Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua lapsia.. Minä haluan ja oon rikki

Rikkinäinen
24.11.2021 |

Eli otsikossa se jo tuli..oon 27v ja haluaisin lapsia. Mies ei halua koska ei usko olevansa valmis isäksi koskaan. Meillä on helvetin hyvä suhde muutoin Ja mies on samalla mun paras ystäväni. Ollaan aina voitu kertoa toisillemme kaikki.. Ja nyt kerroin tän asian, että haluankin lapsen.. Kumpikaan ei ollut suhteen alussa varma asiasta. Mulla on 6 ihanaa sisarusten lasta. Joiden elämässä oon saanut olla mukana todella tiiviisti.. Ja Oon nauttinut omasta ajastakin, mutta pelkään että jään jostain paitsi. Jos en saa omia lapsia.. Pelkään sitä yksinäistä vanhuutta ja erityisesti juhlapyhiä... Itken nyt toista päivää.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin miehestäni, koska hän ei halunnut lapsia,  seitsemän avioliittovuoden jälkeen. Oltiin vuosi erossa, palattiin yhteen ja saatiin lapsia. Mies oli aika huono isä, etäinen, ei osannut olla lasten kanssa ja ahdistui siitä. Siksi hän ei halunnut lapsia kun tiesi olevansa tällainen, mutta minä en uskonut. Näinkin voi käydä.

Vierailija
42/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enenevässä määrin kyllä pöyristyttää tämä biologisilla kelloilla ja muulla perhepropagandalla aivopestyjen I T S E K K Y Y S:

MINÄ haluan lapsen koska MINÄ haluan vauvan koska MINÄ haluan ja minä ja minä ja minä ja haluan sitä ja haluan tätä.

Miettiikö k u k a a n asiaa sen s y n t y v ä n kannalta??? Ei TOD. 

Syntyvä joutuu koko ajan pahemmin kriisiytyvään ja ylikansoitettuun maailmaan, jolla parhaillaan jyllää pandemia. Syntyvä tuomitaan ilman omaa tahtoaan  pahimmillaan lähes sadaksi vuodeksi rappeutuvaan kehoon kokeakseen terveyshuolia, ihmissuhdehuolia, kipua, sairautta, monotonista elämää palkkansa eteen, jotta saa itsensä elätettyä. Syntyvä saa eläessään nähdä rakkaidensa kuihtuvan ja kuolevan. 

Ja aivopestynä tuomitsee uuden syntyvän samaan noidankehään, toteuttamaan itsekkäitä tarpeitaan, tuomaan itsekkäälle Merkitystä elämään.

Jos tyhjää elämää pitää karkoittaa, luoden sille merkitystä uutta elämää hankkimalla, niin kaikki kyseessähän on puhdas pyramidihuijaus. 

Eikö kukaan muu näe tätä itsekästä idiotismia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies miettii, että tulette erosmaan kun lapsiluku on täynnä ja hän menettää perheensä.

No hei haloo. Jäähän isälle aina elatusmaksut!

Vierailija
44/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies miettii, että tulette erosmaan kun lapsiluku on täynnä ja hän menettää perheensä.

No hei haloo. Jäähän isälle aina elatusmaksut!

Tekisin lapsia vaikka heti jos olisi selvää että nimenomaan mies ottaa lähivanhemmuuden eron tullessa. Mutta aina se vaan on niin että naisia pelotellaan sillä että aina jos lapsia hankkii pitää varautua siihen että mies lähtee ja jättää yksin lasten kanssa. Muuta vaihtoehtoa ei tunnu olevan.

Vierailija
45/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet lapsen jollain muulla miehellä ja uskottelet sen olevan hänen. Toinen vaihtoehto että etsit hänen roskiin heittämän kortsun ja tyhjennät sisällön itseesi.

Näääääin saadaan perhesurmia lisää Suomen maahan, hienoa!

Joka kerta mietityttää, onko perhesurman taustalla joku vanhemmaksi pakotettu uhri, jolla lopulta napsahtaa.

Vierailija
46/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hommaat sen lapsen ihan yksinäsi, ja pidät mieheen vaan seurustelu kumppanuuden?

Vierailija
47/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
48/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli

Vierailija
49/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tunteesi. Setäni ja hänen vaimonsa eivät saaneet lapsia, vaikka kovasti olisivat halunneet. Oli surkea se vanhuus heillä, kun ei ollut ketään. Onneksi oli minun lapseni, vaikka ei he omia korvanneet. Aina sitä surivat. 

Eikö mies kuitenkin suostuisi, jos yrittäisit puhua. Itse sain 1 lapsen 29v ja hyvin vielä ehti toisenkin tehdä 33v. Kuopus on niin äidin poika, muistaa käydä ja soitella. Ei mitään ongelmaa ole lasten kanssa ollut, paitsi ne flunssat alle 7v. Ei lapset vaikeita ole, aikuiset vaikeampia. 

Vierailija
50/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyviä sääli kirjoitti:

Yhä enenevässä määrin kyllä pöyristyttää tämä biologisilla kelloilla ja muulla perhepropagandalla aivopestyjen I T S E K K Y Y S:

MINÄ haluan lapsen koska MINÄ haluan vauvan koska MINÄ haluan ja minä ja minä ja minä ja haluan sitä ja haluan tätä.

Miettiikö k u k a a n asiaa sen s y n t y v ä n kannalta??? Ei TOD. 

Syntyvä joutuu koko ajan pahemmin kriisiytyvään ja ylikansoitettuun maailmaan, jolla parhaillaan jyllää pandemia. Syntyvä tuomitaan ilman omaa tahtoaan  pahimmillaan lähes sadaksi vuodeksi rappeutuvaan kehoon kokeakseen terveyshuolia, ihmissuhdehuolia, kipua, sairautta, monotonista elämää palkkansa eteen, jotta saa itsensä elätettyä. Syntyvä saa eläessään nähdä rakkaidensa kuihtuvan ja kuolevan. 

Ja aivopestynä tuomitsee uuden syntyvän samaan noidankehään, toteuttamaan itsekkäitä tarpeitaan, tuomaan itsekkäälle Merkitystä elämään.

Jos tyhjää elämää pitää karko

Joku itsekäs idiootti se on sinutkin tehnyt. Tuollaisen idiootin, joka puhuu ihan pehmeitä. Jos et peiliä omista,niin osta äkkiä ja katso itseäsi. Näet itsekkäimmästä itsekkäimmän olion. Älä tee lapsia ikinä! 

Vierailija
51/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin, ehdottomasti. Lapsien saaminen on niin iso juttu elämässä, että en ottaisi katkeroitumisen riskiä, se tuhoaisi kuitenkin lopulta suhteen.

Terveisin 33-vuotiaana eronnout ja nykyään ikionnellinen 40v perheenäiti

Vierailija
52/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on enemmän kuin todennäköistä. Naisen perusolotila on tyytymättömyys, ja kun naisen oma agenda on täytetty miehen avulla (avioliitto, pesänrakennus, jälkeläiset) niin alkaa tyytymättömyyden aikakausi ja vikojen etsintä miehestä. Siihen voimaantunut uusfeministinen asenne polttoaineeksi, ja lopputulos on nähtävissä erotilastoista. Avioliitosta on tullut miehelle todella riskialtis ja huono diili, ja se on täysin naisten omaa aikaansaannosta.

Vierailija
53/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et eroa, kadut lapsettomuutta lopun elämäsi. Ja yhä kovemmin siinä kohtaa jos ero tulee joka tapauksessa myöhemmin ja sinä olet jo liian vanha saamaan lapsia.

Miehiä tulee ja menee, mutta lapsia et voi ikinä millään korvata eikä mikään elämässä ole ollut niin mahtavaa kuin lasteni syntymät.

Vierailija
54/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun vaan lopetat ehkäisyn kertomatta. Saat lapsen ja yleensä mieskin siihen tottuu.

Vierailija
55/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde hyvä nainen ajoissa ja etsi lastesi isä ennen kuin olet liian vanha.

Vierailija
56/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on enemmän kuin todennäköistä. Naisen perusolotila on tyytymättömyys, ja kun naisen oma agenda on täytetty miehen avulla (avioliitto, pesänrakennus, jälkeläiset) niin alkaa tyytymättömyyden aikakausi ja vikojen etsintä miehestä. Siihen voimaantunut uusfeministinen asenne polttoaineeksi, ja lopputulos on nähtävissä erotilastoista. Avioliitosta on tullut miehelle todella riskialtis ja huono diili, ja se on täysin naisten omaa aikaansaannosta.

Tietenkin miehet on syyttömiä. Vaikka monet heistä taantuvat lapsiksi kun perheeseen tulee lapsia. Oletetaan että nainen tekee kaikki kotityöt. Oletetaan että nainen hoitaa aina lapset ja on oikein sankariteko jos mies hoitaa lapsia 2 tuntia viikossa. Kaikki yhteiset kulut pitää tietysti maksaa tasan puoliksi vaikka naisen tulot pienemmät lasten hankinnasta johtuenkin (urakehitys heikkenee). Ja sitten voi vielä esittää että lasten kulut kuuluis oikeastaan vielä suurimmaksi osaksi äidille kun kuitenkin ostaa niille kaikkea turhaa. Ei sitä toppahaalaria joka vuosi tarvi uutta ostaa tai äiti voisi ostaa sen kirpparilta 5€ hintaan kun vaan etsii niin kyllä sieltä sopiva löytyy. Siksi miehen ei tarvi antaa kuin maks 5€ haalaria varten ja jos maksaa enemmän niin naisen kuuluu maksaa. 

sitten miehet ihmettelee kun tulee ero. Meillähän oli kaikki niin hyvin. Minä olin niin ahkerakin ja kävin töissä (kuten vaimokin). Ja iltaisin makasin sohvalla ja katsoin lasten kanssa pikkukakkosen. Vaimon syytä koko ero. 

57/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun vaan etsii kumppanin joka haluaa lapsen 

Vierailija
58/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eroaisin, ehdottomasti. Lapsien saaminen on niin iso juttu elämässä, että en ottaisi katkeroitumisen riskiä, se tuhoaisi kuitenkin lopulta suhteen.

Terveisin 33-vuotiaana eronnout ja nykyään ikionnellinen 40v perheenäiti

Jep. Ei missään nimessä kannata luopua lapsihaaveista kumppanin takia, koska se ihaninkin kumppani voi tulevaisuudessa erota kanssasi tai esim pettää, ja tulet katumaan ihan helvetisti että heitit niin isot haaveet kuin lapset roskakoriin.

Ja siis tämä tulee henkilöltä, joka ei myöskään halua lapsia. Ymmärrän kuitenkin miksi lapset ja lapsihaaveet ovat sellaisia, mistä ei ikinä tulisi luopua. 

Vierailija
59/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä ei voi syyttää kuin itseään jos/kun menee kimppaan sellaisen ihmisen kanssa jolla ei ole samanlaisia tulevaisuuden suunnitelmia mitä itsellä eikä esim perheenperustaminen kuulu niihin.

Eikä tosiaan pidä ajatella, että kyllä se mieli muuttuu. Ei se muutu eikä se muuttunut sulla itselläsikään.

Vierailija
60/106 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset ole mkään tae siitä, ettetkö jäisi vanhana yksin. He saattavat muuttaa kauas, ulkomaillekin, etkä näe heitä edes juhlapyhinä. Jos sinulla on jo kuusi sisarusten lasta, joiden kanssa oket läheinen, heistä joku/jotkut saattavat olla sinulle tulevaisuudessakin läheisempiä kuin edes omat lapsesi (jos niitä saat). 

Nykyistä kumppaniasi sinun ei kannata lastentekoon painostaa. Sellaisesta ei seuraa muta kuin ruma ero, ennemmin tai myöhemmin. Jos koet, että sinun on lapsia saatava, eroa nykyisestä ja etsi uusi mies, joka jakaa haaveesi.