Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vyötärönympärys alle 80 cm?

Vierailija
15.02.2015 |

Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Tietenkin on. Itsestään pitää pitää sen verran huolta ettei pääse ylenmäärin lihomaan. Mitähän mulla olisi, jotakin 70 cm tienoilla.

Vierailija
42/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163 cm/ 85 kg ja vyötärönympärys 115 cm. Mutta oonkin nyt raskaana :) Tosin normaalistikin painan reilut 70 kg ja vy on siinä 85 cm:n kieppeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 70 senttiä tuo vyötärö on, pituutta löytyy 175 senttiä ja painoa n. 65 kiloa. Rinnat on isot ja lantiokin selkeästi erottuva, joten näytän vyötäröltäni kapeammalta kuin mitä todellisuus on.

Vierailija
44/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta. 177cm/60kg ja vyötärönympärys on pahimmillaan 67cm :):)

Vierailija
45/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/52 ja vyötärö yleensä 66 cm. Silloin kun jaksan pyörittää vannetta joka päivä ja jumpata, mitaksi tulee 62 cm. 

Vierailija
46/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm oon ja vyötärö on 70cm, lantio 99cm ja painoa 61kg ..

Rinnat pienet, ylimääräinen on mennyt reisiin, lantiolle ja pyllyyn..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:34"]Ei ole. Omenavartalo ja pituus 175, paino 68. Kaikki rasva rinnoissa ja mahassa, vyötärö 84 cm :(
[/quote]

Voi että mikä omena! Mulla pituus 161, paino 64 ja VY 86. Mulla kaikki rasva mahassa, ja peppua ei ollenkaan, eikä tissejä.

Vierailija
48/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta 171/59, vyötärö 67cm. Nyt rv39 102 cm, "pieni" prosentuaalinen nousu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:55"]170/52 ja vyötärö yleensä 66 cm. Silloin kun jaksan pyörittää vannetta joka päivä ja jumpata, mitaksi tulee 62 cm. 
[/quote]

Oho noin suuri ero! Auttaako tosiaan vanne vyötäröön?

Vierailija
50/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön ympärysmitta ei kerro navanalusrasvan laadusta. 80 cm naisilla on viitteellinen ja siitä rajasta paasaaminen on naistenlehtien ja terveydenhoitajien monisteiden hömppää. Itselläni on ollut ympärys metrinkin, liikakilot kertyy vatsalle ei reisiin tai takapuoleen, mutta silti kehon koostumuksen mittauksessa lihasten ja rasvan suhde on ihanteellinen eikä ole haitallista viskeraalirasvaa. Ihonalaisrasva kyllä vaikuttaa ulkonäköön ja ohuempi vyötärö jollain kauneusmittarilla näyttäisi hyvältä. Olen aina ollut ruumiinrakenteelta mallia X, ja vyötärösenteistä huolimatta terve, lihaksikas, veriarvot hyvät ja vuosittaisten mittausten perusteella aina hyvässä tai erinomaisessa kunnossa ja rasvatasapaino tosiaan aina ihanteellinen. Toisaalta alle 80 cm vyötärölläkin voi sisäelinrasvaa olla. http://www.inbody.fi/tulosten-tulkinta/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65cm mulla

Vierailija
52/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75cm, mitat 166cm/60 kg. Karistin pikkuhiljaa 9kg ,i vyötärö oli ennen 92.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/210 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm pitkä ja normaalisti vyötärönympärys on 66-67-nyt raskaana ja huimasti enemmän

Vierailija
54/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/67 ja mitat 98-73-113
Ja sille joka sanoi että ihmiset mittaa itsensä väärin, niin mulla ainakaan keissi ei oo se, koska opiskelen vaatetusompelijaksi ja otan ihmisiltä mittoja jatkuvasti. Ja mulle ei istu kauppojen vaatteet, joudun aina kaventamaan vaatteet vyötäröltä tai ostamaan ison koon ja käyttämään vyötä vyötäröllä. Jos en korosta vyötäröä, näytän 100-kiloiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:23"]Mistä mittaatte vyötärönympäryksen? Oikeaoppisesti kai mitataan 2cm navan yläpuolelta? Mutta kun mulla ainakin heittää monta cm jos siirrän nauhaa puolikin cm suuntaan tai toiseen. Hankalaa tietää mikä sit on totuus. Mut joo n. 84cm mulla. Pituus 173 ja paino 71. [/quote] Vyörärön kapein kohta. Hengitä sisään ja uloshengityksen lopussa mittaa. [/quote] Siis mun mielestä näin ei ole. Vaan just tuo 2cm navasta ja se ei minulla ainakaan ole kapein kohta. Kapeimmasta kohdasta sain 79cm ja tosiaan 2cm navasta sain 84cm.

[/quote]

Noh, tämäkin varmaan riippuu vähän vartalonmallista. Pitkällä ja lyhyellä naisella kapeimman kohdan paikka suhteessa napaan voi vaihdella hyvinkin paljon. Esimerkiksi itse olen 175 cm/59 kg ja luut paistaa läpi. Kapein kohta vyötärössä on 65 cm. Jos taas mittaan navan yläpuolelta, lukema on luuston ansiosta lähes 80 cm. Eli tuon mukaan olisin ylipainon riskirajoilla ja lantio-vyötärösuhteen mukaan keskivartalooni on kertynyt huomattavasti ylimääräistä rasvaa :D

Vierailija
56/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuinka läskejä oikein ootte? Mulla vyötärö 63 cm, ihanko tosissanne ihmettelette jos on alle 80?

Vierailija
57/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

74cm vyötärö. Mutta pituutta 168cm

Vierailija
58/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm/62 kg/76 cm

Vierailija
59/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja just, 78. 163/63

Vierailija
60/210 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötärö about 63-65cm, vähän päivästä riippuen, ja siis 175cm/62kg. Tosin silloinkin kun painoin kymmenen kiloa enemmän, vyötärö oli hieman yli 70cm, eli olen rakenteeltani sellainen ettei vyötärölle kauheasti kerry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan