Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vyötärönympärys alle 80 cm?

Vierailija
15.02.2015 |

Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!

Kommentit (210)

Vierailija
81/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pituutta ja painoa 176/59 ja vyötärönympärys on 69cm.

Vierailija
82/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri huomaa sen, kuinka liian yksinkertaistetuilla suosituksilla ei saada aikaan mitään hyötyä. Ihminen katsoo mittanauhaa, sitten peiliä, sitten muita, perusterveitä ihmisiä ja alkaa miettiä, että hetkinen...voiko olla niin, että vika ei olekaan minussa, vaan suosituksissa? 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177cm/60kg ja vyötärö n. 64cm

Vierailija
84/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm/76 kg ja vyötärö 78 cm.

Vierailija
85/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm, noin 68 kiloa. Vyötärö on selvästi yli 80 cm, sellainen peruspömppö olen kai aina ollut.

Vierailija
86/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:53"]

179cm vyötärö 61cm painoa 55kg. Hajotkaa läskit!!

[/quote]

älä viitti :(

auta ja kerro vinkkejä sen sijaan...? Huomenna alkaa mulla lenkkeily.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

87cm.

172/90

Vierailija
88/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm 225kg vyötärö 187cm. T Pipsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:53"]179cm vyötärö 61cm painoa 55kg. Hajotkaa läskit!!
[/quote]
ennemmin oon pikkasen ylipainoinen kuin alipainoinen. :)

Vierailija
90/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuötärö 74 ja lantio 102, ja alle 160cm pitkä :( Ottaisin mielummin ison mahan kuin tämän perseen! Varsinkin kun tämä nykymuoti on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:57"]168cm 225kg vyötärö 187cm. T Pipsa
[/quote]
Olet vähän painoa pudottanut?

Vierailija
92/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm/58kg vyötärö 65cm. Mulla ei tosin ole läskimpänäkään ollut iso vyötärö koska olen niin päärynä et kaikki valahtaa navan alle. Vartalomallilla on tässä aika iso merkitys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri.. Mut reidet ja persus on mun ongelmaisempi alue. En nyt vaan pääse tän kolmannen jälkeen kuntoon. Mut suosittelen keskittymään pinnallsten lihasten lisäks syviin. Niistä lähtee kaunis korsetti ja ryhti.

Vierailija
94/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 171cm ja vyötärönympärys 80cm. Kaikki läski on siinä vyötärön alapuolella ja kunnon jenkkakahvat :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:02"]

Vuötärö 74 ja lantio 102, ja alle 160cm pitkä :( Ottaisin mielummin ison mahan kuin tämän perseen! Varsinkin kun tämä nykymuoti on mitä on.

[/quote]

 

Sama, paitsi vyötärö on 78 cm. Oon aina ollut vähän tasapaksu, vaikka olenkin vain 160 cm. Riippuu niin vartalosta. Myös lyhyellä voi olla luonnostaan leveämpi vyötärö.

Vierailija
96/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 176 cm ja mitta joku 95 cm

Vierailija
97/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

176/60 kg ja vyötärönympärys 61 cm.

Vierailija
98/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:47"]En tiedä käykö kaikilla näin, mutta mulla lähti karppaamalla vyötäröstä 8 cm, olin siis tasan 80 cm, sitten puolen vuoden karppauksen jälkeen 72 cm. Jumpalla ja joogaliikkeillä on nyt lähtenyt 3 cm lisää, eli nyt vyötäröni on 69 cm. Se on sama kuin mulla oli 20 v sitten, ennen lapsia. Jumppaliikkeet on yksinkertaisia, eikä niitä tarvi tehdä kuin muutama ja lisäksi pari joogaliikettä, mutta teen ne joka ainoa päivä. Ja olen 170 cm ja 62 kg, ikä 45 v. (Mittani nyt 97-69-98) [/quote] Mitä liikkeitä teet? Vinkit kehiin :)

[/quote] Mitenkähän osaisin ne selittää..jumppaliikkeet hain youtubesta, mutta en enää muista millä nimellä ne oli. Yksi on tämmönen: makaa selällään, nosta jalat lattiasta ja pyöritä niitä oikealta vasemmalle 10 kertaa ja sama toisinpäin. siis siinä ilmassa pyöritetään.

toinen: tee seisten sivutaivutus vasemmalle ja pidä punttia siinä suorana lepäävässä kädessä (mulla 4 kg), jännitä samalla pakarat ja vatsa, pysy hitaasti 50:een laskien. Sitten pysy taivutuksessa, mutta nouse siitä hitaasti sentti ylös, sitten taas sentti alas jne 50 kertaa. Sama toiselle puolelle.

kolmas: seiso haara-asennossa, ota puntti toiseen käteen ja nosta punttikäsi suoraksi ylös ja vie siitä sitten vastakkaiseen jalkaan ja ylös ja alas jne. Ja sama toisella kädellä. Eli ristikkäisliike.

vatsalihasliike: makaa selinmakuulla, koukista polvet, paina koko alaselkä tiukasti lattiaan. Nouse niin ylös että tuntuu kamalalta, laskeudu sitten sentti alas ja tee tätä sahaavaa liikettä 100 toistoa. Tee heti alusta asti tuo 100, vaikka et pystyis tekemään yhteen pötköön kuin muutaman, jatkat vaan siitä mihin jäit. Aika pian jaksat tehdä 30, sitten 50 ja jo muutaman viikon kuluttua ainakin mä tein kaikki 100 yhtäkyytiä.

joogaliike 1: kissa (löydät ohjeet varmasti netistä tai kirjastosta löytyy kirjoja)

joogaliike 2: pumppu

joogaliike 3: krokotiili äärimmilleen vietynä

joogaliikkeitä on paljon muitakin, mutta en muista nimiä, mutta niitä kyllä kirjoista löytyy!

Tsemppiä kaikille vyötärönmetsästäjille :) t.  se karppaaja

Vierailija
99/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178cm/70kg. Vartaloltani olen aina ollut mallia laatikko ja vyötärön (minkä vyötärön?) ympärys on 80 cm. Olen romuluinen ja jos tästä laihduttaisin, olisin kävelevä kasa isoja luita.

Vierailija
100/210 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksia lukuunottamatta ollut max 80 cm. Olen ollut aina normaalipainoinen, jopa hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme