Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka haukkuvat miehiä

Vierailija
19.02.2015 |

Olen kolmekymppinen nainen enkä ymmärrä, miksi haukutte miehiä, jopa halveksitte. Minulla on maailman paras isä, isoveli joka on aina pitänyt puoliani, aviomies jota rakastan ja joka on kumppanini, myös paras ystäväni. Minulla on kaksi poikaa joita rakastan - heistä kasvaa miehiä jonain päivänä. Elämään on mahtunut monia muitakin merkittäviä miehiä; rehtori, joka lopetti kiusaamiseni ala-asteella, kärsivällinen autokoulunopettaja jonka ansiosta sain ajokortin, lääkäri joka ymmärsi huoleni odottaessani esikoistani. Minä arvostan miehiä. Ajatelkaa, että sodan tullessa nuorukaiset ja perheiden isät lähtisivät rintamalle - paitsi isänmaan, myös meidän naisten ja lasten puolesta, ja vain osa heistä palaisi. Ja vaikka miehillä ja naisilla on näkemyseroja eri asioista, on se vain rikkautta ja tuo erinäkökulmia. Lämmin ajatus ja halaus jokaiselle tämän lukevalle miehelle. Ellet ole tätä kuullut viimeaikoina niin sanon tämän sinulle: sinä olet hyvä, tärkeä ja ihana ihminen ja ansaitset kaikkea hyvää elämääsi. Ja omalle miehelleni; kiitos rakas että olet ollut rinnallani kaikki nämä vuodet. Olet rakas <3

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:34"]Joku on joskus tehnyt jotakin ja särkenyt neidin prinsessamaailman. Tätä ei sitten ole kyetty suremaan, vaan neiti on katkeroitunut ja täten kaikki (varsinkin suomalaiset) miehet ovat luusereita. [/quote] Ei kaikki, mutta käsittämättömän suuri osa. Mikä teitä suomalaisia ukkoja oikein riivaa?

[/quote]

Naiset. Ne riivaa. Ei paljon muu oikeastaan.

Vierailija
2/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:54"]

Ap, kerrotko nyt tarkemmin miten miehiä on haukuttu? Poimi vaikka esimerkkejä.

[/quote]

Tässä esimerkki 15.2. 2015 Eiheena muistaakseni Kiintiöt naisille pörssiyhtiöiden hallituksiin:

Huvittavaa tässä on se, et vuosisadat miehet monopolisoivat ammatteja ja oppiarvoja, ja sitten kun naiset n. sata vuotta sitten pääsivät mukaan kovalla vaivalla (naisasialiikkeen naisia pilkattiin, parjattiin, huoriteltiin, lesboteltiin, uhkailtiin, pahoinpideltiin) ja kiintiöiden avulla saatiin epätasa-arvon tasaantuminen nopeutumaan, niin nyt kun monet alat ovat naisistuneet alkaa päinvastainen volina. Ylimielisistä, holhoavista miessukupuolesta on tullut altavastaaja modernissa yhteiskunnassa.  Ja sitä ne ei kestä - se tietää lisää kouluampumisia, ääriliikkeiden nousua, kun kaikenlaiset äärihömpötykset uppoaa näihin katkeroituneisiin nuoriin miehiin. 

Karma is the Bitch. Yhtään ei säälitä. Vuosituhansia tätä 'nainen on miehen kylkiluu' -paskaa, vaikka biologiasta tiedämme, et todellisuudessa se on juuri toisinpäin: ensin oli naissukupuoli ja siitä erkani sitten jossain vaiheessa miessukupuoli, jota ei periaatteessa edes tarvita. Ja kun sitten on yritetty selvittää, et mihin luonto sit miestä tarvii, niin ilmeisesti avainsana on vaihtelu. Saadaan geenivariaatiota. Hah. Ja tällaisille apupojille riittää apupojan duunit. DDD

Ei kovin kilttiä tekstiä tarpeettomista miehistä, vai? Netti ei unohda....

[/quote]

Totuus ei aina ole kovin kilttiä. En kutsuisi sitä haukkumiseksi. 

[/quote]

Sinun tekstiäsi, sinun totuus?

[/quote]

Ei ole minun tekstiäni mutta siitä olen samaa mieltä, että ei paljon säälitä nämä lassukat jotka itkevät sitä, että maailmasta on tullut oikeudenmukaisempi.

[/quote]

Siis tasa-arvo edennyt? Ketkä kassukat sitä valttavat, että tasa-arvo on edennyt?

Ai niin, tuo tasa-arvo. Siitä ollaan niin useaa mieltä, tai sen sisällöstä. Tasa-arvo tuntuu olevan kuhunkin tilanteeseen ja kullekin sopiva määre, siis ei mitattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:31"]

[/quote]

Tässä esimerkki 15.2. 2015 Eiheena muistaakseni Kiintiöt naisille pörssiyhtiöiden hallituksiin:

Huvittavaa tässä on se, et vuosisadat miehet monopolisoivat ammatteja ja oppiarvoja, ja sitten kun naiset n. sata vuotta sitten pääsivät mukaan kovalla vaivalla (naisasialiikkeen naisia pilkattiin, parjattiin, huoriteltiin, lesboteltiin, uhkailtiin, pahoinpideltiin) ja kiintiöiden avulla saatiin epätasa-arvon tasaantuminen nopeutumaan, niin nyt kun monet alat ovat naisistuneet alkaa päinvastainen volina. Ylimielisistä, holhoavista miessukupuolesta on tullut altavastaaja modernissa yhteiskunnassa.  Ja sitä ne ei kestä - se tietää lisää kouluampumisia, ääriliikkeiden nousua, kun kaikenlaiset äärihömpötykset uppoaa näihin katkeroituneisiin nuoriin miehiin. 

Karma is the Bitch. Yhtään ei säälitä. Vuosituhansia tätä 'nainen on miehen kylkiluu' -paskaa, vaikka biologiasta tiedämme, et todellisuudessa se on juuri toisinpäin: ensin oli naissukupuoli ja siitä erkani sitten jossain vaiheessa miessukupuoli, jota ei periaatteessa edes tarvita. Ja kun sitten on yritetty selvittää, et mihin luonto sit miestä tarvii, niin ilmeisesti avainsana on vaihtelu. Saadaan geenivariaatiota. Hah. Ja tällaisille apupojille riittää apupojan duunit. DDD

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole minun tekstiäni mutta siitä olen samaa mieltä, että ei paljon säälitä nämä lassukat jotka itkevät sitä, että maailmasta on tullut oikeudenmukaisempi.

[/quote]

Siis tasa-arvo edennyt? Ketkä kassukat sitä valttavat, että tasa-arvo on edennyt?

Ai niin, tuo tasa-arvo. Siitä ollaan niin useaa mieltä, tai sen sisällöstä. Tasa-arvo tuntuu olevan kuhunkin tilanteeseen ja kullekin sopiva määre, siis ei mitattavissa.

[/quote]

Joo. Otetaan miehiltä oikeus opiskella yliopistossa pois. Ja jos siitä alkavat jotain inistä, niin sanotaan, että no voi voi, jokainen kokee sen tasa-arvon omalla tavallaan, ei sitä oikein voi mitenkään mitata.

Vitun lassukka.

Vierailija
4/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Muuten hyvää tekstiä, mutta voisit jättää tuon nimittelyn pois. Se vie asialliseltakin tekstiltä uskottavuutta ja saa epäilemään kirjoittajan kompetenssia.

Vierailija
5/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:57"]Osa haukkumisista tulee defenssimekanismista, naiset heikompana ja heikkolahjaisempana sukupuolena kokevat primitiivisen tarpeen "hyökätä" miesten päälle ikään kuin peittääkseen heikkouttaan ja nostaakseen statustaan.
[/quote]

9 äidin kammarissa asuvaa runkkaria yläpeukuttaa.

Vierailija
6/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:26"]Haukun vain suomalaisia miehiä [/quote] Miksi niitä pitää haukkua? Ap [/quote] Koska he on saamattomia ja rumia.

[/quote]

Kannattaako tuhlata ruutia saamattomien ja rumien haukkumiseen?

Vierailija
7/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo. Otetaan miehiltä oikeus opiskella yliopistossa pois. Ja jos siitä alkavat jotain inistä, niin sanotaan, että no voi voi, jokainen kokee sen tasa-arvon omalla tavallaan, ei sitä oikein voi mitenkään mitata.

Vitun lassukka.

[/quote]

Voi, voi kirjoittaja hyvä! Asiat riitelevät, ei kirjoittajat. Voit aivan kernaasti viedä kansalaisaloitetta eteenpäin, tai ottaa yhteyttä kansanedustajaasi, kaikin mokomin. Sinulla onkin aivan selvästi omanlaisesi tasa-arvokäsitys ja hyvä niin! Kunnioitan sitä.

Palstalla on käyty tuhansia sotia tasa-arvon tiimoilta. En viitsi niihin enempää puuttua. Totean vain, että monella naisella ja monella miehellä on niin erilaiset kun olla voi, esim. huoltajuusriidat, palkka jne. Kullakin om näkemyksensä eikö niin. Mielipiteen vapaus ja sellaista. 

Kiitos!

Vierailija
8/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on upea suomalainen mies.

Olen itse hänet valinnut joten tottakai hän on. Itse olen aika samanlainen. Kaunis ja älykäs.

Ihminen usein valitsee kumppanikseen samankaltaisen puolison.

Joten valitkaa paremmin. No jotkut joutuvat tyytymään niihin joita muut eivät huoli.

Vierailija
9/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:57"]Osa haukkumisista tulee defenssimekanismista, naiset heikompana ja heikkolahjaisempana sukupuolena kokevat primitiivisen tarpeen "hyökätä" miesten päälle ikään kuin peittääkseen heikkouttaan ja nostaakseen statustaan. [/quote] 9 äidin kammarissa asuvaa runkkaria yläpeukuttaa.

[/quote]

Eli tämäkin tuuttaus on osoitus primitiivireaktiosta. Miksei mitään perusteltua ja eriteltyä kommentia. Vain alatyylin lonkaltaheitto.

Eikö juuri tällaisista tälläkin palstalla valiteta ja syytetä "Ylilaudan poikia?" Miksi itse syyllistytään samaan?

Vierailija
10/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:57"]Osa haukkumisista tulee defenssimekanismista, naiset heikompana ja heikkolahjaisempana sukupuolena kokevat primitiivisen tarpeen "hyökätä" miesten päälle ikään kuin peittääkseen heikkouttaan ja nostaakseen statustaan. [/quote] 9 äidin kammarissa asuvaa runkkaria yläpeukuttaa.

[/quote]

Totuutta ei saa sanoa ääneen?

Vierailija
11/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:45"]

Tässä väkivaltaisten juoppojen maassa saamattomuus on lähestulkoon hyve ja rumuus vain geneettinen ominaispiirre, joka on pakko hyväksyä jos aikoo pariutua.

[/quote]

Kouluajoista sen verran aikaa, ettei enää varmaksi muista, mistä ne väkivaltaiset juopot oikein tulevat?

[/quote] Eivätköhän nuo liene tulleet periaatteessa siitä samasta maailmaantuloaukosta kuin me muutkin pallontallaajat ja mononkuluttajat täällä...

Vierailija
12/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin saanut syntymälahjaksi pillun,niin ei tarvitsisi olla täällä haukuttavana. Ei kai tässä enää oikein  muuta pysty puolustuksekseen sanomaan...Mieheys kun on niin kirous täällä!

Vierailija
13/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:59"]

Olisinpa minäkin saanut syntymälahjaksi pillun,niin ei tarvitsisi olla täällä haukuttavana. Ei kai tässä enää oikein  muuta pysty puolustuksekseen sanomaan...Mieheys kun on niin kirous täällä!

[/quote]

Älähän nyt veliseni! Kukahan noille neideille rakentaisi talot rakennukset, jollemme me, Miehet. Paljon jäisi ihmeellisiä asioita leideille laittamatta. Eivät pääsisi edes tänne palstalle meitä kuorossa haukkumaan. Kuinka alkeellisesti naiset keskenään elelisivätkään? Kauhistuttava ajatus ilman sähköä ja saniteettia jne.

Nuo haukkujat ovat kuitenkin vain pieni vähemmistö. Niille on mukava ja hauskaa ajankulua pistää vähän kampoihin. Itse yritän pysyä asiallisena, vaan he alkavat lähes välittömästi nimittelemään ja haukkumaan. Se on huvittavaa! Asia kun loppuu niin trollaaminen ja haukkuminen alkaa, vaan ei se hetkauta. Eikun hanttiin vaan, kun on aihetta, kuomaseni!

Vierailija
14/98 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä väkivaltaisten juoppojen maassa saamattomuus on lähestulkoon hyve ja rumuus vain geneettinen ominaispiirre, joka on pakko hyväksyä jos aikoo pariutua.

[/quote]

Kouluajoista sen verran aikaa, ettei enää varmaksi muista, mistä ne väkivaltaiset juopot oikein tulevat?

Vierailija
15/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sellaisesta perheestä, jossa poikaa/poikia ei ole rakastettu.

Tyttölapsiahan rakastetaan tunnetustikin enemmän. Pojat jäävät suoriutumaan omillaan. Ei ihme, että keksivät omat tapansa selviytyä. Koulussa pärjääminen ei kuulu poikien pärjäämisen ykkösvaihtoehtoihin, vaan kaveriporukan hyväksyntä ja tuki.

Yksinäiset ja syrjäytyneet mohikaanit kehittelevät päässään näitä väkivaltaisia tempauksia näyttääkseen olevansa olemassa!

Rakastakaa niitä poikianne laittamalla rajoja ja olkaa aidosti kiinnostuneita heidän tekemisistään vanhemmat!

Vierailija
16/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:15"]

Olen kolmekymppinen nainen enkä ymmärrä, miksi haukutte miehiä, jopa halveksitte. Minulla on maailman paras isä, isoveli joka on aina pitänyt puoliani, aviomies jota rakastan ja joka on kumppanini, myös paras ystäväni. Minulla on kaksi poikaa joita rakastan - heistä kasvaa miehiä jonain päivänä. Elämään on mahtunut monia muitakin merkittäviä miehiä; rehtori, joka lopetti kiusaamiseni ala-asteella, kärsivällinen autokoulunopettaja jonka ansiosta sain ajokortin, lääkäri joka ymmärsi huoleni odottaessani esikoistani. Minä arvostan miehiä. Ajatelkaa, että sodan tullessa nuorukaiset ja perheiden isät lähtisivät rintamalle - paitsi isänmaan, myös meidän naisten ja lasten puolesta, ja vain osa heistä palaisi. Ja vaikka miehillä ja naisilla on näkemyseroja eri asioista, on se vain rikkautta ja tuo erinäkökulmia. Lämmin ajatus ja halaus jokaiselle tämän lukevalle miehelle. Ellet ole tätä kuullut viimeaikoina niin sanon tämän sinulle: sinä olet hyvä, tärkeä ja ihana ihminen ja ansaitset kaikkea hyvää elämääsi. Ja omalle miehelleni; kiitos rakas että olet ollut rinnallani kaikki nämä vuodet. Olet rakas <3

[/quote]

Sun kirjoitus tuo mieleen kouluaineen. 

Vierailija
17/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:15"]

[/quote]

Sun kirjoitus tuo mieleen kouluaineen. 

[/quote]

Sinulla on kyky osua aiheen ytimeen!

Vierailija
18/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:35"]

[/quote]

[/quote]

Sellaisesta perheestä, jossa poikaa/poikia ei ole rakastettu.

Tyttölapsiahan rakastetaan tunnetustikin enemmän. Pojat jäävät suoriutumaan omillaan. Ei ihme, että keksivät omat tapansa selviytyä. Koulussa pärjääminen ei kuulu poikien pärjäämisen ykkösvaihtoehtoihin, vaan kaveriporukan hyväksyntä ja tuki.

Yksinäiset ja syrjäytyneet mohikaanit kehittelevät päässään näitä väkivaltaisia tempauksia näyttääkseen olevansa olemassa!

Rakastakaa niitä poikianne laittamalla rajoja ja olkaa aidosti kiinnostuneita heidän tekemisistään vanhemmat!

[/quote]

Vanhemmissa ikäluokissa on kyllä arvostettu poikia selkeästi enemmän, mikä voi olla yksi syy että nykyään naiset ja miehet tuntuu olevan niin napit vastakkain. Itse tunsin/tunnen useita vanhempia naisia joiden mielestä pojat on ollut jotenkin parempia jo lapsena, esim. Oma mummoni, äitini, siskoni anoppi, osa opettajistani... Tytöt ovat heidän mielestään täällä lähinnä palvelemassa miehiä. Ovat itsekkin palvelleet. Tytöillä on myös löyhä moraali ja ovat kieroja ja petollisia jo pienenä. Näin pohjois-pohjanmaalla. Käykääpä joskus (ja tulkaa äkkiä pois).

Vierailija
19/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
[/quote]

Miesvihamies saapuu paikalle viitta hulmuten! Faktat lentävät seinään, kun hän kitkee miesvihaa internetin anonyymipalstalla, työtä riittää sillä miesviha rehottaa joka paikassa. Onko vauvallasi ihottumaa? Miesvihaa! Tykkäätkö tummasta vai vaaleasta? Miesvihaa? Miten teen nopean nakkikeiton? MIESVIHAA!

Vierailija
20/98 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]Tämä onkin Naisasiaunioinin, ja muutaman sekopääfemakon valtaama miesvihapalsta. Onneksemme nuo sekopäät eivät oikeassa elämässään edes miestä saa, kukaan noihin ei sekaantuisi.
[/quote]

Mitä saamista on miehessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi