Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua lapsia.. Minä haluan ja oon rikki

Rikkinäinen
24.11.2021 |

Eli otsikossa se jo tuli..oon 27v ja haluaisin lapsia. Mies ei halua koska ei usko olevansa valmis isäksi koskaan. Meillä on helvetin hyvä suhde muutoin Ja mies on samalla mun paras ystäväni. Ollaan aina voitu kertoa toisillemme kaikki.. Ja nyt kerroin tän asian, että haluankin lapsen.. Kumpikaan ei ollut suhteen alussa varma asiasta. Mulla on 6 ihanaa sisarusten lasta. Joiden elämässä oon saanut olla mukana todella tiiviisti.. Ja Oon nauttinut omasta ajastakin, mutta pelkään että jään jostain paitsi. Jos en saa omia lapsia.. Pelkään sitä yksinäistä vanhuutta ja erityisesti juhlapyhiä... Itken nyt toista päivää.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa se tarkoittaa vääjäämättä. Mutta tee se iloisin mielin! Oma lapsi on sata kertaa tärkeämpi ja rakkaampi kuin mies, joten en miettisi sekuntiakaan sun tilanteessa mitä tehdä. Miesten varaan ei kannata elämää laskea, vaan itsensä ja mahdollisten lapsien (ja nyt en tarkoita sitä että lapsia tehdään vanhuudenturvaksi vaan sitä että elämä kannattaa aina suunnitella niin, että itsellä on hyvä ja lapsilla on hyvä. Mies kun saattaa milloin vaan kadota kuviosta).

Vierailija
22/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa painostaa vanhemmaksi, lapsi pitää olla molempien toive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsitoive on tärkeämpi kuin mies, niin se vain on. Etsi mies, joka haluaa lapsia, vaikka ero nyt tuntuisikin raskaalta. Erityisesti jos jäät, miehellä ei ole mitään syytä muuttaa mieltään. Jääminen on merkki siitä, että lapsi ei olekaan sinulle niin tärkeä asia. Miehet ymmärtävät naisten kanssa kommunikoidessaan usein paremmin tekoja kuin sanoja, vaikka sen ei pitäisi olla niin.

Vierailija
24/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mielelläni lapsesi isäksi ja mieheksesi! 

T: mies 55v.

Vierailija
25/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn tähän, että lapsiasia on isompi kuin tämä hyvä parisuhde. Se kannattaa käsitellä perinpohjaisesti lävitse ja katsoa, mikä on kummankin ajatus asiasta. Tässä en ehkä lähtisi tekemään kompromissia. Itse en antaisi puolisoni jäädä tähän suhteeseen, jos en olisi valmis hänen kanssaan lapsia haluamaan (eri asia, voinko saada). Näännytin itseäni VUOSIA suhteessa, missä mies ei halunnut enempää kuin yhden lapsen. Olin niin rikki lopulta henkisesti, ettei siinä ollut järkeäkään. Erosin tästä suhteesta muutama vuosi sitten muista syistä, suhde oli epäterve. Mutta muistan aina sen epätoivon, jota kannoin sisälläni vuosia ja yritin tunkea halun saada lapsia pois. Sain lopulta toisen lapsen, mutta ne vuodet ei koskaan unohdu. Elämässä on paljon asioita joiden kanssa voi oppia elämään, mutta puolison haluttomuudesta johtuva lapsettomuus on harvoin sellaisia.

Olen ollut uudessa parisuhteessa enkä ole ajatellut enää lasten saamista. Haaveilin isosta perheestä, mutta lopulta hautasin sen toiveen. Uusi puolisoni haluaa mahdollisesti lapsia. Olen sanonut suoraan, että olin ajatellut että lapsia ei enää tule. Mutta olen myös sanonut, että olen siihen valmis jos hän haluaa. Kauheasti en kuitenkaan enää haaveile kun tein vuosien työn siitä luopumiseksi :) Hyvä näinkin.

Vierailija
26/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kauhea hyvälle ystävälle vaikuta jos ei noin tärkeää asiaa ymmärrä. Kerro niinkuin hyvälle ystävälle että kuule, alan etsiä sellaista miestä joka haluaa perustaa perheen.

Älä nyt tuhlaa aikaa enää. Naisella tyttövuodet kuluu nopsaan.

Vierailija
27/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ruveta työstämään eroa heti. Sulla on max 10 vuotta aikaa.

Vierailija
28/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, ettei usko haluavansa ikinä lapsia. Kuuntele ja usko! Hän saattaa "muuttaa mielensä" kun ilmenee, että olet valmis eroamaan asian takia. Siinä vaiheessa sinun pitää pysyä lujana, koska pakon edessä lapsia tehneestä miehestä tulee usein vain kärsivä ja kotielämää pakoileva isä, mikä tuhoaa sitten kuitenkin teidän suhteen ja on epäreilua lapsia kohtaan.

Ero ja uuden miehen etsintä on parasta sekä sinun että hänen tulevan elämän kannalta, vaikka se ei yhteinen loppuelämä sitten olekaan.

Vierailija
29/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINMÄMINÄMINÄMINÄMÄMMIMINÄMINÄMINÄ!

SINÄSINÄSINÄSINÄSINÄSINÄSINÄ! Mene hoitoon.

Vierailija
30/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen mielelläni lapsesi isäksi ja mieheksesi! 

T: mies 55v.

Isäni on kuollut joten voit ryhtyä isäkseni kun ikäsikin täsmää. 

Ap

Vierailija
31/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes epäröi lapsiasiamies suhteen, niin ei kannata tehdä lapsia.

Vierailija
32/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin yllättäen raskaaksi 36-vuotiaana vaikka jo teini-iässä tietää että lapsia en voisi tulla saamaan.

Se ei minua niinkään haitannut, en mitenkään lapsirakas edes ole. Myöhemmin kun tapasin mieheni 23-vuotiaana ja kun menimme naimisiin olimme molemmat täysin tyytyväisiä elämään ilman lapsia.

Vuosia sitten meni, kunnes tapahtui ihme. 

Kuukautiset jäi pois. raskauskoe näytti plussaa. Menin lääkäriin ja sain kuulla että testi tuskin väärin näyttää mutta voi olla että raskaus on munatorvessa jotka ovat epämuodotuneet eivätkä pitäisi pystyä hoitamaan työtään eli munasolun kuljetusta kohtuun. Tehtiin ultra sen varmistamiseksi. Ja niinhän se vaan oli että kohdussa oli, ihan oikeassa paikassa. Olin puulla päähän lyöty ja lääkäri sanoi että koskaan ei saa sanoa ei koskaan!

Päätin siltä istumalta pitää lapsen. Jos se niin sisukas on että tiensä raivasi ja päätti tulla maailmaan se totisesti saa sen tehdä. Mies ei halunnut, abortti pitää hakea oli hänen mielipiteensä. En suostunut ja niin sitten erottiin. Aikanaan syntyi hieno terve tyttö jonka kanssa olemme elelleet onnellisina kahdestaan. Mies ei häntä vieläkään hyväksy. 

Häntä ei juurikaan elämässämme näe, eikä mitään tapaamisia halua. Hän saa elää omaa elämäänsä, me elämme omaamme.  Tulen taloudellisesti toimeen enkä ole riippuvainen hänen tuestaan. Ketään miestä en tähän huoli. Pärjäämme kahdestaan. 

Vierailija
33/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin on aika surullista että jo olemassa oleva kumppani oma rakas heitetään kun romukoppaan koska ei halua lapsia.

Vierailija
34/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on samaa ikäluokkaa kuin sinä, hänen mielensä ehtii muuttua vielä. Tai sitten ei. Jäisin odottelemaan pariksi vuodeksi ja miettisin samalla, että kumpi on tärkeämpää; tuo mies vai lapsi. Jos lapsihalut ei parin vuoden päästäkään kohtaa, eroaisin ja hankkisin lapsen yksin hedelmöityshoidoissa tai etsisin uuden puolison.

Vierailija
35/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu aika monelle. Ja Tinderistä löytyy uusia...

Vierailija
36/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
37/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perheen perustaminen kiinnosta niin vaihtoon vaan. Löytyy ihan yhtälailla asiallisia miehiä jotka haluaa perheen perustaa. 

Vierailija
38/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on vain yksinäisyydestä niin siihen eivät lapset välttämättä auta. Minun äitini asuu 700 km päässä enkä käy hänen luonaan edes juhlapyhinä. 

Minulla 5km päässä enkä minäkään käy edes juhlapyhinä. Ap:n kannattaa miettiä vielä.

Vierailija
39/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selkeesti Apn paniikki, kun muut lisääntyy ja hän ei. Luulee että hänenkin on porsittava kun muuten on kylmäkurjaykisnäinen vanhus.

Vierailija
40/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan tuosta tulee.

Kysäise seuraavalla kerralla heti treffeillä, mieliikö toinen vanhemmaksi.