Onko teillä vyötärönympärys alle 80 cm?
Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!
Kommentit (210)
Tässä juuri huomaa sen, kuinka liian yksinkertaistetuilla suosituksilla ei saada aikaan mitään hyötyä. Ihminen katsoo mittanauhaa, sitten peiliä, sitten muita, perusterveitä ihmisiä ja alkaa miettiä, että hetkinen...voiko olla niin, että vika ei olekaan minussa, vaan suosituksissa?
Olen 177cm/60kg ja vyötärö n. 64cm
Olen 174 cm, noin 68 kiloa. Vyötärö on selvästi yli 80 cm, sellainen peruspömppö olen kai aina ollut.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:53"]
179cm vyötärö 61cm painoa 55kg. Hajotkaa läskit!!
[/quote]
älä viitti :(
auta ja kerro vinkkejä sen sijaan...? Huomenna alkaa mulla lenkkeily.
ap
168cm 225kg vyötärö 187cm. T Pipsa
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:53"]179cm vyötärö 61cm painoa 55kg. Hajotkaa läskit!!
[/quote]
ennemmin oon pikkasen ylipainoinen kuin alipainoinen. :)
Vuötärö 74 ja lantio 102, ja alle 160cm pitkä :( Ottaisin mielummin ison mahan kuin tämän perseen! Varsinkin kun tämä nykymuoti on mitä on.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:57"]168cm 225kg vyötärö 187cm. T Pipsa
[/quote]
Olet vähän painoa pudottanut?
175cm/58kg vyötärö 65cm. Mulla ei tosin ole läskimpänäkään ollut iso vyötärö koska olen niin päärynä et kaikki valahtaa navan alle. Vartalomallilla on tässä aika iso merkitys :)
Juuri ja juuri.. Mut reidet ja persus on mun ongelmaisempi alue. En nyt vaan pääse tän kolmannen jälkeen kuntoon. Mut suosittelen keskittymään pinnallsten lihasten lisäks syviin. Niistä lähtee kaunis korsetti ja ryhti.
Oon 171cm ja vyötärönympärys 80cm. Kaikki läski on siinä vyötärön alapuolella ja kunnon jenkkakahvat :/
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:02"]
Vuötärö 74 ja lantio 102, ja alle 160cm pitkä :( Ottaisin mielummin ison mahan kuin tämän perseen! Varsinkin kun tämä nykymuoti on mitä on.
[/quote]
Sama, paitsi vyötärö on 78 cm. Oon aina ollut vähän tasapaksu, vaikka olenkin vain 160 cm. Riippuu niin vartalosta. Myös lyhyellä voi olla luonnostaan leveämpi vyötärö.
176/60 kg ja vyötärönympärys 61 cm.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:47"]En tiedä käykö kaikilla näin, mutta mulla lähti karppaamalla vyötäröstä 8 cm, olin siis tasan 80 cm, sitten puolen vuoden karppauksen jälkeen 72 cm. Jumpalla ja joogaliikkeillä on nyt lähtenyt 3 cm lisää, eli nyt vyötäröni on 69 cm. Se on sama kuin mulla oli 20 v sitten, ennen lapsia. Jumppaliikkeet on yksinkertaisia, eikä niitä tarvi tehdä kuin muutama ja lisäksi pari joogaliikettä, mutta teen ne joka ainoa päivä. Ja olen 170 cm ja 62 kg, ikä 45 v. (Mittani nyt 97-69-98) [/quote] Mitä liikkeitä teet? Vinkit kehiin :)
[/quote] Mitenkähän osaisin ne selittää..jumppaliikkeet hain youtubesta, mutta en enää muista millä nimellä ne oli. Yksi on tämmönen: makaa selällään, nosta jalat lattiasta ja pyöritä niitä oikealta vasemmalle 10 kertaa ja sama toisinpäin. siis siinä ilmassa pyöritetään.
toinen: tee seisten sivutaivutus vasemmalle ja pidä punttia siinä suorana lepäävässä kädessä (mulla 4 kg), jännitä samalla pakarat ja vatsa, pysy hitaasti 50:een laskien. Sitten pysy taivutuksessa, mutta nouse siitä hitaasti sentti ylös, sitten taas sentti alas jne 50 kertaa. Sama toiselle puolelle.
kolmas: seiso haara-asennossa, ota puntti toiseen käteen ja nosta punttikäsi suoraksi ylös ja vie siitä sitten vastakkaiseen jalkaan ja ylös ja alas jne. Ja sama toisella kädellä. Eli ristikkäisliike.
vatsalihasliike: makaa selinmakuulla, koukista polvet, paina koko alaselkä tiukasti lattiaan. Nouse niin ylös että tuntuu kamalalta, laskeudu sitten sentti alas ja tee tätä sahaavaa liikettä 100 toistoa. Tee heti alusta asti tuo 100, vaikka et pystyis tekemään yhteen pötköön kuin muutaman, jatkat vaan siitä mihin jäit. Aika pian jaksat tehdä 30, sitten 50 ja jo muutaman viikon kuluttua ainakin mä tein kaikki 100 yhtäkyytiä.
joogaliike 1: kissa (löydät ohjeet varmasti netistä tai kirjastosta löytyy kirjoja)
joogaliike 2: pumppu
joogaliike 3: krokotiili äärimmilleen vietynä
joogaliikkeitä on paljon muitakin, mutta en muista nimiä, mutta niitä kyllä kirjoista löytyy!
Tsemppiä kaikille vyötärönmetsästäjille :) t. se karppaaja
Itse olen 178cm/70kg. Vartaloltani olen aina ollut mallia laatikko ja vyötärön (minkä vyötärön?) ympärys on 80 cm. Olen romuluinen ja jos tästä laihduttaisin, olisin kävelevä kasa isoja luita.
Raskauksia lukuunottamatta ollut max 80 cm. Olen ollut aina normaalipainoinen, jopa hoikka
Mulla on pituutta ja painoa 176/59 ja vyötärönympärys on 69cm.