Onko teillä vyötärönympärys alle 80 cm?
Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!
Kommentit (210)
On alle 80, noin 66cm. Olen 181cm ja 65kg :) Lantio onkin sit reilu metrin... :D
Ilmeisesti useampi täällä mittaa vyötärön väärästä paikasta sillä tietyt mitat ovat täysin mahdottomia:D Suomessa asuu siis naisia joilla on latinojakin komeammat lanteet jotka pienen vyötärön avulla kävellessä liikkuvat ihan omaan tahtiinsa:D Monellekaan teistä ei sovi mitkään vaatekaupan vaatteet, sen verran outoja mittoja. Tiedättekö, piirrän ihmisiä harrastuksekseni ja on se mulle työkin. Mittasuhteet on hyvin hanskassa. Yritin piirtää kroppaa monilla näillä annetuilla mitoilla ja huomasin että ne ovat aivan mahdottomia mittoja, siis eivät voi pitää paikkaansa..On se tietty kiva kun voi päiväunelmoida anonyyminä vauvapalstalla!
Jaahas.. 174cm ja 55 kg. Vyötärö 77cm
175cm/80kg ja vyötärön ympärys 86-87 välillä.
Kyllähän pituus ja rakenne vaikuttaa paljon. Ei 80cm vyötärö ole 178 senttisellä iso mutta 155 senttisellä todellakin on. Jotkut on leveämpiä rakenteeltaan ja jotkut siroja. Itselläni vyötärö hapuilee siinä 80cm rajoilla nyt kun olen lihonnut.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 05:51"]Ilmeisesti useampi täällä mittaa vyötärön väärästä paikasta sillä tietyt mitat ovat täysin mahdottomia:D Suomessa asuu siis naisia joilla on latinojakin komeammat lanteet jotka pienen vyötärön avulla kävellessä liikkuvat ihan omaan tahtiinsa:D Monellekaan teistä ei sovi mitkään vaatekaupan vaatteet, sen verran outoja mittoja. Tiedättekö, piirrän ihmisiä harrastuksekseni ja on se mulle työkin. Mittasuhteet on hyvin hanskassa. Yritin piirtää kroppaa monilla näillä annetuilla mitoilla ja huomasin että ne ovat aivan mahdottomia mittoja, siis eivät voi pitää paikkaansa..On se tietty kiva kun voi päiväunelmoida anonyyminä vauvapalstalla!
[/quote]
Mulle on sen 66 senttiä mitattu mm työterveyshuollossa pariin otteeseen, rinnat on sitten 90 ja lantio 91.. Työterveydestä kyllä sanottiin että harvinaista nykyisin ett on ihmisiä joilla vyötärö alle 80 tai peräti alle 70.
174/62 74cm, tarkoitus laihduttaa ennen kesäkuuta seitsemän kiloa, ja saada viisi senttiä pois vyötäröltä
No onneksi on alle. Vihaisin itseäni, jos näin 153 cm pitkänä päästäisin vyötäröni noin leveäksi, kun 65 cm vyötärönympäryskään ei erotu selvästi poikamaisen kroppani takia.
Mä 165/58 ja vyötärö 65 cm hähää :) :)
Pieni pötkylä (162/62), mitat 95-79-95
85-68-90 - minäpäs olen pieni pötkylä. 162/53
169/60 ja 70cm olen aina ollut kapea. pyllyyn se kaikki massa matkaa.
Mistä mittaatte vyötärönympäryksen? Oikeaoppisesti kai mitataan 2cm navan yläpuolelta? Mutta kun mulla ainakin heittää monta cm jos siirrän nauhaa puolikin cm suuntaan tai toiseen. Hankalaa tietää mikä sit on totuus. Mut joo n. 84cm mulla. Pituus 173 ja paino 71.
Kapein kohta on vyötärönympärys.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:23"]Mistä mittaatte vyötärönympäryksen? Oikeaoppisesti kai mitataan 2cm navan yläpuolelta? Mutta kun mulla ainakin heittää monta cm jos siirrän nauhaa puolikin cm suuntaan tai toiseen. Hankalaa tietää mikä sit on totuus. Mut joo n. 84cm mulla. Pituus 173 ja paino 71.
[/quote]
Vyörärön kapein kohta. Hengitä sisään ja uloshengityksen lopussa mittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:23"]Mistä mittaatte vyötärönympäryksen? Oikeaoppisesti kai mitataan 2cm navan yläpuolelta? Mutta kun mulla ainakin heittää monta cm jos siirrän nauhaa puolikin cm suuntaan tai toiseen. Hankalaa tietää mikä sit on totuus. Mut joo n. 84cm mulla. Pituus 173 ja paino 71.
[/quote]
Vyörärön kapein kohta. Hengitä sisään ja uloshengityksen lopussa mittaa.
[/quote]
Siis mun mielestä näin ei ole. Vaan just tuo 2cm navasta ja se ei minulla ainakaan ole kapein kohta. Kapeimmasta kohdasta sain 79cm ja tosiaan 2cm navasta sain 84cm.
85-58-88, 159 cm ja normaali bmi.