Koska alushousujen reunojen näkyminen housujen läpi tuli "kauheaksi"?
Olen ihmetellyt tällä palstalla ja jossain muuallakin keskusteluja, missä annetaan ymmärtää, että on ihan hirveää, jos alushousujen reuna näkyy housujen läpi. Se on olevinaan jotain aivan kauheaa ja tätä välttääkseen "kaikki" käyttävät stringejä.
Mitä kauheaa siinä on? Tuleeko yllätyksenä, että ihmisellä on alushousut? Luuleeko miehet muuten, että naiset ei käytä ollenkaan alushousuja...?
Itse ajattelen miltei päinvastoin. Kun näkee jonkin tiukoissa trikoissa ja mitään alushousun saumaa/reunaa ei näy niin mieleen tulee, että niin on tuokin aivopesty käyttämään stringejä tms ettei vaan ihmiset luule, että hän käyttää alushousuja urheilessaan...
Joo, nyt en varmaan saa kehuja tällä tekstillä vaan kaikki stringien käyttäjät kehuu, että miten miellyttäviä ne on yllä jne. Voi ollakin, mutta minusta se syy niiden pitämiseen saisi olla se mukavuus, ei se että vältetään alushousun reunan näkyminen housujen läpi....
Tämmöisillä ihmesäädöillä vaan rakennetaan sitä näkymätöntä häkkiä naissukupolvelle... Ja naiset rakentavat sen vielä ihan itse... (ei vedetä nyt karva-asioita tai meikkausta tähän, mutta samaan kastiin menee)
Kommentit (105)
Sama juttu miesten aluspaitojen kanssa.
Mutta eikö samantien vois olla siellä jumpassa ilman alushousuja, siis pelkät trikoot? En tajua niiden stringien funktiota, eihän ne mitään peitä / suojaa / tue / nosta, niin eikö sit vois vaan olla ilman?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:16"]
Mutta eikö samantien vois olla siellä jumpassa ilman alushousuja, siis pelkät trikoot? En tajua niiden stringien funktiota, eihän ne mitään peitä / suojaa / tue / nosta, niin eikö sit vois vaan olla ilman?
[/quote]
Kyllähän ne nyt peittää ne strategiset paikat joiden vuoksi alushousuja pidetään suojaamassa.
No onhan se typerän näköistä jos alushousujen rajat näkyy..älkää käyttäkö niin kireitä housuja tai ostakaa ne stringit tms. On myös saumattomia normi aluspöksyjä joista ei tule rajoja, ei tarvii stringit olla. Kyllä mä ainakin kiinnitän huomiota jos jollain näkyy hirveet rajat, tulee olo että henkilö ei joko välitä tai ymmärrä, en tiedä kumpi on pahempi..
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:59"]
No näkyyhän ne stringin rajatki jos vyötärö ei just samalla kohdalla molemmissa.
[/quote]
Ette kai ole unohtaneet sitä muotivillitystä, kun stringit piti nyhtää lantiofarkuista ulos ja ylös kainaloihin, että kaikki varmasti näkivät takaa sen pakaravaossa rypevän narunkin? Se oli iljettävää!
Mä inhoan stringejä, mulla jotenkin ne ei toimi yhtään. Ne menee paitsi se naru peppuvakoon kuten pitääkin, niin kävellessä aina ryttäytyy myös se etupuolen osa häpyhuulten väliin, ja se sitten jo hiertää ja tuntuu ällöttävältä ihan tosissaan.
En kuitenkaan tykkää siitäkään että alushousun rajat näkyy selvästi vaaatteista läpi. Tähän on onneksi helppo ratkaisu, kun ostaa sellaisia alushousuja jotka on ohutta keinokuitua, eikä reunoissa ole ompelusaumoja. Lindexillä on erinomainen "Invisible" valikoima alushousuja jotka ratkaisee ongelman ilman ikäviä stringejä. Täältä löytyy otsikon "Invisible" alta monia malleja: http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/alushousut/shop-by-style/#!/page10/row2
Kaikkeen ne naisetkin alistuu miehiä miellyttääkseen. Kaiken maailman stringejä pitäs käyttää, hui jos joku näkyy alkkareiden rajat! Entäs ne freddyt sitten. Miksi on niin tärkeää, että persus näyttää hyvältä? Kerjätään oikein miesten katseita. Miettikääpä hetki, jos maailmassa olisi pelkkiä naisia, miltä naiset näyttäisivät?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:11"]
Kaikkeen ne naisetkin alistuu miehiä miellyttääkseen. Kaiken maailman stringejä pitäs käyttää, hui jos joku näkyy alkkareiden rajat! Entäs ne freddyt sitten. Miksi on niin tärkeää, että persus näyttää hyvältä? Kerjätään oikein miesten katseita. Miettikääpä hetki, jos maailmassa olisi pelkkiä naisia, miltä naiset näyttäisivät?
[/quote]
Kuka on puhunut mitään miesten miellyttämisestä? Eikö naisilla itsellään ole muka silmiä?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Kuka on puhunut mitään miesten miellyttämisestä? Eikö naisilla itsellään ole muka silmiä?
[/quote]
Naisetko ne niitä naisten takapuolia tuijottaa?
Kyllä ne alushousujen rajat häiritsee suunnattomasti trikoideniin alla jos on vielä tiukat trikoot ja vaaleat väriltään
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:38"]Koska alusvaatteiden EI KUULU NÄKYÄ.
[/quote]
Tuossa aikaisemmin joku juuri sanoi, että niiden pitää nimenomaan näkyä! Näin siis nuoremmissa ikäluokissa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:37"]No onhan se typerän näköistä jos alushousujen rajat näkyy..älkää käyttäkö niin kireitä housuja tai ostakaa ne stringit tms. On myös saumattomia normi aluspöksyjä joista ei tule rajoja, ei tarvii stringit olla. Kyllä mä ainakin kiinnitän huomiota jos jollain näkyy hirveet rajat, tulee olo että henkilö ei joko välitä tai ymmärrä, en tiedä kumpi on pahempi..
[/quote] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:40"]Kylläpä olette pervoja te, jotka väitätte että jos pikkarit ei näy vaatteiden läpi = nainen esittää olevansa aina valmis yhdyntään. Todella sairasta!
Olen sitä mieltä, että alushousuja ei kuulu esitellä, ja vieläkin enemmän pointti on siinä, että pakarat näyttävät kummallisen muotoisilta, jos siellä on tai-malliset alushousut alla painamassa ja pakarat pursuu vääristä kohdista.
[/quote] komppi näille!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:45"]Mua kiihottaa kun ne rajat näkyy läpi.
M31
[/quote]
Niin, entä sitten...
Pitäisikö tämän tiedon nyt jotenkin kiinnostaa?
Luuletko todella, että kaikki naiset ovat otettuja siitä että sinun hikinen ja pissinen pikkupilisi kovettuu nähdessäsi alushousun reunat?
Voin kertoa että ei imartele!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:53"]
Alusasujen ei kuulu näkyä päällysasujen läpi. Ei ole koskaan kuulunutkaan, paitsi ehkä jonkun horatsun mielestä.
[/quote]
No ei tietenkään läpi, se on eri asia. Mutta jos näkyy reuna alta niin sehän on vaan normaalia. Ei kai kaikkia voi pakottaa käyttämään stringejä? Ja osa isompipyllyisistä halunnee vähän tukea pakaroilleen.
Ja mitä horatsuihin tulee.. luulen, että se osasto on lähinnä näitä stringien käyttäjiä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:42"]
Voisi ennemminkin kysyä, mistä lähtien rajojen näkymjnen on ollut ok?!
[/quote]
No, itse olen jo 39v ja olen vasta viimeisen 4-5 vuoden aikana kuullut, että olisi jotenkin noloa jos trikoiden läpi näkyy pikkuhousujen reunat. Sitä ennen se oli ihan normaalia.
[/quote]
Itse olen 30v ja ala-asteelta lähtien, kun on saanut vaikuttaa omaan pukeutumiseen olen aina tsekannut ettei rajat näy!
[/quote]
Ai että oikein ala-asteelta lähtien? Niin varmaan, tooosi uskottavaa... ohis
[/quote]
Kyllä! Joitakin ehkä kiinnostaa miltä näyttää. Ihmisten huomio ei silloin esimerkiksi takana kävellessä kiinnity toisen perseeseen ku siellä ei näy karmeita rajoja! Aika monta kertaa on saanut todistaa kadulla ku miehet tiirailee toisen persettä ku siinä nakyy rajat, itselläki katse osuu siihen silloin helpommin. Harvoin kiinnitän mitään huomioita toisten takapuoliin, jos ei ole rajoja. Rajat oikeen hyppäävät silmille! Ostakaa sopivan kokoisia alushousuja, ei liian pieniä niin että lahje puristaa ja valkoisten alle ei mielellään mustaa, en siis tarkoita että niiden pitäisi olla stringit.
Musta tuntuu että ihmisillä on ihan liikaa aikaa.. Se ulkonäön syynääminenkin on mennyt siihen pisteeseen että jokainen raja, ryppy ja karva on häiritsevää. Tosin epäilen että tämä porukka joka kyseisestä asioista häiriintyy, on aika pieni. Ja se joka keskustelupalstoilla mesoaa ,koska kuka tosiasiassa pokkaisi mennä suoraan sanomaan että "neidillä kun näkyvät nuo pikkarin rajat niin häiritsevästi.."
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:44"]Niinpä. Itse en siedä että stringit tuntuu persvaossa. Käytän tavallisia. Enpä usko että yksikään mies katsoo pahalla, jos pikkarin rajat näkyy housujen läpi. Päinvastoin.
[/quote]
Jos stringit tuntuu ikävältä persvaossa, sulla on liian pienet alushousut! :)
Mutta aiheeseen: käytän stringejä, mutta ei mua haittaa jos jonkun alushousut näkyy housuista. Kaikkeen sitä ihmiset keskittyvätkin.
No näkyyhän ne stringin rajatki jos vyötärö ei just samalla kohdalla molemmissa.
Eipä ne STRINGIT aina ole hyvät jalassa, jos on vaikka collagehousut jalassa, niin voi käydä kepposet, et alushousut painautuu kunnolla peppuvakoon, eikä näky ole kovin mukava, vai??!!
http://i7.aijaa.com/b/00660/13376439.jpg?e79f8f23336236e266e93ffd095adb015e7e9f12c681a6f849389a5e9bc5f72196bf21d2e31027d22ecc210ba33d9984