Mies ei halua seurustella
Mitä pitäisi tehdä kun mies ei halua seurustella, vaikka on minull ihana ja rakastava. Kyseessä siis ex, jonka kanssa nyt ollaan lämmitelty suhdetta. Hän on minulle ihana ja haluaa tavata minua. Toki myös haluaa paljon omaa aikaa, kavereita jne, mutta se lienee normaalia jos on epävarma?
Miten minun pitäisi lukea miestä? Hän on ihana, mutta sanoo kuitenkin ettei halua seurustella, eikä usko että meidän suhde toimisi, kun se ei toiminut viimeksikään. Olemme kuulemma liian erilaisia. Hän on menevä, minä kotona viihtyvä, hän on pitkävihainen, minä nollasta-sataan- ihminen jne. Hän kokee ettei sovita yhteen, kun hän ei minun kanssaan saa mennä niin paljoa, kun haluaisi jne.
Silti hän sanoo että jos meillä menisi hyvin esim tämä kevät, niin ehkä hän sitten haluaisi seurustella. Voiko tuohon luottaa? Pitäiskö mun olla nyt mahd ihana hänelle, antaa hänen mennä niin paljon kun haluaa, ei nalkutusta jne ja ehkä hän ihastuu minuun uudestaan tulisesti? Olen vähän yrittäny jo olla tuollainen ja nyt jo huomaa, kuinka hän on ihanampi ja lähentynyt kanssani.
Hän vain sanoo, ettei halua seurustella kenenkään kanssa, kun nuoruus on vielä. Hän on 22. Voisiko tuo olla vain vaihe, joka menee ohi, kun vain annan tilaa. Enkä suutu jos hän juhlii poikien kanssa monta kertaa viikossa ja tulee ja menee niin kuin haluaa.
Vai onko tämä peli menetetty :(
Kommentit (29)
Hmm olisko mitään muita kommentteja?
Ap
Voithan sä kattoa esim kesään asti miten tilanne etenee? :) Jos mies vielä kesälläkin sanoo samaa ettei halua motään ni sitte vaan meet eteenpäin! :)
Voih. Kaikki me kokeneemmat tiedämme, että mies käyttää sua vaan hyväkseen. Helppoa seksiä, sitä sinä olet hänelle. Poika yrittää saada vain pelkät mansikat kakusta.
Mitä nopeammin ymmärrät tämän ja hyväksyt sen, sitä nopeammin tiedät mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:15"]
Voih. Kaikki me kokeneemmat tiedämme, että mies käyttää sua vaan hyväkseen. Helppoa seksiä, sitä sinä olet hänelle. Poika yrittää saada vain pelkät mansikat kakusta.
Mitä nopeammin ymmärrät tämän ja hyväksyt sen, sitä nopeammin tiedät mitä tehdä.
[/quote]
Juuri näin. Ap, älä tuhlaa aikaa tuohon tyyppiin. HÄn käyttää sinua panopatjana, kunnes löytään paremman. MIksi alennut siihen?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:09"]
Ap
[/quote]
Kalasteletko mieluisia kommentteja? Jos mies ei halua, niin ei halua. Et sinä sille mitään voi. Move on, next!
Niin hänkin sanoi että katsotaan nyt vaan rauhassa mutta tänään tajusin, että saatan särkeä sydämeni tässä pahemman kerran. Meillä on mennyt nyt ihanasti pari viikkoa (sitä ennen oli todella itkuisaa aikaa, kun puitiin eroa ja sitä että nähdäänkö enää lainkaa). Sitten tänään otin asian esille, kun on mennyt niin hyvin ja mies myös sanoi että niin on. Aloin puhumaan viikonloppumatkasta eurooppaan ja mies ahdistui siitä silminnähtävästi. Väitti ettei ole rahaa, vaikka tiedän hänen puhuneen kavereiden kanssa vklreissusta. Minä loukkaannuin tästä, kun tajusin ettei mies vain halua sopia kanssani matkaa saati lähteä yhdessä.
Mies sitten avautui, että vaikka on mennyt hyvin, niin hän ei silti halua seurustella kanssani.
Kuitenkn vähän ajan päästä hän soitti ja kertoi, kuinka asiat ei parissa viikossa muutu. Että jos haluamme jatkaa joskus suhdetta, niin se vaatii kuukausien hyvän jakson, ennen kun hän voi edes harkita yhteenpaluuta. Siltikään hän ei usko siihen, sillä hän ei kuulemma valua seurustella, vaan elää nuoruuttaan.
En tiedä yhtään mitä teen :(
Jos meneekin koko kevät hyvin ja olen ihan rakastunut ja sitten mies silti ei haluaisi jatkaa suhdetta, niin miten romuna olisinkaan. Toisaalta haluaisin yrittää saada hänet rakastumaan minuun tulisesti. Haluaisin reissata hänen kanssaan ja viettää "suhteen parannus"- loman jossain euroopassa.
Ap
Olen sanonut miehelle, etten suostu olemaan mikään pelkkä seksilelu. Hän on sanonut etten ole ja hän on ollut valmis lopettamaan seksin (siis joksikin aikaa), jotta uskon häntä :)
Ap
Olette niin nuoria vielä, että en edes miettisi paikalleen jämähtämistä vielä. Sitä paitsi jos nyt joudut itseäsi muuttamaan toisen takia ja oikein miettimään minkälainen olet, että miellyttäisit toista, niin sellaisella ei pitkälle pötkitä. Olkaa kavereita vain ja älkää lukitko mitään aivan niin kuin mies haluaakin. Peliä ei ole menetetty, mutta se tuntuu nyt sinun puolestasi vähän roikkumiselta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]
Niin hänkin sanoi että katsotaan nyt vaan rauhassa mutta tänään tajusin, että saatan särkeä sydämeni tässä pahemman kerran. Meillä on mennyt nyt ihanasti pari viikkoa (sitä ennen oli todella itkuisaa aikaa, kun puitiin eroa ja sitä että nähdäänkö enää lainkaa). Sitten tänään otin asian esille, kun on mennyt niin hyvin ja mies myös sanoi että niin on. Aloin puhumaan viikonloppumatkasta eurooppaan ja mies ahdistui siitä silminnähtävästi. Väitti ettei ole rahaa, vaikka tiedän hänen puhuneen kavereiden kanssa vklreissusta. Minä loukkaannuin tästä, kun tajusin ettei mies vain halua sopia kanssani matkaa saati lähteä yhdessä. Mies sitten avautui, että vaikka on mennyt hyvin, niin hän ei silti halua seurustella kanssani. Kuitenkn vähän ajan päästä hän soitti ja kertoi, kuinka asiat ei parissa viikossa muutu. Että jos haluamme jatkaa joskus suhdetta, niin se vaatii kuukausien hyvän jakson, ennen kun hän voi edes harkita yhteenpaluuta. Siltikään hän ei usko siihen, sillä hän ei kuulemma valua seurustella, vaan elää nuoruuttaan. En tiedä yhtään mitä teen :( Jos meneekin koko kevät hyvin ja olen ihan rakastunut ja sitten mies silti ei haluaisi jatkaa suhdetta, niin miten romuna olisinkaan. Toisaalta haluaisin yrittää saada hänet rakastumaan minuun tulisesti. Haluaisin reissata hänen kanssaan ja viettää "suhteen parannus"- loman jossain euroopassa. Ap
[/quote]
Rakastumaan tulisesti? Noista lähtökohdista? Tuollaisesta epätoivoisesta väliaikainen panopatja, kunnes parempaa ilmaantuu -asemasta käsin? :D. girl, katsot liikaa romanttisia elokuvia
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:09"]
Ap
[/quote]
Kalasteletko mieluisia kommentteja? Jos mies ei halua, niin ei halua. Et sinä sille mitään voi. Move on, next!
Ap, luepa viestisi toinen lause huolella uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]
Niin hänkin sanoi että katsotaan nyt vaan rauhassa mutta tänään tajusin, että saatan särkeä sydämeni tässä pahemman kerran. Meillä on mennyt nyt ihanasti pari viikkoa (sitä ennen oli todella itkuisaa aikaa, kun puitiin eroa ja sitä että nähdäänkö enää lainkaa). Sitten tänään otin asian esille, kun on mennyt niin hyvin ja mies myös sanoi että niin on. Aloin puhumaan viikonloppumatkasta eurooppaan ja mies ahdistui siitä silminnähtävästi. Väitti ettei ole rahaa, vaikka tiedän hänen puhuneen kavereiden kanssa vklreissusta. Minä loukkaannuin tästä, kun tajusin ettei mies vain halua sopia kanssani matkaa saati lähteä yhdessä. Mies sitten avautui, että vaikka on mennyt hyvin, niin hän ei silti halua seurustella kanssani. Kuitenkn vähän ajan päästä hän soitti ja kertoi, kuinka asiat ei parissa viikossa muutu. Että jos haluamme jatkaa joskus suhdetta, niin se vaatii kuukausien hyvän jakson, ennen kun hän voi edes harkita yhteenpaluuta. Siltikään hän ei usko siihen, sillä hän ei kuulemma valua seurustella, vaan elää nuoruuttaan. En tiedä yhtään mitä teen :( Jos meneekin koko kevät hyvin ja olen ihan rakastunut ja sitten mies silti ei haluaisi jatkaa suhdetta, niin miten romuna olisinkaan. Toisaalta haluaisin yrittää saada hänet rakastumaan minuun tulisesti. Haluaisin reissata hänen kanssaan ja viettää "suhteen parannus"- loman jossain euroopassa. Ap
[/quote]
Rakastumaan tulisesti? Noista lähtökohdista? Tuollaisesta epätoivoisesta väliaikainen panopatja, kunnes parempaa ilmaantuu -asemasta käsin? :D. girl, katsot liikaa romanttisia elokuvia
[/quote]
Kaikki muut ei ole panopatjoja vain siksi että sinä sitä olet.
Kirjoitin tänne, sillä ajattelin että tämä tilanne on varmasti ollut monella nuorella ja/tai eronneella parilla. Toinen ei halua seurustella, kun on nuoruus. Tai toinen ei halua seurustella, kun pelkää että suhde ei onnistunu nyt, kun ei ekalla kerrallakaan onnistunut. Varmasti jotkut luovuttavat ja jatkavat erikseen. Uskon kuitenkin, että jotkut jatkavat suhdetta, kunhan pääsee ensin siitä epävarmuudesta yli.
Mies kuitenkin on ihana ja hän haluaa katsoa vielä. Hän kuulemma ymmärtää jos en voi odottaa hänen päätöstään, mutta haluaisi vielä katsoa, josko pystyisikin jatkamaan. Miksi hän toimii näin, jos ei oikeasti tarkoita? Seksiä saa mistä ja milloin vain, hän on erittäin komea ja menevä nuori mies kuitenkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:26"]
Kaikki muut ei ole panopatjoja vain siksi että sinä sitä olet.
[/quote]
Muahhaaa! Prosijoit ongelmasi itsestäsi pois. Kyllä, olet totaalinen hyväksikäytettävä reppana, jota poika käyttää tyhjennysastiana samalla kun haluaa pitää kiinni vapaudestaan. Miten et näe tuota? Toisaalta, jo kirjoitustyylisi paljastaa, ettei ehkä mies voi edes olla sinun tapauksessasi kuin siitä alapäästä kiinnostunut :/
onnea valitsemallesi tielle
Nainen tiedä arvosi, ei tuo mies mitään vakavaa sinun kanssa halua. M27
Taitaa olla aloitus porvoosta, mutta siitä huolimatta voi vain todeta, että jos miehen pitää juoksunsa tehdä niin sitten miehen pitää ne tehdä. Palaa asiaan miehen kanssa viiden vuoden kuluttua.
Kuulostat ihan keski-ikäiseltä ja hyvin hyvin epätoivoiselta nyt ap. Älä edes mieti mitään suhteen parantamis -viikonloppuja Euroopassa! Miksi ihmeessä nyt haluat roikkua ja riippua tuossa yhdessä ihmisessä? Eikö sinulla ole minkäänlaista kiinnostusta muihin ihmisiin? Miksi koko ajan setvit, kyselet, ruikutat ja teet vaikka mitä epätoivoista toisen kustannuksella? Anna hänen olla rauhassa!! Anna toisen mennä kavereittensa kanssa, elää normaalia nuoruutta, harrastaa yhden yön juttuja, matkustaa ja olla ihan niin kuin muutkin kaverit. Älä tunge itseäsi siihen viereen kun toinen ei sinua halua juuri nyt. Yritä ymmärtää ja uskoa mitä mies sanoo, älä jäkitä ja itke toisen perään ja yritä ruikuttamalla saada toista itsellesi. Ihan kauheaa...
Jos sinun kavereilla ja ystävillä on muilla vakisuhteet, niin sitten on, sinulla ei ole ja sinä et kuole siihen asiaan. Katso tekemisiäsi vähän eri näkökulmasta niin huomaat itsekin minkälainen riesa olet miehelle. Saat tuolla tavon hänet vain ja ainoastaan inhoamaan itseäsi.
Todella karkeaa kielenkäyttöä ketjussa, murkkuja vai mielisairaita?
Tunnen tuollaisen pariskunnan. Mies menee ja panee kaikkea mikä liikkuu ja lupailee naiselle ympäripyöreästi, että joskus voisi ehkä jotain suhdetta olla ja nainen tuskin tietää mitä mies tekee ja roikkuu miehessä kiinni.
He's just not that into you.