Mä olen tosi huonokuntoinen
Kai se on nämä useat sairaudet, jotka ovat vaikuttaneet. T. Valis
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kerro eilisestä sairaalakäynnistäsi. Miten jouduit sinne?
No mulla ollut viikon tosi kipeä tuo jalka. Etenkin öisin. Lääkäri epäili veritulppaa. Jouduin siksi sairaalaan, jossa radiologi teki tutkimuksen ja totesi, ettei tulppaa ole.ap
Harmittaa, kun muut ihmiset pitää mua tosi sairaana.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ollut viikon tosi kipeä tuo jalka. Etenkin öisin. Lääkäri epäili veritulppaa. Jouduin siksi sairaalaan, jossa radiologi teki tutkimuksen ja totesi, ettei tulppaa ole.ap
Miksi se sitten oli kipeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sitten oli kipeä?
Ei se syy oikein selvinnyt. Mulla on paljon nestettä jaloissa , sitä lääkäri epäili, että se aiheuttaa kipuja.ja käskettiin syömään 2 tablettia furesista entisen yhden sijaan.ap
Mitä väliä? Elämäsi kulkee muutenkin jatkuvasti toinen jalka haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Elämäsi kulkee muutenkin jatkuvasti toinen jalka haudassa.
No mä eläisin ero tavalla, jos se olisi mahdollista. ap
Samaa jankutusta, tuutin täydeltä.
Tämäkin on jo ???? aloitus aiheesta yksistään tänään🥳🥳🥳🥳🥳
Mä tuun valis ja pussaan sun kipeää jalkaa. Sanot tiesti, et hyvä, pussaa ylempää :)))
Sama mulla, oikea nilkka turposi: en ollut kolhinut sitä mihinkään. Rupesin jo varulta syömään disperiiniä; apteekissa sanoi, et lopeta se tai ainakin ilmoita/käy lääkärissä. Lopetin sitten. Ei se kipuile, on vaan turvoksissa (pumppu?).
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun muut ihmiset pitää mua tosi sairaana.ap
Ihan itse sä tästä jankkaat, hyvänen aika!
Ja etkö sitten olekaan sairas?
Vierailija kirjoitti:
Samaa jankutusta, tuutin täydeltä.
Tämäkin on jo ???? aloitus aiheesta yksistään tänään🥳🥳🥳🥳🥳
AP on niin köyhä, että joutuu käyttämään av-palstaa facena???
Ei kukaan pitäis sua sairaana tai tietäis susta mitään, ellet itse tuuppais tänne päivittäin terveystietos. Onneks et enää miehes tietoja päivittele.
Onko ap siis joskus aiemmin jo eronnut tästä nykyisestäkin miehestä? Palanneet kuitenkin yhteen?
Jossain vanhemmassa ketjussa jotain tämmöistä.
Lääkäri siis ohjeisti sinua aiemman kertomasi mukaan laihduttamaan ja liikkumaan ylipainon vuoksi.
Eli ne nyt ainakin voit tehdä.