikä hän halua nähdä sitä vaivaa, että ottaisi selvää, miten koen, että tulen rakastetuksi. Itse tiedän, mitä tehdä, jotta hän kokisi olonsa rakastetuksi, mutta vaikeaa minulle. Joten, vuosien saatossa, saattaa tulla paljon huonoja tunteita toista kohtaan...