Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska alushousujen reunojen näkyminen housujen läpi tuli "kauheaksi"?

Vierailija
17.02.2015 |

Olen ihmetellyt tällä palstalla ja jossain muuallakin keskusteluja, missä annetaan ymmärtää, että on ihan hirveää, jos alushousujen reuna näkyy housujen läpi. Se on olevinaan jotain aivan kauheaa ja tätä välttääkseen "kaikki" käyttävät stringejä.

Mitä kauheaa siinä on? Tuleeko yllätyksenä, että ihmisellä on alushousut? Luuleeko miehet muuten, että naiset ei  käytä ollenkaan alushousuja...?

Itse ajattelen miltei päinvastoin. Kun näkee jonkin tiukoissa trikoissa ja mitään alushousun saumaa/reunaa ei näy niin mieleen tulee, että niin on tuokin aivopesty käyttämään stringejä tms ettei vaan ihmiset luule, että hän käyttää alushousuja urheilessaan...

Joo, nyt en varmaan saa kehuja tällä tekstillä vaan kaikki stringien käyttäjät kehuu, että miten miellyttäviä ne on yllä jne. Voi ollakin, mutta minusta se syy niiden pitämiseen saisi olla se mukavuus, ei se että vältetään alushousun reunan näkyminen housujen läpi....

Tämmöisillä ihmesäädöillä vaan rakennetaan sitä näkymätöntä häkkiä naissukupolvelle... Ja naiset rakentavat sen vielä ihan itse... (ei vedetä nyt karva-asioita tai meikkausta tähän, mutta samaan kastiin menee)

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne alushousujen rajat häiritsee suunnattomasti trikoideniin alla jos on vielä tiukat trikoot ja vaaleat väriltään

Miksi sinua häiritsee toisten ihmisten alushousujen rajat? Ei toisten persettä tarvitse katsoa jos niin häiritsee.

Vierailija
102/105 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais papalla tulla aamusella köntsä vaippaan, just ku pappi astu huoneeseen!

Vierailija
104/105 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain seksikästä kun teinipojilla näkyy bokserit roikkuvien farkkujen alta.

Vierailija
105/105 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne reunat saa ja pitää näkyä läpi. M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä