Koska alushousujen reunojen näkyminen housujen läpi tuli "kauheaksi"?
Olen ihmetellyt tällä palstalla ja jossain muuallakin keskusteluja, missä annetaan ymmärtää, että on ihan hirveää, jos alushousujen reuna näkyy housujen läpi. Se on olevinaan jotain aivan kauheaa ja tätä välttääkseen "kaikki" käyttävät stringejä.
Mitä kauheaa siinä on? Tuleeko yllätyksenä, että ihmisellä on alushousut? Luuleeko miehet muuten, että naiset ei käytä ollenkaan alushousuja...?
Itse ajattelen miltei päinvastoin. Kun näkee jonkin tiukoissa trikoissa ja mitään alushousun saumaa/reunaa ei näy niin mieleen tulee, että niin on tuokin aivopesty käyttämään stringejä tms ettei vaan ihmiset luule, että hän käyttää alushousuja urheilessaan...
Joo, nyt en varmaan saa kehuja tällä tekstillä vaan kaikki stringien käyttäjät kehuu, että miten miellyttäviä ne on yllä jne. Voi ollakin, mutta minusta se syy niiden pitämiseen saisi olla se mukavuus, ei se että vältetään alushousun reunan näkyminen housujen läpi....
Tämmöisillä ihmesäädöillä vaan rakennetaan sitä näkymätöntä häkkiä naissukupolvelle... Ja naiset rakentavat sen vielä ihan itse... (ei vedetä nyt karva-asioita tai meikkausta tähän, mutta samaan kastiin menee)
Kommentit (105)
Itsekin olen vuosia käyttänyt normi pikkareita. Laihtumisen seurauksena takapuoli "litistyi". Pikkareiden rajat vetää pyllyn jotekin kummallisen malliseksi. Näyttää pyöreämmältä jos rajat ei näy.
Mulla on yksi haalari, jonka kanssa käytän pitsireunaisia alushousuja. Pitsi häivyttää sitä reunaa sen verran, että aika tarkkaan saa katsoa, jos haluaa alushousutilanteeni nähdä. Minäkin ihmettelen tuota, ettei urheillessa saisi näkyä pikkareiden rajat. Mistä lähtien jumppaan on alettu jotenkin laittautua?
Voisi ennemminkin kysyä, mistä lähtien rajojen näkymjnen on ollut ok?!
Tämä on yksi niistä asioista mistä en aio ottaa stressiä.
Musta parhaat on sellaset alkkarit, johon pakarat mahtuu kokonaan. Okei, voi olla että joku raja näkyy trikoiden läpi, mut ei haittaa mua. Mukavuus ennenkaikkea.
Niinpä. Itse en siedä että stringit tuntuu persvaossa. Käytän tavallisia. Enpä usko että yksikään mies katsoo pahalla, jos pikkarin rajat näkyy housujen läpi. Päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:42"]
[/quote]
No, itse olen jo 39v ja olen vasta viimeisen 4-5 vuoden aikana kuullut, että olisi jotenkin noloa jos trikoiden läpi näkyy pikkuhousujen reunat. Sitä ennen se oli ihan normaalia.
No, kysehän on ihan perusmarkkinoinnista. Pölvästeimmillehan tuo upposi näköjään kuin häkä: "pikkuhousujen rajoja ei saa näkyä!" Niin, miksi ei saa?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:46"]
No, kysehän on ihan perusmarkkinoinnista. Pölvästeimmillehan tuo upposi näköjään kuin häkä: "pikkuhousujen rajoja ei saa näkyä!" Niin, miksi ei saa?
[/quote]
Joo, näinhän se varmaan menee. Saadaan myytyä naisille lisää tavaraa..
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:42"]
[/quote]
No, itse olen jo 39v ja olen vasta viimeisen 4-5 vuoden aikana kuullut, että olisi jotenkin noloa jos trikoiden läpi näkyy pikkuhousujen reunat. Sitä ennen se oli ihan normaalia.
[/quote]
Itse olen 30v ja ala-asteelta lähtien, kun on saanut vaikuttaa omaan pukeutumiseen olen aina tsekannut ettei rajat näy!
Luulen, että tällä nykyisellä "persebuumilla" on vaikutuksensa. Halutaan, että peppu hyllyy vapaana ja valmiina seksiin joka tilanteessa.
Itse pidän ihan normaaleja pikkareita treenatessa, on tukevamman oloista vaikken mikään hillitön löllöpylly olekaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Itse olen 30v ja ala-asteelta lähtien, kun on saanut vaikuttaa omaan pukeutumiseen olen aina tsekannut ettei rajat näy!
[/quote]
Ai että oikein ala-asteelta lähtien? Niin varmaan, tooosi uskottavaa... ohis
Mutta mikä siinä rajojen näkymisessä sitten on niin kauheata? Ymmärrän ehkä jonkin juhlatilanteen tms. mutta että lenkilläkin...
Alusasujen ei kuulu näkyä päällysasujen läpi. Ei ole koskaan kuulunutkaan, paitsi ehkä jonkun horatsun mielestä.
Mulle se on ihan fine jos jollain näkyy alushousujen tai stringien rajat. On se ehkä vähän hassun näköistä, mutta jokainen itse saa pukeutua kun haluaa. Hirveen nuorena tulee jo paineet, että yksikään sauma ei saa näkyä. Mitä väliä, vaikka ihmiset tietää, että siellä pöksyjen sisällä on kuitenkin Stringit tai normi alkkarit. Luuleeko miehetkin, että naiset ei käytä mitään vai miksi se on niin kummallista?
Stringit on karmeen näköiset. Pilaa naisen kauniin vartalonkin.
Se on sinällään kyllä, ainakin itselleni, jokseenkin yllättävää, että enemmän näkee niitä, jotka tuon välttääkseen käyttää epämukavampia pikkareita kuin niitä, jotka vaan laittaisi hieman löysemmät housut.
Ehkä en muutenkaan ole tarpeeksi hartaasti mulkoillut naisten peräpäitä, kun en ole moiseen kiinnittänyt huomiota. No ne on tietysti erityistapauksia, kun joskus harvoin tulee niitä vastaan, joilla vilkkuu stringeillä täytetty pyöräteline, mutta niissäkään tapauksissa ei stringejä taideta käyttää mitään rajoja piilottaakseen.
Valkoiset alushousit kun näkyy niin ei haittaa se on ihan oikeaa ja naisellista pukeutumista.
Valkoisia pöksyjä käytän ja myös stringejä ja mitä ihmettä jotkut housunsaumat kiinnosta?
Eikä sieltä mitään P-Viivaa näy,ihan höpö puhetta.
Toisaalta rintaliivien tai niiden olkainten näkyminen edes juhlapuvun kanssa ei sitten mitään haittaakaan, päin vastoin teini valisti, että niiden KUULUU näkyä. Mikäli mahdollista vielä useammat. O tempora o mores, vai miten se Asterixissa sanottiinkaan...