Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua lapsia.. Minä haluan ja oon rikki

Rikkinäinen
24.11.2021 |

Eli otsikossa se jo tuli..oon 27v ja haluaisin lapsia. Mies ei halua koska ei usko olevansa valmis isäksi koskaan. Meillä on helvetin hyvä suhde muutoin Ja mies on samalla mun paras ystäväni. Ollaan aina voitu kertoa toisillemme kaikki.. Ja nyt kerroin tän asian, että haluankin lapsen.. Kumpikaan ei ollut suhteen alussa varma asiasta. Mulla on 6 ihanaa sisarusten lasta. Joiden elämässä oon saanut olla mukana todella tiiviisti.. Ja Oon nauttinut omasta ajastakin, mutta pelkään että jään jostain paitsi. Jos en saa omia lapsia.. Pelkään sitä yksinäistä vanhuutta ja erityisesti juhlapyhiä... Itken nyt toista päivää.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies miettii, että tulette erosmaan kun lapsiluku on täynnä ja hän menettää perheensä.

Vierailija
2/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi voi muistaa sinut ainoastaan eläkkeesi maksupäivänä tarvitessaan narkkirahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies miettii, että tulette erosmaan kun lapsiluku on täynnä ja hän menettää perheensä.

Ja rahansa.

Vierailija
4/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINMÄMINÄMINÄMINÄMÄMMIMINÄMINÄMINÄ!

Vierailija
5/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta vielä kypsältä äitiyteen ja mies taitaa ymmärtää. 

Vierailija
6/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hieman sama tilanne, paitsi minä olen mies ja exäni ei halunnut lapsia. Odotin aikana jospa mieli muuttuisi, sillä muuten kaikki elämässämme oli ihanaa, rakastimme toisiamme, oli yhteisiä harrastuksia ja harrastuksia erillään, olimme eri aloilla mutta silti pystyimme keskustelemaan hyvin aiheesta kuin aiheesta keskenämme. Mutta lapsikysymys kasvoi niin isoksi, että päätimme erota, elämäni vaikein päätös ja en vieläkään ole aina varma oliko se oikea päätös, mutta toivon mieleni muuttuvan jos joskus saan niitä omia lapsia. 

Me olimme erotessa 28-vuotiaita, yhdessä oltiin oltu kymmenisen vuotta, valmistuttu ja siirrytty työelämään jne. Ikävä sanoa, mutta mieti ovatko lapset sinulle sellainen asia, että jos et niitä koskaan saa niin katkeroidutko lopulta, kärsiikö rakkautenne siitä? 

Vierailija
7/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko välttämättä huonon isän joka itsekkin sanoo ettei ole valmis. Sinulla on vielä aikaa ja myöhemminkin voitte adoptoida.

Vierailija
8/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori ja ehdit löytää uuden miehen.

Vierailija
9/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vain yksinäisyydestä niin siihen eivät lapset välttämättä auta. Minun äitini asuu 700 km päässä enkä käy hänen luonaan edes juhlapyhinä. 

Vierailija
10/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei tehdä turvaamaan omaa elämäänsä. Meitä on 8 lasta ja 6 on laittanut täysin välit poikki vanhempiemme kanssa. Minä olen kiikun kaakun jaksanko enää vanhempiani. Pyhiä en todellakaan enää lähde tuhlaamaan vanhempieni luona.

Jos teet lapsia niin teet ne sen takia, että haluat luoda uuden elämän kokemaan tämän maailman. Miettisin siinäkin kohtaa muutamaan otteeseen, haluanko tähän maailmaan yhtään ylimääräistä.

Vierailija
11/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pettämässä ja hankkiudu raskaaksi että saat tahtosi läpi ja katso pysyykö mies kuvioissa.

Vierailija
12/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otatin pessaarin pois ja ongelma ratkesi. Ukkokin jäi.

Vierailija
13/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsen jollain muulla miehellä ja uskottelet sen olevan hänen. Toinen vaihtoehto että etsit hänen roskiin heittämän kortsun ja tyhjennät sisällön itseesi.

Vierailija
14/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on maksimoimassa etujaan, ei siinä sen kummempaa. Ei muuta kuin uusi katiska koetukselle.

Vierailija
15/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hehkuttaa miten hieno liitto heillä muuten on.... Lapsiasia on aikamoisen iso, oikeastaan jättimäinen "arvo" mikä voi muuttaa hienon liiton keskinkertaiseksi.  Miksi se puoliso on muka niin ihana, kun on olemassa näin iso ero mielipiteissä?

Mitä aloittajan puoliso sanoo ratkaisuksi tähän asiaan? Ero? Suhteen jatko hänen ehdoillaan? 

Tiedätkö sen, että hyvin hyvin usein se; "en tahdo lapsia" tarkoittaa, että "en tahdo lapsia SINUN kanssasi". Hän ei näe teillä olevan tulevaisuutta, missä kehitytään, muututaan elämän mukana. Luontaisesti nuoren kenties opiskelevan parin elämä muuttuu, kun tulee työpaikka, ostetaan oma koti. Haluaako hän vain ikuisesti elää nuoren parin elämää, koska niinhän ei tule tapahtumaan. Asiat muuttuvat, AINA.

Sanon näin sinun äitisi ikäisenä. ÄLÄ anna kenenkään tulla sinun tulevaisuuden eteen. Jos haluat lapsia kipeästi, tämä mies ei ole sinua varten. Ikinä rakkaus ei tule riittämään, hän tulee olemaan sinun katkeruutesi kulmakivi ja sitä katkeruutta ei mikään liitto kestä.

Vierailija
16/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi pakottaa vanhemmaksi. Jos molemmat on ehdottomia näkökantaansa niin ero on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
17/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikki sama mitä viestissäsi on miehellesi. Kaiva hänelle esiin tilastot naisen hedelmällisyydestä. ja ikäriskistä.  Sitten, ellei hän muuta mieltään lapsista,  pyydä häntä jättämään sinut rauhaan ja muuttakaa erillenne, jotta voisit pyrkiä kohti unelmaasi lapsista.

On mahdollista, että mies tulee katumapäälle jo alle vuodessa tai viimeistään kahdessa. Saatatte palata vielä yhteen, mutta jos ette eroa nyt, aika tulee vierimään ohi lapsentekohaaveidesi. Mies ei tule havahtumaan, jos suhteenne jatkuu vain ennallaan. Voi käydä niin, että ette palaa yhteen tai sitten palaatte.

Kumppanivanhemmuus, jos et pääse yli miehestäsi ja tahdo uutta puolisoa? Olet silloin henkisesti vapaa palaamaan lapsen kanssa yhteen ex-miehesi kanssa, vaikka lapsen isä ei olisikaan ex.

Mies saattaa innostua lapsista vasta 10 vuoden päästä, mutta sinä et voi jäädä odottelemaan sitä että innostuu. Katkeraa, mutta on arvoistasi saada lapsi nyt kun se on sinulle vielä todennäköisimmin mahdollista, vaikka sitten toisen miehen kanssa. Mies saattaa saada  lapset myös jonkun toisen, mielellään max 28-30 vuotiaan kanssa, sitten myöhemmin.

Vierailija
18/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo muutamat tuttavat ovat eronneet juuri lapsikysymyksen takia. Selvitä itsellesi miten tärkeä lapsen saanti sinulle on. Minä halusin lapsia, nuoremmalla lapsellanikin on perhe mutta vanhempi lapsi ei ole lapsia halunnut. Toivon ettei tule katumaan koska lapsen saaminen alkaa olla iän puolesta jo vaikeaa.

Vierailija
19/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkyllä, eroa se tarkoittaa, jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei. Toki, jos sun lapsihaave on vain yksinäisyyden poistoa, niin miettisin uudelleen. Jos taas oikeasti haluat lapsen, on vain yksi tie.

Vierailija
20/103 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin tuossa tilanteessa. Lapset ovat yksi elämän isoimmista päätöksistä, ja jos sen kohdalla mielipiteet eroavat, en pystyisi itse näkemään yhteistä tulevaisuutta. Lapset kuitenkin kannattaa tehdä mahdollisimman nuorena joten älä tuhlaa aikaasi jos oikeasti haluat lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi